Problem z tipsami :( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, w którym rozmawiamy o pielęgnacji paznokci. Podyskutujmy o malowaniu, kształcie, stylizacji i dominujących trendach w zdobieniu paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-12-13, 11:22   #1
rena17
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 29
Unhappy

Problem z tipsami :(


Witam serdecznie!! Na wstępie odrazu powiem ze mam problem z tipsami. Mam zrobiony bardzo dobry kurs, więc nie jestem samoukiem , tylko ostatnio zrobiłam koleżance tipsy i dośc że na bokach mam tendencje do zniszczenia tej lini włosa, niewiem czemu w tym miejscu gdy zaczynam piłować robi się dziurka czyli jakbym za bardzo spiłowała paznokcia i przez to szybko paznokiec mi pęka w tym miejscu . Druga sprawa po zrobieniu tipsów,gdy już mi sie uda nie spiłować za bardzo tej linii włosa mimo ze robie to delikatnie, wychodzi za kilka dni następny błąd.... żel sie odkleja jakby miał odprysnąć, wiem ze ciężko to wytłumaczyć, ale bardzo prosze o pomoc bardziej doświadczonych( jestem jeszcze początkująca). Oto mój adres e-mail renatalaton@wp.pl lub poprostu na mój wątek. Bardzo dziękuje z góry za pomoc
rena17 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 11:34   #2
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 143
Dot.: Problem z tipsami :(

Cytat:
Napisane przez rena17 Pokaż wiadomość