Ślub Cywilny - przebieg ceremoni - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum ślubne

Notka

Forum ślubne Forum ślubne - zanim staniecie na ślubnym kobiercu, możecie tutaj podyskutować na tematy jak: suknie, stroje dla świadków, wybór wizażystki i fryzjerki itd.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-09-28, 13:54   #1
kasia-kaha
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 5

Ślub Cywilny - przebieg ceremoni


Nie znam się na tym forum, więc nie wiem czy pytanie umieszczam w dobrym miejscu. Chodzi mi o to jak wygląda ślub cywilny od strony formalnej(regułki itp)? Czy w każdym USC te formułki i biurokracja wyglada tak samo czy inaczej? jak sie zachowywać, co robić i mówić ile trwa
kasia-kaha jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-28, 16:39   #2
Cacko
Przyczajenie
 
Avatar Cacko
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 15
Dot.: Ślub Cywilny

Cytat:
Napisane przez kasia-kaha Pokaż wiadomość
Nie znam się na tym forum, więc nie wiem czy pytanie umieszczam w dobrym miejscu. Chodzi mi o to jak wygląda ślub cywilny od strony formalnej(regułki itp)? Czy w każdym USC te formułki i biurokracja wyglada tak samo czy inaczej? jak sie zachowywać, co robić i mówić ile trwa

czesc,
wiem,że taki ślub trwa 5 minut, jest strasznie drętwy, siedzi sie na krzesłach i powtarza jakąś przysięgę, na końcu obrączki. niestety więcej inforamcji nie posiadam.
Jeżeli ktos brał ślub cywilny za granicą proszę napiszcie, ile się te formalności załatwia i ile kosztuje taki ślub ( ceremonia)????
Cacko jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-29, 10:13   #3
kasia-kaha
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 5
Dot.: Ślub Cywilny

a skorzystałam dużo wcześniej...ale nie ma żadnych interesujących mnie informacji ( np. takich jak podanych przez Cacko), są tylko suche informacje jakie dokumenty i gdzie złożyć ile co kosztuje......
kasia-kaha jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-29, 10:24   #4