Podkład dla wysuszonej cery - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - pytania do wizażystki Miejsce, w którym rozmawiamy o wizażu, stylizacji, kosmetykach kolorowych oraz trendach w makijażu. Masz pytanie? Zadaj je wizażystce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-09-25, 18:18   #1
kaixia
Raczkowanie
 
Avatar kaixia
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Stalowa Wola
Wiadomości: 410
GG do kaixia

Podkład dla wysuszonej cery


Drogie Wizażanki, widzę że jest już kilka wątków na temat podkładów, ale założe jeszcze jeden, bo w tej kwestii zupełnie się nie orientuję...
Chcę zakupić sobie jakiś dobry podkład, ale taki który po nałożeniu nie uwidaczniał by mojej przesuszonej cery szczególnie na czole.
Nie znam się zupełnie na podkładach, ale gdzieś przeczytałam, ze powinnam zakupić podkaład bardziej tłusty (cokolwiek to znaczy).
Kiedyś skusiłam się na podkład Avonu, ten odstresowujący, ale niestety nie bardzo mi on odpowiada, bo pomimo tego że robię regularnie peeling twarzy, używam kremiku nawilżającego, na jesień i w zimie mam straszne problemy z wysuszonym czołem i po nałożeniu podkładu czoło wygląda fatalnie.
A że zbliża się u mnie czas oficjalnych imprez, chciałabym zakupić coś z czego będę zadowolona.
Mam nadzieję, że polecicie mi coś dobrego i godnego zaufania - z góry dziękuję i pozdrawiam.
__________________
Zrozumienie jest jak zimna woda na pustyni, ratuje życie ale może też zabić.
kaixia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2004-09-26, 11:01   #2
kaixia
Raczkowanie
 
Avatar kaixia
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Stalowa Wola
Wiadomości: 410
GG do kaixia
Re: Podkład dla wysuszonej cery

up
__________________
Zrozumienie jest jak zimna woda na pustyni, ratuje życie ale może też zabić.
kaixia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2004-09-26, 11:36   #3
asinek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Niemcy
Wiadomości: 496
Re: Podkład dla wysuszonej cery