Odejście z pracy-jak się pożegnać? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe > Emigrantki

Notka

Emigrantki Emigrantki to forum dla "zagranicznych" Wizażanek. Wejdź, poznaj rodaczki, wymień się opiniami i swoim doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-10-16, 01:30   #1
Gazelaaa
Raczkowanie
 
Avatar Gazelaaa
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 247
GG do Gazelaaa

Odejście z pracy-jak się pożegnać?


Hej ! Mam nadzieję,że mi pomożecie Otóż sprawa wygląda następująco:
W Anglii pracuję od 7 lat i w dodatku w tej samej firmie. Na początku gdy firma była mała byłam bardzo szanowanym pracownikiem, dostałam awans na line leader, później na super-visora, z szefem miałam bardzo dobry kontakt do momentu,aż firma zaczęła się rozrastać, zaczęli przyjmować nowych managerow i własciciel już nie miał takiego kontaktu z nai jak dawniej, teraz rządzą managerzy,albo ich bliscy...tak większośc osob na stanowiskach to bracia, dziewczyny lub ktos z rodziny managerów...
Nerwowo już nie wytrzymywałam,bo przez te lata nauczyłam się bardzo dużo i wiem więcej niż niejeden z nich,a mnie traktowali jakbym pracowała tam niespełna miesiąc, dlatego też postanowiłam odejść... i właśnie jutro wypada mój ostatni dzień w pracy i nie wiem jak to wszystko zorganizować...?
Mam przynieść jakieś ciasteczka,cukierki? No sama nie wiem? Na jednej zmianie jest około 40 osób ,a ja pracowałam w sumie i tu i tu, nie wspomnę już o innych działach z którymi również musiałam współpracować i dlatego sama nie wiem co robić?
A jak się pożegnać z głównym szefem(właścicielem),któr y nawet nie przyszedł na rozmowę i nie zapytał dlaczego? Po tylu latach?
Sorry dziewczyny,ale to była moja pierwsza praca w UK i pierwsze moje wypowiedzenie..będę wdzięczna za podpowiedzi !
__________________
Jestem przeciez wirtualna.Jak anioł.Anioly też sa wirtualne.Zawsze takie były.Nawet na tysiac lat przed Internetem.Ale w moim przypadku to kłamstwo.Ja TYLKO jestem wirtualna.