2014-01-14, 06:49
|
#23
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2012-08
Wiadomości: 1 665
|
Dot.: Sekrety zawodów
Cytat:
Napisane przez ahoooj
Miałam na myśli zwrot z tytułu reklamacji, czyli ewentualną naprawę na koszt sklepu lub wymianę na nowy towar Źle sformułowałam post, ale jestem pewna, że sprzedawczyni nie to miała na myśli.
Tym bardziej, że powiedziała " jak się coś zepsuje, to nie można zwrócić", czyli jeśli produkt okaże się wadliwy to twój problem, nie sklepu
Co ciekawe na stronie promody jest napisane, że jest możliwość zwrotu towarów przecenionych 7 dni od daty zakupu, jeśli już łapać za słówka.
|
Zwroty zależą od polityki sklepu, sprzedawczyni miała rację bo taki towar można wymienić albo na nowy albo zareklamować, a zwrot przyjęłaby wtedy, gdy towar byłby nieużywany.
|
|
|