2014-11-18, 21:54
|
#2450
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 4 550
|
Dot.: Wszystko, co chcecie wiedzieć, a nie macie kogo zapytać cz. 27.
Cytat:
Napisane przez Vivienne
Żeby była jasność - t nie ma błędu ZUSu. Co miesiąc dostaje przelew, w tym miesiącu złożyłam wniosek, żeby go nie dostać, dotarł za późno, więc przelew będzie. Jak przelew przyjdzie będę musiala ZUSowi kasę zwrócić, tyle, że powiększoną do kwoty brutto, a tego chcę uniknąć... ZUS twierdzi, że jedyny sposób to zwrot przez bank. Że to standardowa procedura. Bank twierdzi, że się nie da. Dlatego pytam- czy naprawdę się nie da czy drążyć dalej?
|
pracuję przy innych procesach akurat, ale zasada jest taka, że nie mogę nic zrobić póki nie mam zapisu o takim zdarzeniu w historii transakcji danego klienta czy w systemie. człowiek się skicha i ny da rady.
ale gdybyś puściła przelew i chciała go odwołać, to byłby mniejszy problem. trochę papierologii by było, ale szło by to jakoś ogarnąć. natomiast, kiedy to ktoś Tobie przesłał przelew, to już gorzej. ja nie słyszałam o takiej procedurze, która by pozwalała na cofnięcie przelewu od strony odbiorcy, i to w dodatku, kiedy jeszcze nie ma tego na koncie. wydaje mi się, że zus ściemnia, ale może być i tak, że ja niedouczona jestem.
Edytowane przez szprotka_
Czas edycji: 2014-11-18 o 21:57
|
|
|