Ciągle sama - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-12-31, 20:28   #1
PorannaLatte
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-12
Lokalizacja: Kraków/małopolskie
Wiadomości: 23

Ciągle sama


Miałam nie zakładać tego tematu ale pomyślałam sobie, że zbliża się początek nowego roku więc co mi szkodzi.
Generalnie na co dzień nie rozczulam się nad sobą. Studiuję, mam kilku świetnych przyjaciół, znajomych itd. Mogę szczerze powiedzieć, że nie mam powodów do narzekania.
Jednak coraz bardziej zaczyna mi brakować "tej" drugiej osoby. Nigdy nie byłam w poważnym związku i chyba nigdy nie byłam w kimś tak naprawdę zakochana. Mimo tego, że codziennie przewija się wokół mnie mnóstwo osób, to coraz bardziej zaczynam się czuć samotna. Wszystkie moje najbliższe przyjaciółki są w związkach więc wiadomo - gdy ich TŻ przyjeżdżają do nas (mieszkamy razem) to wtedy samotność mi najbardziej doskwiera. Wtedy to najgłębiej odczuwam - "parki" zajmują się sobą, a ja nie mogę sobie znaleźć miejsca.
Nie chcę żadnej z nich zadręczać moim problemem. Kilkakrotnie próbowano mnie z kimś swatać - z marnym skutkiem. Wiem, że nie powinnam nikogo szukać na siłę bo to jest dziecinne.
Twardo stąpam po ziemi i prawie w ogóle nie mówię o swoich uczuciach (może tylko po %).
Czuję, że wpadam w jakąś depresję, dlatego dzisiaj Sylwestra spędzam samotnie mimo kilku zaproszeń. Nie mam po prostu ochoty na imprezy, alkohol i zabawę. Wszystkim powiedziałam, że gdzieś jestem, bo nie chcę by się mną martwili i żeby mnie zmuszali.
Nie wiem po co to wszystko napisałam. Może ktoś sprowadzi mnie do pionu/jest w podobnej sytuacji. Po prostu chciałam to z siebie wyrzucić.
PorannaLatte jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-12-31, 20:41   #2
WampLady
Zakorzenienie
 
Avatar WampLady
 
Zarejestrowany: 2009-12