problem na studiach - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-02-21, 10:05   #1
paolyn
Rozeznanie
 
Avatar paolyn
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 911

problem na studiach


ehhh. zacznę bez wstępów.
studiuję prawo, dość specyficzny kierunek. ostatnio przed sesją, kolezanka chciała ode mnie notatki. nie miałam ich, gdyż nie miałam swojego kompa. napisałam wprost nie mam, ale mogę CI wysłać xzagadnienia sprzed roku. zgodziła się wysłałam. w związkui z tym, że dużo osób mnie prosiło o notatki, gdy je otrzymałam wstawiłam je na forum, żeby nie wysyłać każdemu.
a tej kolezance odbiło. ubzdurala sobie kłamstwo, wypomina że ona zawsze mi pomogła a ja nie (co dość subiektywne). przeprosiłam ją wczoraj, ale mam wrażenie ze niepotzrebnie. i teraz mam wrazenie ze jestem zlym człowiekiem, rpzez to co ona narobiła.
otóż nagadała sporej grupie kłamstw na moj temat, narozsiewała plotek, jaka ja to nie jestem. powiedziala, ze nikomu nie daję notatek, idę z nimi do grobu (a ZAWSZE jej i nie tylko jej dawalam). obgaduje mnie nawet na fejsie i ukrywa przede mną wątek ;|, szydzi w głos, jest bezczelna. z aplecami posuwa się do takich rzeczy, jakich mało. gdy widzimy się w 4 oczy udaje że się nic nie stało, jest miła. nastawiła przeciw mnie dużą liczbę osób, teraz jestem jakimś wyrzutkiem, takie mam wrażenie.