Allegro - małe pytanko - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-12-20, 21:45   #1
sosia
Raczkowanie
 
Avatar sosia
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 58

Allegro - małe pytanko


Kobietki pomóżcie początkującej allegrowiczce Interesuje mnie pewna aukcja na której wystawiany jest sprzęt (aukcja prywatna) Po kilku mailach Pan zaproponował, że wyśle mi go (ok.400zł) poza tą aukcja a ja dopiero później miałabym mu zapłacić... Nie znam się na tym i nie chcę wpakować się w żadne kłopoty. Czy jest tutaj jakieś ryzyko?
sosia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-20, 22:04   #2
beti33
Raczkowanie
 
Avatar beti33
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 237
Dot.: Allegro - małe pytanko

Tak

Jesli nie chcesz miec problemow to nie kupuj nic "poza" allegro
beti33 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-21, 00:06   #3
Juda
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Za górami, za lasami...
Wiadomości: 5 135
GG do Juda
Dot.: Allegro - małe pytanko

Beti chyba trochę przesadzasz.
Nawet kupując na allegro można się "naciąć" więc właściwie z igły widły.

Sosiu, posłuchaj.
Jeśli koleś ma dużo komentarzy, to nie powinnaś się martwić.
To po pierwsze.
Po drugie- to chyba on może stracić na tej aukcji?
Sama napisałaś, że on towar wyśle pierwszy a ty zapłacisz później.
Więc nie wiem gdzie tu masz się na coś dać oszukać?
To on może ponieść konsekwencje, że wyśle towar a Ty możesz mu nie zapłacić.
Gorzej by było na odwrót, gdyby usilnie wmawiał, że pieniądze masz wpłacić na konto. To wtedy rzeczą oczywistą jest, że pieniądze mogą przepaść.

Jeśli chodzi o mnie, mam za sobą wiele traksakcji, na allegro i poza allegro.
Jakoś nigdy się nie natknęłam na złego sprzedającego.
__________________