Ja, siostra, i jej "przyjaciele" - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-04-08, 15:38   #1
klauduchcha
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2015-04
Wiadomości: 16

Ja, siostra, i jej "przyjaciele"


Spróbuje opisać swoją sytuację tak na szybko. Studiuję w Warszawie na drugim roku, mieszkam w kawalerce, dość spory pokój z aneksem kuchennym, kupionej za pieniądze rodziców.

Pierwszy rok był po prostu super jak sama mieszkałam, ale od października, wprowadziła się do mnie moja siostra, sama zaczęła tu studia.
Rodzice kupili to mieszkanie w formie inwestycji aby pozbyć się kasy z lokaty bankowej, i jest zapisane na nich, stwierdzili, że skoro ludzie mieszkają po dwie osoby w akademikach to i dwie siostry pogodzą się w jednym pokoju, zwłaszcza, że kuchnia i łazienka będzie tylko do naszej dyspozycji.

Niby dochodzimy z siostrą do porozumienia, w większości sprawach, ale w jednej się całkowicie nie zgadzamy, a problemem jest jej rozwiązłość.
Sprowadza chłopaków na noc, niby to jest jej chłopak, ale nigdy z nikim nie była dłużej niż kilka miesięcy, wiec co chwila jest to ktoś nowy, ktoś kto spędza z nią noc, a ja prawie wcześniej na oczy go nie widziałam, ktoś kto widzi mnie rano jak śpię, jak idę rano w bieliźnie do łazienki się ubrać, a go wcale nie znam.

Jest to bardzo irytująca dla mnie sytuacja, że obcy faceci naruszają moją prywatność. Oczywiście nie muszę chyba mówić, że jak już siostra sprowadzi sobie "przyjaciela" na noc, to uprawiają w nocy zwyczajnie seks. Najczęściej to jest w weekendy, więc po imprezach, po alkoholu, więc ten seks raczej nie jest cichy, ale "bez hamulców"

Ostatnio przyprowadziła sobie "przyjaciela" prostu z clubu, który zwyczajnie rano zapomniał o moim istnieniu, i wstał z łóżka i poszedł do toalety zupełnie nago.