2014-02-03, 22:05 | #4621 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 19 651
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
|
|
2014-02-03, 22:10 | #4622 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2013-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 28
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Mi się wydawało, że Hoffman to już od dawna przyjmował narkotyki. Zresztą, nie bez wpływu były one na jego wygląd fizyczny. Był przecież mocno zniszczony...
W końcu okazało się, że tym razem wybieramy do kina film męski.. oczywiście wybierał Mój. Padło na Robocopa. Liczę w takim razie na Oldmana |
2014-02-03, 22:11 | #4623 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Zaczęliśmy oglądać American hustle, ale chłop mi usnął po 25 minutach Jutro dokończymy, jak na razie mnie się podoba.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2014-02-03, 22:34 | #4624 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 8 665
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Obejrzałam właśnie Her. Cóż, wiele dobrych słów padło już pod adresem filmu, całość produkcji podsumuję tylko krótkim: wow! 9/10. Przyznam szczerze, że miejscami film mnie śmieszył (wydawał mi się niedorzeczny), ale całość jest naprawdę super. Daje do myślenia, myślę, że nie tylko w kontekście przyszłości i związków za x lat. ---------- Dopisano o 23:34 ---------- Poprzedni post napisano o 23:30 ---------- A co konkretnie? Myślę, że siłą "Pamiętnika" jest historia, którą kochają i rozumieją miliony. Nie jest w żadnym wypadku unikatowa, ale z drugiej strony nie bardzo jest się do czego przyczepić. Mało jest rosyjskiego kina online. Ja się pocieszam, że od niedawna pilnuję wszystkich festiwali i jak tylko będę mogła - będę oglądać. A rosyjskie kino lubię prawie tak samo jak polskie ;> |
|
2014-02-04, 00:12 | #4625 | ||
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 855
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
---------- Dopisano o 01:10 ---------- Poprzedni post napisano o 01:06 ---------- Cytat:
---------- Dopisano o 01:12 ---------- Poprzedni post napisano o 01:10 ---------- Czasami wydaje mi się, że ostatnimi czasy "Pamiętnik" jest bardziej znany i lubiany niż "Titanic". Oba lubię, ale chyba jednak bardziej przemawia do mnie ten drugi .
__________________
love |
||
2014-02-04, 01:01 | #4626 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 9 017
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
|
2014-02-04, 06:11 | #4627 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Bękarty Wojny-rewatch,pierwszy raz oglądałam w kinie. No cały Tarantino-jest brutalnie,zabawnie,grotes kowo,są genialne,szybkie dialogi,jest fajna muza i świetne aktorstwo,czyli dobra rozrywka z przymrużeniem oka.8/10 |
|
2014-02-04, 08:39 | #4628 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Paris <3
Wiadomości: 2 700
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Wielkie dzięki za odpowiedź ---------- Dopisano o 09:39 ---------- Poprzedni post napisano o 09:38 ---------- Dzięki
__________________
Ł.
Żona Tatromaniaczka ^^^ Pasjonatka fotografii i przyrody Kocham zwierzęta a ludzi tylko lubię |
|
2014-02-04, 08:49 | #4629 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 457
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
obejrzałam w końcu Wilka z Wall Street, całkiem całkiem
|
2014-02-04, 08:53 | #4630 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: tam gdzie praca, pasja i przyszłość
Wiadomości: 8 388
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Moje ostatnie seanse, to niestety rozczarowania. Tyle się nasłuchałam na temat tych filmów, że przygotowałam się na wielkie wow, a okazało się, że ledwo jestem w stanie je obejrzeć. Historie w ogóle mnie nie zaciekawiły ani nie wciągnęły. Filmy oglądałam na raty, żeby po prostu skończyć i mieć zdanie o całości. Wyjątkowo się męczyłam przy tych filmach. Mowa o Her i Wilk z Wall Street.
Żeby odreagować te nieudane seanse obejrzałam zawsze dobry film na poprawę humoru o psie Bethoweenie
__________________
Miłośniczka kosmetyków naturalnych i nietestowanych na zwierzętach Jestem Naturalna Dusza Podróże Duszy Wybierz Zielone z CCL |
2014-02-04, 09:56 | #4631 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Carrie z 2013 roku - ksiązki nie czytałam, wcześniejszej wersji nie widziałam ale tą uznaję ze przeciętną
__________________
|
2014-02-04, 10:04 | #4632 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 838
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
,,21 Jump Street" 4/10 - wysoką ocenę ma na Filmwebie,a mnie jakoś nie śmieszył. Praktycznie w ogóle. Wynudziłam się. Nie oglądałam nigdy serialu, więc może fanom owego serialu, film się podoba. Nie wiem.....
A ja się ,,zakochałam" w Deppie, kiedy zobaczyłam go w ,,Co gryzie Gilberta Grape'a" i przez długi, długi czas uważała, że jest świetny. Nadal tak uważam, ale od dłuuższego już czasu uwielbiać zaczęłam DiCaprio, który zresztą już w e wspomnainym wyżej filmie zagrał fantastycznie. Zresztą od zawsze był dobry, tylko ,,Titanic" go jakoś tak nastygmatyzował... Edytowane przez granatowyprawieczarny Czas edycji: 2014-02-04 o 10:08 |
2014-02-04, 10:30 | #4633 | |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Ja Deepa uwielbiam
Cytat:
Włoska Robota-- dobra obsada, fajna fabuła z akcją w roli głównej. Jedynie to Norton mi nie pasował, ani jego gra, ani stylizacja. Plusem jest 'występ' Mini Cooperów . Ogólnie podobało mi się, mocne 7/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
|
2014-02-04, 15:07 | #4634 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-06
Wiadomości: 5 893
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Supermarket - polski thriller, nie był zły, pewne zagadnienia dobrze ukazane, ale końcówka nie podobała mi się, jak również niepokazanie pewnych, istotnych dla fabuły wydarzeń uważam za błędne. Całość 6/10
__________________
|
2014-02-04, 16:14 | #4635 | ||
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 406
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Cytat:
Pierwsze 30 minut trzeba przetrwać , potem jest juz lepiej |
||
2014-02-04, 16:20 | #4636 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Mnie się podobało, a TŻ był zmęczony, myślę, że film raczej wysoko ocenię
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2014-02-04, 16:25 | #4637 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: tam gdzie praca, pasja i przyszłość
Wiadomości: 8 388
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Natomiast podobal mi się "In a World". Ma oryginalną tematykę, bo jakoś nie kojarzę filmów o trenerce emisji głosu. Przyjemnie się oglądało i Eva Longoria dodała pikanterii
__________________
Miłośniczka kosmetyków naturalnych i nietestowanych na zwierzętach Jestem Naturalna Dusza Podróże Duszy Wybierz Zielone z CCL |
|
2014-02-04, 16:52 | #4638 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 2 082
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cześć Wam
to mój pierwszy post w tym wątku, ponieważ nigdy do kinomanów nie należałam, przez co mam wieeeelkie braki w filmach każdego rodzaju, począwszy od typowych, topowych klasyków z tego względu postanowiłam, że luty będzie nie tylko czasem posesyjnego relaksu ale też nadrabiania braków. W styczniu obejrzałam Wilka z Wall Street. A w lutym: Forresta Gumpa Igrzyska Śmierci Pulp Fiction Ps. Kocham Cię |
2014-02-04, 18:50 | #4639 | |||
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 855
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
---------- Dopisano o 19:48 ---------- Poprzedni post napisano o 19:47 ---------- Cytat:
---------- Dopisano o 19:50 ---------- Poprzedni post napisano o 19:48 ---------- Cytat:
Bardzo lubię i Deppa, i DiCaprio ale uważam, że ten pierwszy jest jednak lepszym aktorem, bardziej wszechstronnym .
__________________
love |
|||
2014-02-04, 19:02 | #4640 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 2 082
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Wilk z Wall Street- świetna rola Leo. A sam film dość przyjemny, momentami zbyt monotematyczny i jak dla mnie zbyt długi. Filmy powyżej 2.5 h zaczynają mnie męczyć.
Forrest Gump- długi i momentami nudny. Ale historia jest bardzo ładna i parę razy się wzruszyłam bardzo ładne sceny Igrzyska Śmierci- obejrzałam po rekomendacji koleżanki i masie zachwytów. Trzyma w napięciu, dość ciekawe połączenie dwóch światów. Jednak wydaje mi się to jakieś takie dziecinno-gimnazjalne. Nie wiem dlaczego jest to pierwsza pozycja w najczęsciej wyświetlanych ostatnio filmach na kinomanie.. Pulp Fiction- dobre teksty i świetna muzyka! mam ochotę na coś kolejnego od Tarantino. A młodziutki Bruce Willis Ps. Kocham Cię- romansidło, dośc ciekawy motyw z wysyłaniem listów. Jednak film wg. mnie dość przeciętny, ale parę razy też się wzruszyłam |
2014-02-04, 19:30 | #4641 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 855
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Z wymienionych przez Ciebie widziałam:
- Wilk z Wall Street - bardzo mi się podobał, dawno się tak nie uśmiałam na żadnym filmie. Też zazwyczaj wybieram krótsze produkcje, ale Wilk ani trochę mi się nie dłużył - Pulp Fiction - no dobry, bardzo fajne dialogi, ale po co te przekleństwa w co drugim zdaniu? Za Tarantino raczej nie przepadam, nie mój klimat - Forrest Gump - to też jednak dłuższy film ale z tego co pamiętam (oglądałam ponad 2 lata temu) nie ciągnął mi się, był ciekawy, momentami zabawny i momentami wzruszał. Ciekawy film, klasyk "Igrzyska śmierci" to też nie mój klimat i raczej wątpię, czy kiedykolwiek ten film zobaczę
__________________
love |
2014-02-04, 19:31 | #4642 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 12 293
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
a Igrzyska.. pewnie najwyżej bo to taki hit światowy
__________________
„Kiedy masz jeden z tych dni, w czasie których czujesz się, jakbyś miał jakiś ciężar na barkach….
zacznij robić przysiady!” BLOG |
|
2014-02-04, 20:07 | #4643 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 406
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
|
2014-02-04, 20:53 | #4644 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 17 276
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
ja też jej nie lubię
|
2014-02-04, 22:55 | #4645 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 9 017
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Obejrzałam "Kroniki opętania". Byłam nastawiona sceptycznie, nie wiem czemu, zupełnie niepotrzebnie Bardzo mi się ten horror podobał, nie mówię, że jest straszny, ale jest bardzo klimatyczny moim zdaniem. Aktorstwo dobre, zwłaszcza Morgana, akcja nieśpieszna, ale bardzo wciągająca jak dla mnie. Motyw, którzy wykorzystali niezwykle ciekawy, taki niewyeksploatowany jeszcze (skrzynka z demonem Dabukiem), to, że mówił po polsku mogło śmieszyć, ale poza tym wszystko jest na swoim miejscu :)
Wykorzystali też motyw z ćmami, tutaj mocne, akurat boję się owadów, więc miałam ciarki. Pokazanie tego opętania samego w sobie też mi się podobało. Zakończenie też mnie usatysfakcjonowało, nie ma przesadnego efekciarstwa, ale nadal jest klimatycznie. Ode mnie 8/10, bardzo dobry film jak dla mnie, dziwię się 6/0 ocenie na filmweb, bo zasługuje jak dla mnie na więcej Polecam! -------------------------------------------------- Ja też oglądałam "Antychrysta" z chłopakiem w kinie. Ja też mogę zrozumieć artyzm, przesłanie i to cenię, ale ten film mi się nie podobał. Dla mnie właśnie wszystko tutaj było przesadzone, za dużo wszystkiego, za dużo brutalności, seksu, co spowodowało, że odechciało mi się oglądać, a jak był już jakiś motyw, to ja go słabo zrozumiałam. Mojemu chłopakowi też się nie podobał. |
2014-02-04, 23:17 | #4646 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 1 390
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Liga niezwykłych dżentelmenów (2003) - moje klimaty, więc się niezwykle napaliłam. Potencjał filmu duży, tematyka fajna, a film nudnawy trochę. Do tego aktorstwo słabe, może Connery odrobinę ratował sytuację, ale niewiele. Pospolity fil 5/10
Choć goni nas czas (2007) - nieźle zagrana komedia o umieraniu z dodatkiem dramatu. Dobrze się ogląda, ale brakło mi tego czegoś, co sprawia, że film się odczuwa, a nie tylko na niego patrzy. Niemniej stanowczo nie żałuję, że obejrzałam 7/10 Last Vegas (2013) - przyjemna komedia do pośmiania na lekki wieczór. Lubię komedię o starszych ludziach, jakoś mi się wydaje, że oni to potrafią żyć! 6/10 5 centymetrów na sekundę (2007) - ślicznie narysowane anime, które kłuje szpilkami po wrażliwości. O czym? O miłości, tęsknocie, tym czymś co nas do kogoś wiąże, mimo że go już nie znamy, o tym, że czasami pustki się nie da zapełnić... a może całkiem o czymś innym... Wydaje mi się, że każdy z tego trzyepizodowej opowieści wyciągnie inne coś dla siebie. Wyjątkowo jak na anime nie ma ładnej muzyki 8/10 Sekretne życie Waltera Mitty (2013) - bardzo mi się podobał. Bawi, nienachalnie nakłania do refreksji. Do tego widoki z Islandii 8/10
__________________
"i może nie wiem czego chcę, ale czego nie chcę wiem!" 2014:
książki: 12 filmy: 70 "Fizyka rzeczy niemożliwych" Michio Kaku "Epidemia" Robin Cook miesiąc z hula hop: 2/30 |
2014-02-05, 00:12 | #4647 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
American hustle (2013) - 8,5/10.
Właśnie skończyliśmy oglądać. Bardzo mi się podobało. Historia sama w sobie nie jest szczególnie oryginalna, to bohaterowie robią ten film. Postaci pierwszoplanowe są ukazane niemal groteskowo. Patrzy się na nich, myśli się "Boże, jacy oni są wszyscy popaprani", że ich zachowanie przeczy jakimkolwiek prawom logiki, a i tak nie można oderwać od nich oczu. Adams i Bale bardzo dobrze wypadli, Cooper i Lawrence wręcz rewelacyjnie. Kino rozrywkowe na bardzo wysokim poziomie.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2014-02-05, 07:12 | #4648 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 17 276
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Krwawy Diament- 7/10
|
2014-02-05, 09:41 | #4649 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Ryzykantka-- film oparty na faktach. Młoda policjantka zostaje wysłana na misję do Bośni. Po kilku miesiącach odkrywa bardzo niewygodną prawdę- handel kobietami, nielegalna prostytucja, gwałty. Rachel Weisz jak zwykle wypadła dobrze. Dosyć mocne kino, bo tematyka jest trudna. 7/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2014-02-05, 10:21 | #4650 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 4
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Sierpień w hrabstwie Osage - 8/10
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:52.