Zestaw mikolajkowy dla Kobiety..;-) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja włosów i fryzury > Pielęgnacja włosów

Notka

Pielęgnacja włosów W tym miejscu rozmawiamy o pielęgnacji włosów. Jeśli twoje włosy są suche, pozbawione blasku lub zniszczone i szukasz sposobu na poprawę sytuacji. Dołącz do nas.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-12-01, 13:32   #1
jas6661991
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 3

Zestaw mikolajkowy dla Kobiety..;-)


Witam prosze was kobiety, bo jestem zielony,a chcialby zrobic mojej lubej taki zestaw na wlosy zeby poprawily ich kondycje...

Wiem tylko ze ma brązowe wlosy(teraz pofarbowala na czekoladowy), przetluszczaja sie od nasady i prawie codzinnie musie myc zeby nie miec takich...

Ceny nie bede podawal, bo nawet nie wiem ile jakis zestaw do pielegnacji kosztuje... Prosze was o pomoc i dziekuje z gory :-P
jas6661991 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-12-05, 16:09   #2
tymoszek
Przyczajenie
 
Avatar tymoszek
 
Zarejestrowany: 2016-12
Wiadomości: 4
Dot.: Zestaw mikolajkowy dla Kobiety..;-)

A może zestaw naturalnych kosmetyków do włosów? Są coraz bardziej popularne i przede wszystkim skuteczne i zazwyczaj ślicznie pachną do tego możesz jej podrzucić np. jakiś fajny peeling do ciała żeby się nie obraziła za te włoski Ja dziewczynom w mojej rodzinie i paru przyjaciółkom też szykuję takie kosmetyczne prezenty. Mała rzecz a cieszy Polecam sklep: https://full-natura.pl/pl/c/Pielegnacja-wlosow/21 Sama się tu zaopatrzam i gorąco polecam
tymoszek jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-12-06, 12:19   #3
Mia1612
Raczkowanie
 
Avatar Mia1612
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 299
Dot.: Zestaw mikolajkowy dla Kobiety..;-)

Polecam szampon i tonik-wcierkę do włosów Vianek z serii normalizującej. Kosmetyki są naturalne i mają fajne, ziołowe zapachy. Możesz powiedzieć swojej kobietce, że kupiłeś je też dla wzmocnienia włosów na zimę, bo takie działanie również mają