2010-04-05, 12:48 | #2971 | |
Klientka w krawacie
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 19 690
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Ostatnio widziałam Jagodową miłość. Norah Jones śpiewa pięknie, ale bohaterka przez nią grana była taka trochę niemrawa. Podobała mi się natomiast Natalie Portman. I muzyka
__________________
|
|
2010-04-05, 15:12 | #2972 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 19 268
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
W ogole, amerykanskie komedie leza i kwicza. Jeszcze jakis czas temu byl lekki powiew swiezosci z filmami Atapowa, ale teraz juz i ich mam dosc - wciaz Ci sami aktorzy, ble Naprawde ciezko ustrzelic dobra komedie teraz, jak np. dla mnie byl the Hangover. ----------------- The Taking of Pelham123 Wiec tak - jest powiesc o tym tytule, film z Walterem Matthau z 1974, remake z 1998 (wszystkie z "One Two Three" w tytule, a nie "123") i ten z 2009 z Travolta i Washingtonem. Obejrzalbym chetnie ten z Matthau tez (choc mi sie on nieodparcie bedzie pewnie z tetrykami kojarzyl...). Pociag linii 6 nowojorskiego metra jest porwany, porywacze groza zabijaniem zakladnikow i zadaja okupu, a ich przywodca, tajemniczy Ryder chce negocjowac tylko z pracownikiem MTA Garberem. Wada filmu jest to, ze w pewnym momencie skalda sie na siebie kilka niezaleznych od siebie, a dosyc nieprawdopodobnych wydarzen, bez ktorych akcja by sie niepotoczyla do przodu - to sie wydaje takie naciagane. Sama fabula jest niezle dopracowana, akcja dosyc wartka, film jak najbardziej do obejrzenia 7/10 Ghosts of Girlfriends Past W ramach odmozdzania - za duzo sie odmozdzam z hamerykanskimi komediami, zdecydowanie Mafiu Makkonahi jako fotograf plejboj, ktory przyjezdza do rodzinnej rezydencji na slub mlodszego brata. Tam ukazuje mu sie duch wujka plejboja, ma zaskakujacy przekaz i zaczyna sie... Film czerpie garsciami z Opowiesci Wigilijnej Dickensa. Przewidywalny az do bolu (zaskakujace, czyz nie?), ale nawet niezle sie oglada, "rozczarowalem sie na plus", dam z 6/10, jak sie ma czas wolny to do obejrzenia na odmozdzenie.
__________________
Łajrak blog: https://wizaz.pl/forum/blog.php?u=288138 Myslisz, ze mu sie podobasz? Czyli rzecz o nadinterpretacji: https://wizaz.pl/forum/blog.php?b=2437 OCZY (patrz av) cisna mi na MOZG. Prosze wez to pod uwage przy czytaniu moich postow. |
|
2010-04-05, 17:34 | #2973 | |
Klientka w krawacie
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 19 690
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Skończyłam oglądać Zakochaną Jane. Nuuuuda. Taki o romansik, nic ciekawego. Wlecze się przez prawie 2 godziny. Uwielbiam filmy kostiumowe, zwłaszcza ekranizacje powieści Austen, ale historia samej autorki w ogóle mnie nie ruszyła.
__________________
|
|
2010-04-05, 18:01 | #2974 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Płock / Warszawa
Wiadomości: 172
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
"Grindhouse: Death Proof". Już po raz kolejny z rzędu, podobał mi się i za pierwszym i teraz, świetne dialogi i muzyka, ale to cechy rozpoznawcze Tarantino. Film dający pewien rodzaj satysfakcji w dodatku, bardzo przyjemnie spędzony czas.
"Narodziny" z Nicole Kidman. O tym jak w życiu kobiety mającej niedługo wyjść ponownie za mąż pojawia się chłopiec twierdzący, że jest jej poprzednim mężem. Ciekawy film, chociaż czasami zabijany przez sceny, które określiłam za nazbyt "dziwne". Spokojny, stonowany, ze sporą ilością "dłużyzn". Oglądałam go razem z siostrą i jej zupełnie nie przypadł do gustu. A mi nawet, choć gdyby nie te wszystkie "dziwne" rzeczy, o którym pisałam, a których wymieniać nie będę, byłoby lepiej. |
2010-04-05, 18:05 | #2975 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 9 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Vicky Cristina Barcelona.
9/10 Za dużo prawdy w tym filmie... Do przełknięcia dla niektórych. |
2010-04-05, 18:05 | #2976 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 875
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Kate i Leopold - komedia romantyczna , dla tych które marzą o bajkowej miłości, opowiada o teleportacji w czasie i o bajkowej miłości kobiety sukcesu żyjącej we współczesnym świecie z księciem Albany żyjącym w XIX wieku - naukowcem i wynalazca.
__________________
`Starość we wszystko wierzy. Wiek średni we wszystko wątpi. Młodość wszystko wie.` |
2010-04-05, 18:14 | #2977 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 7 306
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Grindhouse - planet terror
Obrzydliwy film. Wiem że to Rodriguez a nie Tarantino, ale jednak spodziewałam się klimatu Death Proof. Spodziewałam się oczywiście też krwi, flaków i takich tam, ale nie aż w takim nasyceniu i ilości, co kazało mi wyłączyć film po godzinie, przewijając go co 5 minut w nadzieii na jakąkolwiek sensowną scenę. Jest parę dialogów, które są dobre, scen łamiących pewne tabu co ciekawie się ogląda, ale to za mało. Filmy przesadzone, powstałe wg. określonej wizji, dla określonej grupy odbiorców też powinny być jakby to powiedzieć.. znośne. A ten moim zdaniem taki nie był. Edytowane przez KawaMarcepanowa Czas edycji: 2010-04-05 o 18:17 |
2010-04-05, 18:22 | #2978 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: dom na jeziorze.:3
Wiadomości: 740
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
"Bunkier"-oglądane z koleżanką i kumplem, więc trudno było się skupić. Ale podobał mi się.
__________________
12.09.2015
|
2010-04-05, 19:49 | #2979 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 572
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Zakochany bez pamięci- wydaje mi się, że to taki film w stosunku do którego albo jest się na zdecydowane nie, albo się nim zachwyca. Mnie strasznie wymęczył, podzieliłam go sobie na 3 części a i tak myślałam, że nie wytrzymam. Gdyby ktoś inny grał główne role, zamiast Carrey'a i Winslet, to na pewno bym nie obejrzała do końca.
Memento- trochę jestem in two minds jeśli chodzi o ten film, bo zaskakujący pomysł, to na pewno, natomiast wykonanie.. rozumiem zamysł tego skakania w czasie, ale wydaje mi się, że po godzinie nawet uważnego oglądania można było coś ze zdezorientowania przegapić, a tu raczej każdy szczegół był ważny do załapania zakończenia. W każdym bądz razie, wciąga. |
2010-04-05, 20:20 | #2980 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 242
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Wyspa tajemnic - dobry film, utrzymane napięcie, zaskakujące zakończenie mimo tego, że w połowie zaczęłam się domyślać co jest grane, ale tylko po części. Muzyka rodem z horroru, fajne zdjęcia. DiCaprio zagrał świetnie.
Ujęcie jak Chuck nieudolnie wyjmował broń, bo przecież był doktorem, a nie gliną, wydawało się na początku filmu bezcelowe, ale okazało się ważną wskazówką. Warto obejrzeć 10/10 Edytowane przez 201611241302 Czas edycji: 2010-04-05 o 20:25 |
2010-04-05, 22:47 | #2981 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Clearwater, Fl
Wiadomości: 2 841
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
"Precious: Based on the Novel Push by Sapphire" - czyli wieczór oskarowych odkryć raz jeszcze Ciężko mi go oceniać, bo balansuje na granicy kiczu i nowatorskich rozwiązań. Wszystko już było, temat znamy (ciężki do przełknięcia jak zawsze), ale jest coś innego w tym obrazie. Powiało świeżością za sprawą aktorów, muzyki i scenariusza. Nie rozumiem tylko nagrody dla Mo'Nique - nie sztuka zagrać rozkrzyczaną Murzynkę rozkrzyczanej Murzynce. Gry aktorskiej również nie zauważyłam. Lepsza w moim odczuciu była aktorka grająca Precious. Podziw dla niej należy się za przede wszystkim odwagę zagrania takiej roli. Film, jakkolwiek wstrząsający by nie był, uspokaja widza muzyką, nieadekwatną do sytuacji. To coś nowego, bo przywykliśmy zapewne do chwytających za serce trąbek tudzież fortepianu. Jak na amerykański obraz przystało, happy end jest, ale okraszony dodatkowo słodkim poczuciem nadziei i wiary w ludzi. Miło. 6/10 |
|
2010-04-05, 23:12 | #2982 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 822
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Descent 2: Kontynuacja całkiem niezłego horroru sprzed paru lat i to nie taka kiepska jak mogłoby się wydawać. Szybka akcja, potworki, dużo krwi plus parę niesmacznych scen, czyli to co zazwyczaj można się spodziewać po takich filmach. Ten kto widział pierwszą część i był zadowolony może sięgnąć również po 2 6/10
__________________
filmomaniaczka i serialomaniaczka "people don't get what they deserve, they just get what they get".
|
2010-04-06, 06:46 | #2983 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 206
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Przekręt - Super film, super Brad (takiego lubię, zapuszczonego..."zawadiak ę", a nie jak go odpicują), świetna muzyka. Ogólnie dobrze się bawiłam i to chyba chodzi. 8/10 |
|
2010-04-06, 10:24 | #2984 | |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Olkusz
Wiadomości: 22
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
__________________
Świat wypadł mi z moich rąk, Jakoś tak nie jest mi nawet żal.. |
|
2010-04-06, 11:52 | #2985 | |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 563
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Ja wczoraj wieczorem po raz enty obejrzałam "Amelię", wydaje mi się, że za każdym kolejnym razem jest coraz lepsza Naprawdę cudowny film, polecam każdemu! |
|
2010-04-06, 12:58 | #2986 | |
Przyjaciel wizaz.pl
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 33 873
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Co do zakończenia, to (uwaga, spoiler ) biorąc pod uwagę cały film: tak, on był chory, miał urojenia i wierzył, że jest Teddym. Ale terapia doktora zadziałała, tzn. "przebudził się" i uświadomił sobie co mu się przytrafiło i co sam zrobił. Na lobotomię zdecydował się świadomie, jako Andrew, bo nie chciał żyć "przebudzony", ze świadomością tego, że zabił żonę i że jego dzieci zginęły z jej rąk. (jeśli ktoś nie wie, choć pewnie większość wie, lobotomia polega na tym, że przez oczodół wsuwa się ostrze i wykonuje wahadłowy ruch, przecinając połączenie między płatami czołowymi a resztą mózgu. W efekcie pacjenci się "uspokajają", zmieniają w warzywa, nie odczuwają emocji, są bezwolni... Gość który to wymyślił najpierw został uznany za geniusza, masa lekarzy stosowała jego metodę, dopiero po latach podniósł się raban, ze to barbarzyństwo) No i właśnie dlatego Andrew zdecydował się na zabieg, żeby odciąć te emocje z którymi nie chciał żyć. Udawał, że dalej ma urojenia. Czyli w sumie "wyzdrowiał", tzn wyrwał się z urojeń, ale doktor zrobił mu tym trochę niedźwiedzią przysługę, bo i tak nie mógł dać sobie rady z rzeczywistością. ---------- Dopisano o 13:58 ---------- Poprzedni post napisano o 13:52 ---------- Obejrzałam sobie ostatnio film Hitch (Hitch - najlepszy doradca przeciętnego faceta), z Willem Smithem. Całkiem fajny Nie nadmiernie cukierkowy, zabawny, śmiałam się na nim w głos, więc swoje zadanie spełnił Nie jest to na pewno film wybitny, ale całkiem przyzwoita komedia. Takie 8/10. |
|
2010-04-06, 13:14 | #2987 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 924
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
ja szczerze polecam Co się wydarzyło w Madison County- film bardzo skromny i stonowany, ale pełen emocji. To jest właśnie prawdziwa opowieść o miłości- dojrzałej, trudnej i pięknej, a nie jakaś rozbuchana historyjka jak w "Pamiętniku". Świetne role Meryl Streep i Clinta Eastwooda. 9/10
Duża ryba- pamiętam fascynację tym filmem 6 lat temu, miałam wtedy 14 lat i byłam zauroczona. Myślałam, że po tylu latach film mnie rozczaruje, ale nie! Cudowna i mądra baśń o potędze wyobraźni. Takie filmy Burtona chcę oglądać, a nie jakieś Alicje. 8/10 Notting Hill Klasyk, jakby to powiedział William Thacker . Urocza i pozytywna komedia romantyczna z... dużą dawką komizmu i romantyzmu, co nie zdarza się znowuż tak często. Niezapomniana postać Spiky'ego . 7/10
__________________
https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=639070 kosmetyki wymiana Edytowane przez innuendo Czas edycji: 2010-04-06 o 13:15 |
2010-04-06, 13:21 | #2988 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 3
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
mi się bardzo podobały dwa filmy włoskie. Tre metri sopra il Cielo , Ho voglia di te. Na prawdę warto obejrzeć
|
2010-04-06, 18:23 | #2989 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: cozy place
Wiadomości: 4 996
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Świetny film zresztą, lubię takie mroczne klimaty. Leonardo jest niesamowitym aktorem, mówię to chciaż go nie lubię. Co do zakończenia, ja zgadzam się z Lexie, ale wiem, ze są tacy, co inaczej prawią, choć mnie się to inne zakończenie nie sklada do kupy... Edytowane przez nebraska Czas edycji: 2010-04-06 o 18:27 |
|
2010-04-06, 18:38 | #2990 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 9 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Zmierzch i Księżyc w nowiu.
Pierwszy nie wciągnął mnie specjalnie, drugi już nieco bardziej. Generalnie pewnego razu stojąc w kinie po bilet na zupełnie inny film, uwagę moją przykuło stado młodych kobiet w wieku nastu lat, które trwały w oczekiwaniu na jedną z części, nie pamiętam już nawet którą. Stawiam, że pierwszą. Zastanowiła mnie ta średnia wieku, teraz już wiem z czego wynikała... Ten cudowny Edward... Nowy idol nastolatek. Niech mu tam będzie. Za moich czasów królowali inni. Obie części nie przerażają. Zamysłem przypominają nieco książkę pod tytułem Szeptem. Odbiorcy - ta sama kategoria wiekowa. Ocenę sobie podaruję... poczekam na trzecią część. |
2010-04-06, 18:53 | #2991 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 9 524
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
"Nostalgia anioła" - rozczarowałam się, książka była fajna, a film jest nudny, te 2 godziny ciągną się w nieskończoność. Moim zdaniem nie oddaje klimatu książki.
__________________
Wciąż nie rozumiem, już nigdy nie zrozumiem czemu nie umiem odnaleźć się w ludzi tłumie.
|
2010-04-06, 19:17 | #2992 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 711
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Nic nie potwierdza innej interpretacji i ona nie ma prawa trzymać się kupy. Ci którzy bronią innej wersji, najwidoczniej mają ten sam problem co główny bohater i zamiast pogodzić się z przykrą rzeczywistością, wolą doszukiwać się spisku.
__________________
I could surf the earth on a banana peel |
2010-04-06, 19:22 | #2993 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 572
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
a ja jestem właśnie po Gran Torino więc ciągle jeszcze tak na emocjach, powiedzmy, piszę i to na pozytywnych, bo zaskoczona jestem bardzo na plus. Po pierwsze, nie przepadałam nigdy za Clintem Eastwoodem, ale w tej roli mnie przekonał, zresztą kurczę, facet ma 80 lat i jeszcze całkiem nieźle się trzyma, gra itd., respekt. Po drugie, historia może trochę schematycza i taka hmm amerykańska, generalizując ;p ale zakończenie mimo wszystko emocjonujące, zresztą ogólnie film zaangażował mnie emocjonalnie, wciągnął. Po trzecie, urzekło mnie poczucie humoru w tym filmie, mimo wszystko smutnym, ale rewelacyjne teksty z ust Clinta czasem padały dla mnie ogólnie film 9/10
|
2010-04-06, 19:48 | #2994 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 19 268
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
__________________
Łajrak blog: https://wizaz.pl/forum/blog.php?u=288138 Myslisz, ze mu sie podobasz? Czyli rzecz o nadinterpretacji: https://wizaz.pl/forum/blog.php?b=2437 OCZY (patrz av) cisna mi na MOZG. Prosze wez to pod uwage przy czytaniu moich postow. |
|
2010-04-06, 20:09 | #2995 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 7 690
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
zgadzam się, czytałam książkę niedawno i jakbym jej nie czytała przed obejrzeniem filmu to nie połapałabym się w ogóle; film strasznie chaotyczny, nudny, od czasu do czasu jakiś ładniejszy krajobraz; czego innego spodziewałam się po reżyserze Władcy pierścieni, mojego ulubionego filmu jak dla mnie to 4/10 głównie za grę aktorską
__________________
|
2010-04-06, 20:13 | #2996 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 572
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
|
2010-04-06, 22:07 | #2997 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Irl
Wiadomości: 914
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Everybody's fine trochę inny D☠☠☠☠☠ - smutny, nostalgiczny, i nie bójmy się powiedzieć - stary. Warto zobaczyć.
7/10
__________________
Willows whiten, aspens quiver, Little breezes dusk and shiver
Thro' the wave that runs for ever By the island in the river Flowing down to Camelot |
2010-04-06, 22:38 | #2998 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 924
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
też obejrzałam Gran Torino i zdziwiłam się, że tyle w nim dobrego humoru. 7/10
__________________
https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=639070 kosmetyki wymiana |
2010-04-07, 10:36 | #2999 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 719
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Wreszcie dorwałam Shutter Island - 7/10, myślałam, ze trochę bardziej mnie wciągnie i zaskoczy...
__________________
|
2010-04-07, 11:30 | #3000 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 584
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Czyż nie dobija się koni? - do obejrzenia przymierzałam się już kilka razy, w końcu skorzystałam z ramówki Ale Kino! i przyznam, że już dawno nie byłam tak wstrząśnięta. Rewelacyjny scenariusz, zdjęcia, gra aktorska (Fonda!), żałuję natomiast, że nie przeczytałam wcześniej książki - 9/10
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:10.