Aspołeczna, nie lubię ludzi - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-08-06, 10:41   #1
dzieewczynka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-08
Wiadomości: 14

Aspołeczna, nie lubię ludzi


Mój problem polega na tym, że jestem osobą aspołeczną (przynajmniej tak mi się wydaje). Postaram się to rozwinąć.

Mam 25 lat - to pewnie istotne.

Nigdy nie byłam przesadnie towarzyska, ale zawsze miałam w swoim kręgu 2-3 osoby, z którymi utrzymywałam regularne kontakty plus dalszych znajomych, z którymi od czasu do czasu zamieniałam słowo. Było normalnie, ludzie mnie raczej lubili.

Wszystko zaczęło się na drugim roku studiów kiedy zawaliłam rok. Było mi z tego powodu strasznie wstyd i zerwałam wszelkie kontakty z ludźmi z roku, bo nie chciałam tłumaczyć się czemu już z nimi nie studiuję. Unikałam też innych znajomych żeby nie musieć odpowiadać na pytania o studia. Odizolowałam się więc od wszystkich całkowicie na własne życzenie. Zaczęłam pracować, więc ten brak znajomych nawet mi nie przeszkadzał. Później wróciłam na studia, ale nie potrafiłam nawiązać kontaktu z nikim z nowego roku. Tzn. podejmowałam jakieś próby, ale wszystko kończyło się na wymianie paru zdań, nie umiałam podtrzymać rozmowy dłużej. Skończyło się na tym, że siedziałam wszędzie sama, ludzie przestali zwracać na mnie uwagę, przestałam próbować zagajać rozmowy, więc nikt się do mnie nie odzywał.