Kolorowy zawrót głowy czyli makijaże karnawałowe!:) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zamknięte > Fora sponsorowane > Konkurs – makijaż karnawałowy

Notka

Konkurs – makijaż karnawałowy Zapraszamy do udziału w konkursie "Makijaż karnawałowy z marką Rossmann".
Przed Wami doskonała okazja do zaprezentowania swoich umiejętności makijażowych i wygrania kart podarunkowych Rossmann.

 
 
Narzędzia
Stary 2012-01-04, 18:21   #1
19Shiny89
Raczkowanie
 
Avatar 19Shiny89
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Wlck okolice Krakowa
Wiadomości: 46

Kolorowy zawrót głowy czyli makijaże karnawałowe!:)


Witam,
Jestem "nową" użytkowniczką forum. Wcześniej udzielałam się pod innym nickiem Postanowiłam założyć konto gdzie nick bedzie identyfikowany z moją osobą
Kończąc te brednie przejdźmy do meritum.
Dziś zaprezentuję pierwszy makijaż karnawałowy. Nie jest on jakoś mega artystyczny. Po prostu wyjściowy)

Będę tu publikować moje prace. Mogą wyglądać na profesjonalne, aczkolwiek jestem amatorką, która lubi tworzyć i ciągle się uczę. Makijaże wykonuję na koleżankach, koleżankach koleżanek itd zaś moje pracę uwiecznia mąż, który pasjonuję się fotografią tak jak ja wizażem.

Pierwsza moja propozycja na karnawał przedstawia się następująco



Nie będę zaśmiecać i wstawiać kilkanaście zdjęć. Jeżeli ktoś jest zainteresowany zapraszam na mój profil YT gdzie znajduje się video tutorial. Postaram się umieszczać makijaże do których będę miała nakręcony step. Ewentualnie w postaci zdjęć , aczkolwiek co do tego to nic nie obiecuję.

Kolejna sprawa to to, jeżeli macie jakieś pytania czy prośby służę swoją pomocą. Postaram się każdemu dogodzić.
Mam również nadziję, że moje prace staną się dla Was inspiracją.
Pozdrawiam i zapraszam do głosowania oraz komentowania.


xoxo
19Shiny89
19Shiny89 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-01-04, 18:28   #2
cleo80
Zadomowienie
 
Avatar cleo80
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 1 649