Irokez?czy bedzie mi pasował? :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja włosów i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Forum dla osób, które interesują się stylizacją fryzur oraz stylingiem. Chcesz pogłębić swoją wiedzę, podzielić się doświadczeniem? To miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-11-17, 18:25   #1
Natasia00
Raczkowanie
 
Avatar Natasia00
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: JG/Dusseldorf
Wiadomości: 219

Irokez?czy bedzie mi pasował? :)


Witam Was Kochane

Od jakiegoś czasu chodzą mi po głowę plany radykalnej zmiany i wariacji
Mam 17 lat i sądzę że jest to najlepszy czas na różne szalone pomysły

Chodzi mi o zmianę fryzury i stylu ubierania się
No i właśnie mam wątpliwości co do fryzury...Marzy mi się cieniowanie żebym mogła stawiać irokeza (niewielkiego... )
No i nie wiem czy będzie mi to pasowało... chodzi o kształt twarzy czy cuś... nie znam się na tym

A może któraś z Was ma taką fryzurę... ciężko to się potem układa na żel?

Byłabym Wam bardzo wdzięczna za każdą radę ...

P.S.dodaje moje zdjęcie oraz kilka zdjęć wymarzonych fryzur
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Ja.jpg (27,9 KB, 140 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (19,3 KB, 159 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (28,7 KB, 88 załadowań)
__________________
~*~Is there any love in your heart?~*~

IT IS TIME FOR A LOVE REVOLUTION



Natasia00 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-17, 19:36   #2
trollcia
Raczkowanie
 
Avatar trollcia
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 452
Dot.: Irokez?czy bedzie mi pasował? :)

ta platynowa fryzurka fantastyczna jest!
__________________
;]
trollcia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-18, 02:42   #3
ElettroVoce
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: z dala od tego umysłowego pustostanu.
Wiadomości: 459
Dot.: Irokez?czy bedzie mi pasował? :)