Mirga przedstawia się .... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Rękodzieło: szydełkowanie, biżuteria DIY, makramy i inne > Decoupage

Notka

Decoupage Pod-forum decoupage to miejsce przygotowane specjalnie dla miłośników tej techniki. Lubisz decoupage? Dołącz do nas.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-03-03, 20:07   #1
Mirga
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 9

Mirga przedstawia się ....


Witam

Dotarłam tu dwa dni temu, jestem początkującą "dekupażystką", swoje pierwsze kroki postawiłam niecałe dwa miesiące temu, pochwalę się dotychczasowym dorobkiem.
Mam nadzieję nauczyć się od Was różnych sztuczek i liczę na przychylność oraz pomoc.
__________________
Moje serwetki - http://img6.imageshack.us/gal.php?g=60799207.jpg
Mirga jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 20:25   #2
ulpu
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 310
Dot.: Mirga przedstawia się ....

Witaj na forum
Bardzo ładne prace Szczególnie podoba mi się ten pomarańczowo-czerwony chustecznik i zestaw lawendowy
__________________

ulpu jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 21:30   #3
emi58a
Rozeznanie
 
Avatar emi58a
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Swords/IE
Wiadomości: 668
Dot.: Mirga przedstawia się ....

Hej,hej....Bardzo ladne poczatki
Witaj.
emi58a jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 23:12   #4
Pupil
Osiołek z zakątka :)
 
Avatar Pupil
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 11 757
Dot.: Mirga przedstawia się ....

Bardzo ładne początki. Jak każda początkująca jesteś zafascynowana krakiem jednoskładnikowym, ale bardzo ładnie Ci wychodzi
Podoba mi się taca z motywem włoskim, bardzo oryginalny jest chustecznik i pomarańczowy i brązowy, brązowy podoba mi się o wiele bardziej.
I komplet lawendowy jest bardzo starannie wykonany, właściwie tylko na jednej podkładce dopatrzyłam się pomarszczonej lekko serwetki - to mogłaś spokojnie zgubić pod większą ilością lakieru