2014-11-18, 21:33
|
#2449
|
... choć nie Westwood
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Polska B
Wiadomości: 27 979
|
Dot.: Wszystko, co chcecie wiedzieć, a nie macie kogo zapytać cz. 27.
Cytat:
Napisane przez szprotka_
jak koleżanka pracowała w banku i się pomyliła przy słaniu przelewu, to sama musiała wystąpić o korektę i przeksięgowanie pieniędzy. IMHO, powinien to zrobić zus, bo to on dał ciała. bank, sam z siebie, tego zrobić nie może, musi mieć podkładkę. no chyba, że błąd pracownika banku, ale to inna para kaloszy.
|
Żeby była jasność - tu nie ma błędu ZUSu. Co miesiąc dostaje przelew, w tym miesiącu złożyłam wniosek, żeby go nie dostać, dotarł za późno, więc przelew będzie. Jak przelew przyjdzie będę musiała ZUSowi kasę zwrócić, tyle, że powiększoną do kwoty brutto, a tego chcę uniknąć... ZUS twierdzi, że jedyny sposób to zwrot przez bank. Że to standardowa procedura. Bank twierdzi, że się nie da. Dlatego pytam- czy naprawdę się nie da czy drążyć dalej?
__________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu,
nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów
Stanisław Lem
Edytowane przez Vivienne
Czas edycji: 2014-11-18 o 22:09
Powód: literówka
|
|
|