Jak nakładać olej Bhringraj? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja włosów i fryzury > Pielęgnacja włosów

Notka

Pielęgnacja włosów W tym miejscu rozmawiamy o pielęgnacji włosów. Jeśli twoje włosy są suche, pozbawione blasku lub zniszczone i szukasz sposobu na poprawę sytuacji. Dołącz do nas.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2014-10-30, 13:32   #1
Ademi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-10
Wiadomości: 1

Jak nakładać olej Bhringraj?


Witam, kupiłam niedawno ten olejek z wiadomych przyczyn, niby mam napisane na etykiecie jak należy go stosować („roztopiony” wmasowywać w skórę głowy przez 10-15 minut i zostawić na noc pod ciepłym nakryciem, a następnego dnia rano zmyć delikatnym szamponem), jednakże nie znam się za bardzo na pielęgnacji włosów, bo dotychczas nie miałam z nimi problemów i nie wiem co znaczy „tylko do użytku zewnętrznego”. To znaczy, że tylko na skórę głowy, czy wysmarować nim też resztę włosów? I jeszcze jedno pytanie, jaką ilość nałożyć na włosy sięgające za łopatki? Łyżeczka, dwie? Bo ja nie mam pojęcia.

I czy mogłabym go używać na zmianę z Sesą? Mianowicie olejować włosy dwa razy w tygodniu i raz olejem bhringraj, a raz sesą. Jeśli tak, to te same pytania mam co do Sesy.

Dziękuję z góry za pomoc
Ademi jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2014-10-30, 13:56   #2
chimay
Zakorzenienie
 
Avatar chimay
 
Zarejestrowany: 2011-11
Lokalizacja: Niemcy
Wiadomości: 25 326
Dot.: Jak nakładać olej Bhringraj?

Cytat:
Napisane przez Ademi Pokaż wiadomość
Witam, kupiłam niedawno ten olejek z wiadomych przyczyn, niby mam napisane na etykiecie jak należy go stosować („roztopiony” wmasowywać w skórę głowy przez 10-15 minut i zostawić na noc pod ciepłym nakryciem, a następnego dnia rano zmyć delikatnym szamponem), jednakże nie znam się za bardzo na pielęgnacji włosów, bo dotychczas nie miałam z nimi problemów i nie wiem co znaczy „tylko do użytku zewnętrznego”. To znaczy, że tylko na skórę głowy, czy wysmarować nim też resztę włosów?