moja współlokatorka ma schizofrenię???? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-01-31, 15:19   #1
erlika
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 6
Question

moja współlokatorka ma schizofrenię????


Witam wszystkie wizażanki.

Jestem studentką i mieszkam w akademiku. Razem z koleżanką z którą razem zaczęłyśmy studia i znamy się dość dobrze dostałyśmy pokój 3osobowy. Naszą współlokatorke poznałyśmy w październiku. Od początku zachowywała sie dziwnie. Kiedyś nas to mocno irytowało, teraz zaczęłyśmy się martwić a nawet jej bać...
Naszą uwage najpierw przyciągnęły notoryczne kłamstwa Karoliny (bo tak ma na imię), z czasem było ich tak wiele, że już nie jesteśmy w stanie odróżnić prawdy od kłamstwa. Tego jak jest na prawde dowiadujemy się od jej koleżanek z roku czy też innych świadków sytuacji o których nam opowiada. Obecnie możemy z cała pewnością stwierdzić że 90% tego co mówi jest fikcją. Dodajmy też, że jej kłamstwa dotyczą nie tylko istotnych spraw. Potrafi pijąc herbate wmawiać nam że pije kawe... takich sytuacji jest milion...
Jest to osoba bardzo znerwicowana. Trzęsą jej się ręce tak, że wysypuje cukier podczas słodzenia. Izoluje się od innych. Ma mało znajomych, a twierdzi, że "zna każdego". Rzadko kiedy wychodzi z pokoju, tylko wtedy kiedy musi. Na naszym piętrze zna tylko nas, a panuje tutaj świetna "rodzinna" atmosfera.
Trudno jest nam się z nią dogadać. Zresztą nie tylko nam. Jej znajomi, z którymi poznałyśmy sie przez przypadek też twierdzą, że jest z nią coś nie halo...
Czasami wpatruje się w nas przeraźliwym tępym wzrokiem. Błahe "problemy" są dla niej tragedią i strasznie je przeżywa. Żyje jakby w swoim świecie. Opowiada innym o nas rzeczy, które nigdy nie miały miejsca.