Oszczędzamy na perfumy? :D - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Perfumy

Notka

Perfumy Fora, na których znajdziesz porady w zakresie perfum. Zapraszamy do dyskusji.
Zanim napiszesz post zapoznaj się z FAQ oraz Przewodnikiem po perfumach.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-05, 21:01   #1
Kasiulka22
Zakorzenienie
 
Avatar Kasiulka22
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: U Pana Boga za piecem... :)
Wiadomości: 17 816
Talking

Oszczędzamy na perfumy? :D


Kochane Wizażanki
Jestem bardzo ciekawa na jakie zapachy, aktualnie kumulujecie gotówkę Chciałam zaproponować małą akcję oszczędzania . Sama jestem strasznie niecierpliwą osobą, niewspominając już o tym jak bardzo rozrzutną . Na dzień dzisiejszy jestem studentką bez stypendium (to straszne!) i zakochałam się w kolejnych perfumach. Tym razem padło na DKNY Woman. Zaczynam moje oszczędzanie. Jak mówią grosik do grosika, a zbierze się miarka. Czy któraś z Was przyłączy się do mnie (wiadomo w grupie raźniej ) Mam nadzieje, że oszczędzanie, nie będzie zbytnio wydłużone , a o sukcesach napiszemy w wątku, który tak troszeczkę jest zakładany po to, aby znów porozmawiać o perfumach. Dla mnie temat jest niewyczerpany. To moja pasja, w której i tak dopiero raczkuję, ale miło poczytać co napiszecie Kochane Specjalistki w tej dziedzinie.


" (...) Perfumy fascynowały go od dawna. Są jak wiadomość, którą chce się przekazać. Nie potrzeba do tego żadnego języka. Można być głuchoniemym, można być z innej cywilizacji, a i tak zrozumie się tę wiadomość. W perfumach jest jakiś irracjonalny, tajemniczy element. Channel no 5, L'Air du Temps czy Poeme, są jak wiersz który nosi się na sobie. Niektóre są tak niepoprawnie sexy. Zmuszają do obejrzenia się, nawet podążenia za kobietą, która ich używa. Pamięta jak dwa lata temu zwiedzał Prado. W pewnym momencie przeszła obok niego kobieta w czarnym kapeluszu i otoczył go mistyczny zapach. Zapomniał o El Greco, Goi i innych. Poszedł za tą kobietą(...)"
"Samotność w sieci" Janusz L. Wiśniewski