Nab³yszczanie w³osów - Wizaz.pl

Wróæ   Wizaz.pl > Uroda > Pielêgnacja w³osów i fryzury

Notka

Pielêgnacja w³osów i fryzury Podyskutuj o pielêgnacji w³osów krêconych, prostych, farbowanych, blond. Sprawd¼ modne fryzury: ciêcia, koloryzacje, fryzury na ¶lub, wesele, Komuniê, Sylwestra.

Odpowiedz
 
Narzêdzia
Stary 2003-06-01, 14:46   #1
Ula-M
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomo¶ci: 254
Wy¶lij wiadomo¶æ przez ICQ do Ula-M GG do Ula-M

Nab³yszczanie w³osów


Hello s³onka [img]icons/icon7.gif[/img]
Znacie jakie¶ dobre kosmetyki do nab³yszczania w³osów? Chodzi mi raczej o te z rodzaju spray'ów ni¿ wosk czy ¿el. Mam proste, do¶æ d³ugie (za ³opatki) w³osy, generalnie na nie nie narzekam, ale s± jakie¶ matowe (chocia¿ nie farbowane, od¿ywione [img]icons/icon7.gif[/img] i dowitaminizowane [img]icons/icon7.gif[/img] )Pomo¿ecie? [img]icons/icon7.gif[/img]
Aaa, no i jeszcze kwestia ceny - mo¿e wystarczy je¶li powiem, ¿e jestem studentk± [img]icons/icon10.gif[/img]
Pozdrawiam ciep³o [img]icons/icon7.gif[/img]
Ula
Ula-M jest offline Zg³o¶ do moderatora   Odpowiedz cytuj±c
Stary 2003-06-01, 15:03   #2
ninal
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Wiadomo¶ci: 200
Re: Nab³yszczanie w³osów

witaj, mam akutat pod rêk± ulotkê kosmetyków l'oreala profesjonalnego (jestem fank±), nie s± one tanie, ale za to wydajne i naprawd± dobre, mo¿e wiêc warto zainwestowaæ w jeden dobry produkt zamiast 10 pomy³ek.
piszesz, ¿e wolisz w sprayu, wiêc przepisujê: gloss control - spray nab³yszczaj±cy, utrwalaj±cy fryzurê, pure gloss - lekki spray nab³yszczaj±cy, z tej serii l'oreala tecni.art jest jeszcze kilka produktów w postaci wosku i ¿elu, a wogóle to polecam zajrzeæ na KW, tam w dziale w³osy-stylizacja powinny byæ jakie¶ propozycje
serdecznie pozdrawiam
nina
ninal jest offline Zg³o¶ do moderatora   Odpowiedz cytuj±c
Stary 2003-06-01, 15:12   #3
Ula-M
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomo¶ci: 254
Wy¶lij wiadomo¶æ przez ICQ do Ula-M GG do Ula-M
Re: Nab³yszczanie w³osów