Jak wygrać z załamaniem i nerwicą ? :( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-07-07, 11:17   #1
Mysz_ka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 193

Jak wygrać z załamaniem i nerwicą ? :(


Jeszcze niedawno moję życie było naprawdę super. Miałam stresy i gonitwę jak każdy, ale radziłam sobie z tym. A może mi się tylko tak wydawało? Mam 3 letniego synka. Super męża. Bardzo dobrą pracę. Zaczęłam w lutym drugie studa podyplomowe. Dorabiam sobie w weekendy czasem (jestem księgową). Mamy przytune własne mieszkanie. Naprawdę niczego nam nie brakuje. Czasem czułam się już przemęczona, ale Wizażanki, kóre maja maluchy i pracuja i prowadzą dom wiedzą o jakim zmęczeniu mówię
W lutym dostałam okropnego bólu brzucha w nocy. w efekcie okazało się, że to woreczek żółciowy. W maju planowa operacja. W trakcie operacji okazło się, że mam guz wątroby. Woreczka nie usunięto. Pobrano wycinek. Krwotok i 3 godziny ratowania życia w trakcie operacji. Później tylko lekarze, badania, tomograf. W pracy zaległosci więc na L4 doglądałam wszystkiego. I w czerwcu zaplanowany urlop. Czekałam na niego jak na zbawieenie. Dzien przed wyjazdem na wakacje umówiłam się do kosmetyczki aby zrobic coś dla siebie i wyglądać i tam po 2 godzinach...