Rodzice chłopaka - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-01-01, 16:55   #1
layzie
Zadomowienie
 
Avatar layzie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 1 942

Rodzice chłopaka


Witam Was...

Jestem w chwili kryzysu i postanowiłam, że popytam się neutralnych ludzi jak rozwiązać mój problem...

Jestem w rocznym związku z młodszym chłopakiem. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że oni mają do mnie jakiś... problem?
Nie wiem jak to ująć, zawsze rodzice ex-ów mnie lubili, a tutaj taka niespodzianka... Bardzo zależy mi na tej znajomości.

Dowiedziałam się, że komentują moje studia (że są beznadziejne itd. - studiuję zarządzanie i dobrze wiem jakie jest ogólne zdanie na ten temat, ale uważam, że po każdych studiach jak ktoś jest zdeterminowany to odniesie sukces; stać mnie było na studiowanie prawa czy czegokolwiek innego, "elitarnego"... ale to mnie po prostu NIE INTERESUJE), że mam dwie lewe ręce (nie wiem dlaczego, studiuję, pracuję itp). To bardzo przykre szczególnie, że bardzo się staram dobrze wypaść w ich oczach, jako ciepła i dobra kobieta.
Zawsze jak się widzimy to są dla mnie mili, sympatyczni, pytają jak tam u mnie, zapraszają do siebie, na obiady itp.

Dzisiaj po sylwestrze zasnęliśmy u niego, byliśmy tak zmęczeni że po prostu... Ojciec wcześniej mówił mu, że możemy zostać zamiast włóczyć się po mieście. Było mi bardzo głupio, że tak wyszło i zostałam na noc.
Później mój chłopak dostaje opierdziel, że robi z domu burdel.

Możecie mi powiedzieć co jest ze mną nie tak?

PS. Zapomniałam dodać, że rodzice chłopaka są bardzo zamożni (dowiedziałam się o tym po ok. 3 miesiącach związku), a ja pochodzę ze średniozamożnej rodziny. Zastanawiam się czy nie w tym leży problem...
__________________
Wymieniam się!
https://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=87057326