jak dojść do rudości? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja włosów i fryzury

Notka

Pielęgnacja włosów i fryzury Podyskutuj o pielęgnacji włosów kręconych, prostych, farbowanych, blond. Sprawdź modne fryzury: cięcia, koloryzacje, fryzury na ślub, wesele, Komunię, Sylwestra.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-12-29, 15:10   #1
joaś905
Raczkowanie
 
Avatar joaś905
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 144

jak dojść do rudości?


w załącznikach dodałam dwa zdjęcia, pierwsze - moje, drugie - punkt docelowy jeśli chodzi o farbowanie włosów jestem zupełnie zielona, więc pytam: jak z mojego aktualnego kolorku (włosy naturalne, nigdy nie były farbowane, rozjaśniane etc.) dojść do takiej właśnie płomiennej rudości?
obejdzie się bez rozjaśniania, czy jednak nie ma innego wyjścia? jaki kolor farby? jakie dokładnie kosmetyki polecacie? czy warto eksperymentować w domu, czy lepiej wybrać się fryzjera? i, jeśli druga opcja, to ile taki zabieg by kosztował?
z góry dziękuję wszystkim wizażankom za informacje^^"

dodam tylko, że moje włosy są na codzień nieco ciemniejsze niż na zdjęciu
(drugie zdjęcia, już kiedyś ktoś umieszczał, ale w tym wypadku chodziło o przejście z blondu, więc...)

edit: żeby nie było - przeszukiwałam podobne wątki, ale tam piszą raczej dziewczyny, które najpierw przefarbowały się na ciemny brąz i chcą po prostu przemalować się na nowy kolor. w moim przypadku włosy są naturalnie brązowe i zdaje mi się, że w takim razie należy postępować inaczej (chociaż jak już mówiłam, zupełnie nie znam się na tych sprawach).
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg S7301820.jpg (11,8 KB, 1666 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 01.jpg (39,3 KB, 2004 załadowań)

Edytowane przez joaś905
Czas edycji: 2008-12-29 o 15:18
joaś905 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 16:35   #2
Promyk1105
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 138
Dot.: jak dojść do rudości?

masz piekny kolor włosów