Art Deco, Camouflage (korektor): - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - pytania do wizażystki Miejsce, w którym rozmawiamy o wizażu, stylizacji, kosmetykach kolorowych oraz trendach w makijażu. Masz pytanie? Zadaj je wizażystce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-03-29, 14:12   #1
kasiulekk
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 402
GG do kasiulekk

Art Deco, Camouflage (korektor):


Mam do Was wielką prośbę. Napiszcie mi proszę coś bliżej o tym kosmetyku. Jak to się "je" . Mam do zatuszowania zaczerwienienia, dosyć duże plamy, poczytałam sobie już o korektorach i zdecydowałam się na ten właśnie. W KW jest on pokazany w klilu kolorkach, czy on tak właśnie występuje, czy pojedynczo ? I jeśli pojedynczo, to jaki powinnam wybrać ? I jeszcze jedno, na podkład, czy pod ? Łatwo się go nakłada ? Nie mam żadnego doświadczenia w tej dziedzinie, pomocy !!!
kasiulekk jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2004-03-29, 15:44   #2
maarta
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 38
Re: Art Deco, Camouflage (korektor):

zbyt wiele Ci pewnie nie pomogę, ale napiszę to co wiem
po pierwsze: kupujesz go pojedynczo, czyli musisz dobrze dobrać kolor (poszukaj w kilku drogeriach, bo z doswiadczenia wiem, ze w roznych drogeriach mają rozne odcienie) od bialego, zielonego przez wiele odcieni beżu. Musisz poprobowac.
mozesz go nakladac i na i pod podklad, zobaczysz jak ci wygodniej ale przed nalozeniem pudru.
moje wrazenia z uzywania: jest bardzo dobry na plaskie przebarwienia - takie kryje bardzo dobrze i trwale. gorzej troche nadaje sie na pryszczyki wypukle, bo brzydko go wtedy widac, ale i tak lepiej wtedy niz nic. naklada sie dosc latwo, tylko trzeba uwazac zeby nie przesadzic.
Najwazniejsze to dobrze dobrac odcien! bo ja dobralam ciut za ciemny i rzadko go uzywam (raczej na wieczor niz na swiatlo dzienne)
zyczę powodzenia i pozdrawiam
maarta jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując