Co zrobić z włosami? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja włosów i fryzury

Notka

Pielęgnacja włosów i fryzury Podyskutuj o pielęgnacji włosów kręconych, prostych, farbowanych, blond. Sprawdź modne fryzury: cięcia, koloryzacje, fryzury na ślub, wesele, Komunię, Sylwestra.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2001-12-27, 16:08   #1
olalena
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2001-12
Lokalizacja: wrzosowiska :)
Wiadomości: 504
GG do olalena

Co zrobić z włosami?


Bardzo proszę o rady odnośnie włosów. Mam blond długie włosy . Zawsze były moją ozdobą ale od 3 lat czyli od czasu kiedy studiuję nie mogę im poświęcać tyle samo czasu. Obcięcie na krótko odpada bo dłuższe łagodzą moją dość kanciastą twarz. Włosy mam z tendencją do przetłuszczania a poza tym zaczęły mi się łamać i końce mam wysuszone. Nie wiem jakich szamponów używać bo próbowałam już wielu. Na pantin-proV mam uczuleni po fruktisie i elseve robi mi się sianko(mam dość gęste ale cienkie włosy) palmolive timotei i tp są za słabe. Zastanawiam się czy nie ścieniować włosów z przodu twarzy ale to podobno jeszcze bardziej zniszczy włosy. Czy mogę prosić o propozycje dobrych szamponów do częstego stosowania?
olalena jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2001-12-30, 02:13   #2
Beata
Przyjaciółka Wizażu
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 113
Re: Co zrobić z włosami?

Przeczytaj proszę artykuł Agnieszki dotyczący pielęgnacji włosów. Na naszym forum był już też poruszany podobny temat i miałyśmy kilka pomysłów jak ratować włosy - przejrzyj proszę forum kosmetyczne od początku.
__________________
Studio Urody-Beata Krajnik
ul.Beżowa 2 Szczecin
tel.505 097 568

www.ocean-urody.pl
Zapraszamy na kursy i szkolenia:kosmetyka,
fryzjerstwo,masaż,makijaż ,
paznokcie w Szczecinie
Beata jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2002-01-09, 07:59   #3
AgaZ
Przyjaciółka Wizaz.pl
 
Avatar AgaZ
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 818