rzucić studia? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-02-26, 01:02   #1
burrito_
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 302
GG do burrito_
Unhappy

rzucić studia?


..

Edytowane przez burrito_
Czas edycji: 2012-11-12 o 23:56
burrito_ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-26, 01:30   #2
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: rzucić studia?

Cytat:
Napisane przez burrito_ Pokaż wiadomość
Przeliczyłam się udając się na studia i to bardzo. Studiuję na I roku administrację i jeszcze do niedawna myślałam, że to ciekawy kierunek, przedmioty były interesujące etc. Nadeszła jednak sesja i to zweryfikowało moje umiejętności. Nie zdałam dwóch egzaminów. Poprawka z jednego przedmiotu też niezdana, prawdopodobnie będzie komis na którego nie nauczę się bo historia była zawsze moją piętą achillesową i nie potrafię się jej za chiny nauczyć. Poprawka z drugiego przedmiotu czeka mnie we wtorek ale czuję, że jej nie zdam. Prowadzący ten przedmiot wymaga książkowych definicji, których ja najzwyczajniej w świecie nie potrafię się nauczyć. Umiem wytłumaczyć swoimi słowami, a tego bełkotu z książki no nie mogę. Tak więc pozostaną mi tylko warunki tylko co z tego skoro za rok będę musiała przeżywać to samo? Dochodzi jeszcze kwestia finansów. Pieniądze z nieba mi nie spadają więc byłby kłopot z zapłatą za te egzaminy warunkowe. Poza tym, nie wiem nawet jak miałabym powiedzieć o tym rodzicom Uparłam się na studia poza miejscem mojego zamieszkania a teraz takie coś im zafunduję Gdybym zrezygnowała ze studiów to musiałabym siedzieć przez pół roku w domu, a potem pewnie poszłabym do jakiejś szkoły policealnej w pobliżu mojej miejscowości żeby mieć jakikolwiek fach