Moda klubowa. Pomóżcie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Moda

Notka

Moda Forum, na którym znajdziesz porady specjalistów i użytkowników w zakresie mody. Wejdź i poznaj odpowiedzi na nurtujące pytania. Zadaj własne.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-11-27, 00:46   #1
aganieznajoma
Raczkowanie
 
Avatar aganieznajoma
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 101

Moda klubowa. Pomóżcie


Mam problem zastałam zaproszona przez kolegę do clubu SQ w Poznaniu. Podobno selekcja jest tam okropna i nie wiem jak się ubrać żeby wejść a pojadę dużo km tam więc jakoś nie chciałabym aby ta podróż zakończyła się nie powodzeniem. Jestem studentką mam 20 lat. Ubieram się bardzo elegancko szpileczki 12 cm obowiązkowe i codziennie. Po prostu kocham się ubierać prosto i elegancko. Najchętniej ubrałabym sukienkę ale nie wiem czy nie będę zbyt elegancka do tego clubu. Myślałam aby ubrać takie buty http://www.stylowebutki.pl/products/...04-czarne.html i do tego mam sukienkę bez ramiączek z jest czarna a z pod spodem jest pudrowa halka co sprawia,że fajnie się mieni.Jest elegancka do tego rajstopy i kolczyki w krętki srebrne i jeszcze bransoletka czarna.Wygląda to bardzo elegancko aż może za. Napiszcie mi przykładową propozycję do clubu sq podajcie linki bo jestem zielona. Dużo chodzę na imprezy w Niemczech a tam nie dyskryminują ludzi za ubiór. Naprawdę nie wiem co się ubrać aby mnie wpuścili na 100% dodam,że jestem szczupła więc na dużo mogę sobie pozwolić w kwestii stroju. A to link do tego clubu http://www.sqklub.pl/. Pomóżcie pls
aganieznajoma jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-27, 10:21   #2
agaaaaa
Raczkowanie
 
Avatar agaaaaa
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 35
Dot.: Moda klubowa. Pomóżcie

W SQ grają dużo muzyki elektronicznej, a co za tym idzie - strój który opisałaś po prostu odpada.