Jak to robić - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-05-10, 18:56   #1
lola23
Wtajemniczenie
 
Avatar lola23
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 2 522

Jak to robić


Dziewczyny powiedzcie jak kupować na allegro.Chodzi mi nie tylko o część techniczną ale o to czego warto szukać szczególnie,czy ufać,co się opłaca.Podzielcie się swoimi szczególnie udanymi zakupami. Jestem zielona w tym temacie.
lola23 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-10, 19:29   #2
Justek
BAN stały
 
Avatar Justek
 
Zarejestrowany: 2003-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 508
GG do Justek
Dot.: Jak to robić

Musisz bardzo uważać od kogo kupujesz, dlatego zawsze sprawdzaj komentarze danej osoby.Jeśli ma przewagę negatywów, wiadomo trzymaj się z daleka. Ja jak narazie na nikim się nie zawiodłam ani nie zostałam oszukana. Czytaj też dokładnie opisy danych rzeczy i zalecałabym Ci szczególną ostrożność jeśli chodzi o bieliznę (mam na myśli rozmiary). I pamietaj niektóre rzeczy wyglądają ładnie na zdjęciach a inaczej w rzeczywistości
Justek jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-10, 19:29   #3
neffertiti
Raczkowanie
 
Avatar neffertiti
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 78
Dot.: Jak to robić

Przede wszystkim zarejestruj się, potem możesz się zaktywować(wyslą Ci poczta aktywację).ja osobiście kupuję kosmetyki, perfumy i nawet buty!!!Do tej pory jestem bardzo zadowolona
neffertiti jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-10, 20:03   #4
Domina
Zakorzenienie
 
Avatar Domina
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: K@towice
Wiadomości: 3 386
Dot.: Jak to robić