2016-05-31, 15:06 | #91 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2013-11
Lokalizacja: W-wa
Wiadomości: 2 302
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
od dawna jestem w klubie orsay i nie dostaję w ogóle ich newslettera - interweniowałam 3miesiące temu, niby miało wszystko być ok, ale nadal nic nie przychodzi |
|
2016-05-31, 15:38 | #92 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 5 157
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
Sprawdź czy nie wpada do spamu, albo czy nie masz jakiejś komendy która tam przerzuca, miałam podobnie z fakturami z kablówki, ochrzaniłam ich, a się okazało że coś to przez moje ustawienia poczty Natomiast podobnie mam z newletterem Stradivariusa, niby jestem zapisana a nie dostaję nic kompletnie Edytowane przez Make4Up Czas edycji: 2016-05-31 o 15:39 |
|
2016-05-31, 15:51 | #93 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2013-11
Lokalizacja: W-wa
Wiadomości: 2 302
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
w spamie pusto już nie wiem o co może chodzić będę musiała pokombinować, bo przez ten newsletter jestem "zmuszona" kupować u nich online, jak już się w ogóle dowiem że jest jakiś kod... Edytowane przez Aleksa_888 Czas edycji: 2016-05-31 o 15:55 |
|
2016-05-31, 15:52 | #94 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 5 934
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
http://kodyrabatowe.pl/na-zakupy/czy...a-jest-legalny a tekst dotyczy zwrotu w ramach reklamacji lub gwarancji. jeśli zachce Ci się zwrócić bluzkę, bo nie podoba Ci się jednak jej kolor to sklep nawet nie musi jej od Ciebie przyjąć, ale jeśli zgadza się jednak to zrobić, to robi to na własnych zasadach, bo żadne przepisy tego nie regulują. |
|
2016-05-31, 15:54 | #95 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 1 339
|
% Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
Ale do doczytaj tu http://biznes.onet.pl/bankomania/jak...skac-pieniadze Pytałam nawet doktora z cywilnego i potwierdził ze zwrot musi byc dokonany w takiej formie jakiej była płatność, chyba ze chce sie inna opcje. Tyczy sie zwrotów internetowych oraz stacjonarnych Sklep na własnych zasadach moze przyjmować bądź nie przyjmować zwrotów, nie moze jednak zmuszać do przelewu na kartę podarunkowa etc Ostatnio prawo idzie coraz bardziej w stronę konsumenta Edytowane przez malgo96 Czas edycji: 2016-05-31 o 15:58 |
|
2016-05-31, 16:02 | #96 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-12
Wiadomości: 489
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
|
2016-05-31, 16:17 | #97 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 5 934
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
czy ten doktor prawa cywilnego mógłby Ci podać dokładną podstawę prawną sugerującą, że oddanie bluzki bo Ci się nie podoba spełnia znamiona zgodnego z prawem odstąpienia od umowy wzajemnej? bo na moje oko zwracając niepasującą Ci już bluzkę nie powołujesz się na prawo do odstąpienia od umowy wzajemnej wynikające z k.c. Edytowane przez motyla Czas edycji: 2016-05-31 o 16:18 |
|
2016-05-31, 16:19 | #98 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 1 339
|
% Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
Oczywiście ze jesli sklep daje możliwość zwrotu bo tak, to ma obowiązek sie tego trzymać. Jednak zwrot polega na zwracaniu, tzn sklep zwraca ci to co dalej, a ty zwracasz taki towar jaki kupiłaś Ty podajesz podstawy do odstąpienia od umowy, ale to nie jest tutaj ważne, ponieważ jesli sklep daje możliwość zwrotu, to musi przestrzegać zasad jego przebiegu. Ale oczywiście nie musi tego zwrotu robic, wszystko zależy od polityki firmy Edytowane przez malgo96 Czas edycji: 2016-05-31 o 16:20 |
|
2016-05-31, 16:20 | #99 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Lbn
Wiadomości: 17 893
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cropp 30%
|
2016-05-31, 16:27 | #100 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 5 934
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
podsumowując - chcesz dokonać zwrotu towaru kupionego stacjonarnie, którego nie reguluje prawo (bo bluzka już Ci się nie podoba). a chcesz wymagać, żeby przy takim zwrocie sklep nagle przestrzegał prawa. bez sensu. poza tym nie oszukujmy się, wielkie sklepy są już na polskim rynku od lat. gdyby łamały prawo zwracając pieniądze w postaci karty podarunkowej, to rzecznik praw konsumenta już dawno dobrałby im się do tyłka. a afera była by taka, że wszyscy by o niej słyszeli. |
|
2016-05-31, 16:29 | #101 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 1 339
|
% Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
To ty nie rozumiesz. Prawo działa tak: wszelkie regulaminy musza byc zgodne z prawem. Jesli sklep chce, to moze działać na korzyść powyżej w tym przypadku praw konsumenta czy kodeksu cywilnego, i ustaw. Zwrot musi byc dokonany tak jak regulują powyższe. Jesli sklep ma robic przebieg zwrotu niezgodnie z jego definicja to nie jest to zwrot. Co do tego ze sklepy to robią, tak robią, bo mało kto o tym wie jakie ma prawa Ja miałam przyjemność rozwiązywać pare razy takie sytuacje i zawsze musiałbyc zwrot z obu stron Edytowane przez malgo96 Czas edycji: 2016-05-31 o 16:32 |
|
2016-05-31, 16:32 | #102 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 5 934
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
który artykuł prawa, która ustawa reguluje zwrot towaru kupionego stacjonarnie, bo mam takie widzimisię? |
|
2016-05-31, 16:34 | #103 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 1 339
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
To regulamin musi byc na podstawie prawa zacznijmy od tego. Zwrot to zwrot, sklep moze w ogole nie robic tej opcji, ale jesli posługuje sie pojęciem zwrot, to niestety ale zwrot z obu stron tzn tak jak placilas |
|
2016-05-31, 16:36 | #104 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 5 934
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
nie ma prawa regulującego zwrot towaru, bo mam takie widzimisię. więc jak rozumiem nie powinny powstawać regulaminy dotyczące takich zwrotów?
|
2016-05-31, 16:37 | #105 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Otwock
Wiadomości: 4 056
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/zwrot-towaru/
__________________
życie to nie bajka, nie głaszcze Cię po...nosie Dukam po raz 2 start: 97kg faza I od 16.11. do 24.11 koniec: 91,9kg start II faza: 92,7 kg faza II 25.11 |
|
2016-05-31, 16:38 | #106 | ||
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 1 339
|
% Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
Powtarzam jak działa prawo Sklep moze jedynie iść na korzyść konsumenta ale wszystko musi byc zgodne z prawem ---------- Dopisano o 15:38 ---------- Poprzedni post napisano o 15:37 ---------- Cytat:
Zanim wkleisz doczytaj artykuł. Jesli sklep ma w regulaminie ze przyjmuje zwroty na twoje widzimisie to musi tak robic A podanego artykułu wynika ze sklep nie musi dawać takiej opcji w regulaminie, ale jesli jednak taka opcje ma, to musi sie z niej należycie i zgodnie z prawem wywiązać Edytowane przez malgo96 Czas edycji: 2016-05-31 o 16:39 |
||
2016-05-31, 16:39 | #107 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 5 934
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
a ja Ci powtarzam, że nie ma prawa regulującego zwrot towaru kupionego stacjonarnie, bo kupujący zmienił zdanie. prawo w takiej sytuacji nie chroni konsumenta, bo takiego prawa nie ma.
|
2016-05-31, 16:41 | #108 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 1 339
|
% Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
Jest, jesli posługuje sie słowem "zwrot" to jego przebieg musi byc zgodny z prawem, który definiuje to słowo odpowiednio |
|
2016-05-31, 16:41 | #109 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 5 934
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
|
2016-05-31, 16:42 | #110 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 1 339
|
% Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Wiem ze to skomplikowane. Gwarantuje ze jesli poszłabyś do tego H&M powiedziała ze zwrot maja obowiązek wydać ci w taki sposób jaki płaciłas to to zrobią Edytowane przez malgo96 Czas edycji: 2016-05-31 o 16:43 |
2016-05-31, 16:43 | #111 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 5 934
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
|
2016-05-31, 16:44 | #112 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: @ldz
Wiadomości: 2 775
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Dziewczyny, jak już przytaczacie źródła, to może trochę bardziej wiarygodne niż onet.
Przyjęcie zwrotu towaru pełnowartościowego przez sklep jest jego "dobrą wolą" i tym samym forma zwrotu pieniędzy może zostać odgórnie ustalona przez sklep. Koniec i kropka. Już parę razy widziałam w stacjonarnych osoby wykłócające się chociażby o możliwość 14-dniowego zwrotu towaru i zasłaniające się ustawą. Faktycznie, ustawa konsumencka daje dużo praw nam - konsumentom, ale to nie znaczy, że daje nam prawa absolutne. Sama jestem wielką zwolenniczką korzystania z tych praw, bo szanuję swoje pieniądze, ale nie doprowadzajmy sytuacji do absurdu. Przede wszystkim czytanie ze zrozumieniem i rozsądne googlanie Btw, doktor prawa też może się mylić, zwłaszcza jeśli zadane pytanie nie jest wystarczająco precyzyjne |
2016-05-31, 16:45 | #113 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 1 339
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
|
2016-05-31, 16:46 | #114 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 2 263
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
"Warunki takiego zwrotu ustala jednak właściciel sklepu i nie ma żadnej powszechnej regulacji w tym zakresie. Najczęściej sieciówki umożliwiają swoim klientom zwrot towaru w przeciągu 30 dni od daty zakupu. Niemniej warto mieć na względzie, że w takim wypadku sprzedawca może żądać od klienta dołączenia paragonu czy też faktury, ponieważ to on określa warunki zwrotu. Sprzedawca w sklepie stacjonarnym może także zastrzec, iż towary przecenione czy np. bielizna nie podlegają zwrotom." |
|
2016-05-31, 16:47 | #115 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 1 339
|
% Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
To poproszę źródło wiarygodne które mowi ze zwrot sklep ustala sobie jaki chce stacjonarnie. Ja wiem od wielu osób i książek ze jesli wiat to zwrot to sklep nie moze narzucać nic w takim typie. Regulamin musi byc najpierw zgodny z przepisami Edytowane przez malgo96 Czas edycji: 2016-05-31 o 16:49 |
|
2016-05-31, 16:49 | #116 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 5 934
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
a gdyby sklep nie nazwał tego zwrotem, a oddaniem pieniędzy? i ani razu nie użył słowa zwrot? to może robić co chce? powołujesz się na zły przepis i brniesz... http://www.rp.pl/artykul/1170202-Zas...-sklepach.html Edytowane przez motyla Czas edycji: 2016-05-31 o 16:53 |
|
2016-05-31, 16:55 | #117 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 1 339
|
% Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
Sama widzisz, jeden artykuł mowi tak, inny mowi inaczej Czyżby wszyscy dookoła wprowadzali mnie do tj pory w błąd? Kolega na kasie w Carefour mówił ze jak przyjmuje zwroty to tez wciskał jakieś punkty czy bony ale wie ze jak by chciał to musi dać kasę Doktor tez by sie mylił i cała reszta artykułów pisanych przez prawników? Edytowane przez malgo96 Czas edycji: 2016-05-31 o 16:57 |
|
2016-05-31, 17:01 | #118 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 5 934
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
jaka cała reszta artykułów pisanych przez prawników dokładnie? gazeta prawna może być jako źródło? http://serwisy.gazetaprawna.pl/porad...arunkowej.html albo ta stronka: http://prawniczesprawy.pl/zwrot-pien...-na-to-godzic/ Edytowane przez motyla Czas edycji: 2016-05-31 o 17:05 |
|
2016-05-31, 17:16 | #119 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 1 339
|
% Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
Tak jak pisałam, i prawnik z artykułu. Ja tak to definiuje jako zwrot. Jednak nie ma w prawie definicji "zwrot stacjonarny" i dlatego jest podział na osoby które uważają ze tak a inne ze inaczej. Sklepy wiadomo ze beda używały definicji negatywnej dla tego działania,a jednak sa prawnicy którzy mówią ze jesli nie ma określonego ustawowo to powinno byc na korzyść konsumenta i zgodnie z warunkami zwrotu. Ja spotkałam sie z takimi osobami. Myśle ze prędzej czy pózniej zostanie to działanie sprecyzowane na jakich warunkach ma sie odbywać. Jak ktoś nie lubi takich dyskusji to lepiej robic zakupy internetowe. Pisze, sa rożne wersje, ja znam pro konsumencka i zgodnie z warunkami zwykłego zwrotu a wszystko co dodatkowe musi mu podlegać. Więcej możemy popisać na prawie bo nasza rozmowa już zajęła sporo miejsca Ja będę sie powoływać na KC i prosić o hajs i niech tak zostanie, koniec tematu sama widzisz ze nie jest to jednoznaczne Edytowane przez malgo96 Czas edycji: 2016-05-31 o 17:22 |
|
2016-05-31, 17:24 | #120 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 5 934
|
Dot.: % Zniżki, rabaty, kupony promocyjne - informacje o promocjach, cz. 9
Cytat:
przyjmuję do wiadomości, że mamy odmienne zdania |
|
Nowe wątki na forum Moda |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:14.