2010-02-20, 19:50 | #1 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 771
|
Wszystko o Oriflame część V
Poprzedni wątek przekroczył 5000 postów.
Linki do poprzednich części : http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=251530 http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=70604 http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=196293 http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=322717 http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=382601 Zapraszam do kontynuowania tematu tutaj A tutaj wszystko co powinniście wiedzieć, zanim napiszecie czyli ABC Oriflame: -Gdzie znajduje się wątek, na który wrzucamy zdjęcia i katalogi Oriflame? Znajduje sie w dziale "Plotkowym", zwykle gdzieś u góry. link: http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=223900 -Jak to robicie, że macie spore zamówienia? Jak pozyskujecie klientów? Sporo informacji na ten temat jest na poprzednim watku, m.in. od strony http://www.wizaz.pl/forum/showthread...82601&page=1 11 -Gdzie znajdę cennik/druk reklamacji/druk zamowienia? Po zalogowaniu na stronę Oriflame- wsparcie sprzedaży-Do pobrania-przydatne dokumenty -Gdzie znajde moje faktury? Strefa klubowa-zamawianie-raporty -Gdzie są produkty niedostępne? Strefa klubowa-zamawianie-raporty-produkty niedostępne -Jak uniknąć opłaty detalicznej (5 zł)? Opłata ta jest naliczana jeśli nie uzyskano 100 pp w zamowieniu.Można jej uniknąc dodając do zamówienia produkt, który jest niedostępny, a wartość zamówienia po jego dodaniu rośnie do owych 100 pp. Uwaga: lepiej sprawdzic w ostatnim etapie zamawiania, czy na pewno dany produkt jest niedostępny a w nastepnym zamowieniu należy go wyrzucic z listy oczekujących. Przyklad: ( cyt. Ilena) Cytat:
-Chcę złożyc zamówienie, a dodaje mi się produkt, który był poprzednio w brakach, ale nie chcę go już zamawiać. Jak go usunąć? W ostatnim etapie zamawiania klikasz na „zobacz oczekujące” ( przycisk pod tabelka). Usuwasz niechciane produkty ( za pomocą znaczka "x") i wracasz klikając ”pokaż koszyk”. -Jak usunać z zamówienia płatne katalogi? Jak wyżej -Wrzucam nowe zamówienie do koszyka, by tam je sobie przechować, aż będę zamawiać, ale pokazują mi się zupełnie inne ceny, a niektóre produkty są w ogóle niedostępne! O co chodzi? Ceny się zmienią w pierwszym dniu obowiązywania nowego katalogu. Na razie system dopasowywuje je do obecnego cennika. -Jak składa się zamówienie za pomocą SMSa? http://oriflame.pl.fm.interia.pl/sms/sms.htm -Mam 200pp. Co daje mi Biznes Klasa? W nastepnym zamówieniu możesz zamówić dwa produkty ( które są w cenie regularnej) 40% taniej (jeśli złożysz to zamówienie na 200PP w pierwszym tygodniu obowiązywania katalogu, jeśli po pierwszy tyg. to wtedy masz tylko jeden produkt 40% taniej - który nie jest obecnie w promocji). Ponadto możesz sobie zamówić katalogi w cenie 6 zł/10szt., dostaniesz 3 próbki gratis. Próbki możesz zamówić też w cenie 50 gr. - Co to jest "cena regularna"? Cena regularna to cena nie objęta żadną promocją. -Jaki jest telefon do Oriflame? (022)458 02 00 - główna infolinia (022) 572 72 00 - główna infolinia (022) 458 03 00 - składanie zamówień przez telefon -Adresy e-mail do Oriflame: poczta@oriflame.com.pl reklamacje@oriflame.com.p l zamowienia@oriflame.com.p l -Skopiowane ze strony z produktami niedostępnymi: BO - Produkt objęty backorder (czyli po złożeniu na niego zamówienia, zostanie on dodany do produktów oczekujących i wysłany z najbliższym zamówieniem po uzupełnieniu braków - produkty oczekują w zamówieniu 3 katalogi z rzędu) O - Brak magazynowy (produkt nie zostanie dodany do produktów oczekujących, ale braki mogą zostać uzupełnione) NA - Niedostępny (produkt nie zostanie dodany do produktów oczekujących, ponieważ został wyprzedany) ? - termin dostawy do wybranego magazynu jest jeszcze nieznany -Gdzie można znaleśc adresy i godz. otwarcia oddziałów i filii? Dział obsługi (górny prawy róg strony)-kontakt-Placówki Oriflame -Jak dokonać zwrotu? Zwrot możesz zrobić w biurze regionalnym, filii lub za pomocą poczty. Wypełniasz druk reklamacji ( do znalezienia na stronie Oriflame -> wsparcie sprzedaży -> do pobrania -> druk reklamacji) . Jeżeli przyslano ci inny produkt, niż ten, który widnieje na fakturze, wypełniasz POMYŁKĘ ASORTYMENTOWĄ. Oczywiście, oddajesz pomylony produkt, właściwy Oriflame dośle. Jeżeli brakuje ci jakiegoś produktu, który masz na fakturze, wypełniasz BRAK ILOŚCIOWY. Potrzebna bedzie ci naklejka z wagą paczki ( znajdziesz ja na fakturze, naklejasz ja na druk reklamacji). W obu przypadkach zaznaczasz "niezgodność paczki z fakturą". Jeżeli chcesz cos zwrócic, korzystasz z UNIKALNEJ GWARANCJI SATYSFAKCJI. Jeśli produkt jest uszkodzony lub pojawiło się uczulenie, to wypełniamy BRAK JAKOŚCIOWY. Z tyłu druczku możesz wpisać, dlaczego zwracasz dany produkt. W każdym przypadku musimy okazać fakturę. Jeśli reklamację składamy przez pocztę, dołączamy jej ksero, a paczkę wysyłamy na adres Oriflame, podany na fakturze. -Mam próbki pomadek Oriflame. Jak odczytać ich kody? Zwykle nr na opakowaniu próbki to dwie ostatnie liczby kodu pełnowymiarowego produktu. Kolory opakowań próbek, odpowiadają kolorom opakowań pomadek. Zajrzyj również tutaj: http://www.nasze-oriflame.co.uk/inde...i-pomadek.html FAQ Oriflame 1. Program lojalnościowy Co daje? Możliwość otrzymania jednego z proponowanych prezentów za 1 zł. Jak go zrealizować? W trzech kolejnych katalogach należy zrealizować zamówienie/zamówienia o wartości 100 punktów. Program można zacząć TYLKO w jednym katalogu, określonym przez Oriflame. Do zamówienia dołączany jest karnet oraz hologramy, które nakleja się na karnet. Co będzie, jeśli zabraknie mi któregoś hologramu (nie miałam 100 punktów w pierwszym katalogu, w drugim lub w trzecim - wariant nie jest tutaj istotny)? Program Lojalnościowy zostaje przerwany. Aby zacząć nowy, trzeba poczekać aż obowiązujący się skończy. Co zrobić z karnetem? Najlepiej zanieść do Biura Regionalnego, filii lub oddziału z zaznaczonym wybranym prezentem. Można również wysłać pocztą - z doświadczenia wynika jednak, że nie jest to pewna droga. Wysłałam karnet pocztą i nadal nie mam zaznaczonego prezentu. Co robić? Najlepiej zadzwonić lub napisać (poczta@oriflame.com.pl), wyjaśnić sytuację i poprosić o zaznaczenie prezentu. Wszystko jest zapisane w systemie, więc nagroda nie przepadnie, nawet jeśli karnet zginął. Zgubiłam karnet, co robić? Jak wyżej. Zgubiłam hologram, co robić? Wszystko jest zapisane w systemie, więc nagroda nie przepadnie, nawet jeśli hologram zginął. Jak sprawdzić czy prezent został odznaczony? Wejść do koszyka. Tam powinien się pojawić, jeśli pracownik już zaznaczył go w systemie. Czy muszę zrobić zamówienie, aby prezent został przysłany? Nie, można w paczce mieć sam prezent. Aktualny Program Lojalnościowy jest dostępny w zakładce Strefa Klubowa - Zamawianie - Programy sprzedażowe - Program Lojalnościowy Oriflame. 2. Biznes Klasa Co to jest? Do Biznes Klasy wchodzi się, gdy wartość punktowa własnych zamówień wynosi 200 pkt. Co daje? - możliwość zakupu dwóch kosmetyków, które są w regularnej cenie 40% taniej (jeżeli 200 pkt. było w pierwszym tygodniu obowiązywania katalogu) lub jednego (w całym katalogu); - możliwość zakupienia 10 kolejnych katalogów za 6 zł (należy wpisać 620520 w koszyku); - 3 próbki za 10 gr; - prawie wszystkie próbki po 50 gr (oprócz kapsułek). Co to znaczy cena regularna? Podstawowa cena, za którą można kupić kosmetyk. Nie w promocji. Czy mogę wybrać te 3 bezpłatne próbki? Nie. Są losowo wybierane przez Oriflame. Czy jest jakieś ograniczenie ilości zakupienia próbek po 50 gr? Nie, można sobie zrobić zapas na cały rok . Czy można wziąć więcej katalogów za 60 gr? Nie można. Czy BK obejmuje również produkty spoza katalogu? Tak. Czy punkty również się redukują? Tak, o 40%. Po zalogowaniu się wybieramy Strefa Klubowa - Zamawianie - Programy sprzedażowe - Klasa Biznes i czytamy do woli . Mamy tam też cennik BK - obniżone ceny i nowa punktacja. 3. Oddawanie produktów Czy można oddać kosmetyk? Tak, jeśli nie został zużyty w więcej niż 30%. Ile mam czasu na oddanie? 30 dni roboczych od planowanej daty dostawy. Czy punkty również się odejmują? Tak. Jak odejmowane są punkty? Punkty odejmowane są od tych, które masz w bieżącym katalogu. Oznacza to, że jeśli w np. 1 katalogu miałaś 102 punkty i oddajesz kosmetyk o wartości 4 punktów w 2. katalogu - te 102 punkty zostają - nie przepada żaden program (lojalnościowy lub Witamy). Z tego wynika, że w 2 katalogu musisz zrobić 104 punkty, żeby kontynuować programy. 4. Opłaty i produkty na biuro regionalne. Jakie opłaty są pobierane za przesyłkę? Dopóki w sumie wszystkie zamówienia nie osiągną 100 punktów, Oriflame za każde pobiera 5 zł - potem można zamawiać po 1 produkcie w paczce i nie ma opłaty. Jeśli w zamówieniu zanajdują się tylko pomoce dla konsultanta (ulotki, próbki, katalogi, plakaty itp.) - opłata 5 zł nie jest pobierana, niezależnie od zgromadzonych już punktów. Dodatkowo jeśli zamówienie jest wysyłane do Biura Regionalnego, do KAŻDEGO zamówienia poniżej 100 punktów dołącza się tzw. produkt na biuro, a za przesyłkę kurierską płaci się 10 zł. Nie obowiązuje tutaj zasada sumy dotychczasowych punktów - nawet jeśli masz już 200 pkt. i zamawiasz na biuro lub kurierem produkt/opłata się dołączą. Czy mogę wybrać produkt na biuro? Tak. Lista produktów znajduje się w cenniku. Zawsze są to produkty, które w katalogu są w cenie regularnej, a na biuro można je kupić dużo taniej (do 50%). Propozycje tych produktów są także na stronie - zakładka Wsparcie sprzedaży - Biura Regionalne - Bieżący katalog. Do paczek również wrzucane są kartki z tymi produktami. Co, jeśli żaden z produktów mi nie odpowiada? Można wybrać opłatę 8 zł. Należy wpisać odpowiedni kod na zamówieniu, ponieważ Oriflame domyślnie dołącza najtańszy kosmetyk z listy. Co się dzieje, jeśli nie wybiorę żadnego kosmetyku? Dołączy się on automatycznie do zamówienia - najtańszy z listy. Czy można zwrócić ten produkt z tytułu gwarancji satysfakcji? Nie, te produkty nie podlegają zwrotowi. Można uniknąć opłaty za kuriera? Tak, jeśli w paczce będzie wytypowany pzer Oriflame produkt - zawsze podany na pierwszej stronie cennika. Mam w zamówieniu 100 punktów, a chciałabym do niego dołączyć produkt na biuro, mogę? Tak. Jeden z wybranych możesz dołączyć w niższej cenie. Ile mogę zamówić produktów na biuro? Nie ma ograniczeń. Jeśli zależy Ci na kilku produktach, możesz tylko je zamawiać - nie jest wtedy pobierana opłata 5 zł, nawet jeśli nie masz jeszcze 100 puntków. Przykłady dla lepszego zrozumienia opłat: Przypadek 1 1. zamówienie - 101 punktów 2. zamówienie - 30 punktów -Paczka na filię - za pierwsze zamówienie nic, za drugie również - w sumie jest 100 punktów -Paczka na biuro - za pierwsze zamówienie nic, za drugie produkt na biuro (lub opłata 8 zł) -Kurier-za pierwsze zamówienie nic, za drugie 10 zł - bo drugie zamówienie nie ma 100 punktów Przypadek 2 1. zamówienie - 50 punktów 2. zamówienie - 51 punktów -Paczka na filię - za pierwsze 5 zł ( to opłata detaliczna), za drugie nic - bo w sumie już jest ponad 100 pkt. -Paczka na biuro - za pierwsze 5 zł + produkt na biuro (lub opłata 8 zł), 2 zamówienie teraz już tylko produkt na biuro ( lub opłata 8 zł), bo w sumie jest 100 punktów -Kurier- za pierwsze 5 zł+ 10 zł, 2 zamówienie 10 zł, bo w sumie jest 100 punktów
__________________
Edytowane przez asia27100 Czas edycji: 2010-05-05 o 22:11 |
|
2010-02-20, 19:53 | #2 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
witam na nowej części
|
2010-02-20, 19:55 | #3 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 771
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
szybko poszlo
skopiuje moj ostatni post ja zauwazylam, ze jak karte zdrapke przylozy sie do lampki (żarówki), to widac numer nagrody i kod. zanim rozdalam (mialam same kremy) spisalam sobie te kody, w razie gdyby nie moglabym sie dogadac z klientkami. zastanawiam sie takze nad urozmaiceniem sprzedazy...jako ze nie mam za bardzo kontaktu emailowego z klientkami, a drukarke tylko z czarnym tuszem, wiec nie moge drukowac tych waszych fajnych ulotek, swierdzilam ze moze bede drukowac na kartce spis paru kosmetykow ( z zaznaczeniem strony w katalogu) w specjalnej promocji, a te kartke wkleje na pierwsza strone w katalogu.... czesci klientek wogole nie znam ( bo np ciocia zabiera katalog do pracy) i zastanawiam sie jak do nich trafic...moze podac swoj email i napisac ze chetnie odpowiem na pytania?
__________________
Edytowane przez asia27100 Czas edycji: 2010-02-20 o 20:00 |
2010-02-20, 19:58 | #4 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: W-a.
Wiadomości: 155
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
ponawiam prośbe o wklejenie ulotki w pdf'ie <prosi>
__________________
|
2010-02-20, 20:55 | #5 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 218
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Cytat:
Też nie znam osobiście kilku klientek i jest to niestety problem... Wydaje mi się jednak, że taki "suchy" spis na początku katalogu może się nie sprawdzić, lepiej chyba zastosować sposób podany tu przez którąś z dziewczyn z nalepkami cenowymi - od razu widać przy produkcie, czy jest promocja, czy nie poza tym są te samoprzylepne firmowe karteczki, można też z nich skorzystać aha i zauważyłam niedopatrzenie w pierwszym poście, tam na końcu przy ostatnim przykładzie brakuje "/kurier", bo jest wymienione samo biuro EDIT: można też dopisać, że opłata detaliczna nie jest pobierana, jeśli zamawia się produkty z braków - bo jest wspomniane tylko o narzędziach pracy wybaczcie, że teraz tyle uwag, ale jakoś tak zauważyłam
__________________
Tak właśnie. Edytowane przez ola_gie Czas edycji: 2010-02-20 o 20:57 |
|
2010-02-20, 21:39 | #8 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: WWL
Wiadomości: 1 011
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
I ja witam wszystkich
__________________
|
2010-02-20, 21:47 | #9 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 771
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Cytat:
-Jak uniknąć opłaty detalicznej (5 zł)? Opłata ta jest naliczana jeśli nie uzyskano 100 pp w zamowieniu.Można jej uniknąc dodając do zamówienia produkt, który jest niedostępny, a wartość zamówienia po jego dodaniu rośnie do owych 100 pp. Uwaga: lepiej sprawdzic w ostatnim etapie zamawiania, czy na pewno dany produkt jest niedostępny a w nastepnym zamowieniu należy go wyrzucic z listy oczekujących. (...) calosc skopiowalam ze starego watku. jesli mam cos dopisac to mowcie. tylko chyba wszystko w czym sie sama orientuje juz jest zapisane,.... nigdy kurierem nie zamawialam, wiec napiszcie mi co i jak, a dodam to do pierwszego posta hm...a moze wydrukuje takie male karteczki i wkleje na stronie danego kosmetyku...? musze to przemyslec...
__________________
|
|
2010-02-20, 21:49 | #10 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5 705
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Cytat:
Faktycznie trzeba to dodać . I tak nikt tego nie czyta :P. |
|
2010-02-20, 21:55 | #11 | |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 15
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
witam wszystkim, tez jestem konsultantka ori i nowa na forum, przydadza sie rady innych konsultantek
Cytat:
fajna sprawa, nie pomyslalam, nie bede musiala dokupywac sobie rzeczy jezeli nie osiagne 100 pp i taki myk pojdzie zatem 100 PP i tak bedzie i naklejka z programu lojalnosciowego tez dojdzie? |
|
2010-02-20, 21:58 | #12 | ||
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 218
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Cytat:
Cytat:
"paczka na biuro - (...) produkt na biuro/10zł. " nie ma tam słowa o kurierze i wynika z tego, że zamawiając na biuro kupuje się produkt albo płaci 10 zł (ktoś to może pomylić z opłatą 8zł zamiast produktu). Czepiam się, bo w poprzednich przykładach jest wyraźnie napisane "biuro/kurier" i może się zrobić zamieszanie. A może dzięki temu unikniemy chociaż 1/100 pytań nie, nie. Taka sztuczka udaje się tylko przy opłacie detalicznej. Nie działa przy opłacie za kuriera i przy konieczności zakupu produktu na biuro, a tym bardziej z programami lojalnościowymi. Oni to mają zapisane w systemie i musisz mieć "prawdziwe" 100 PP, żeby dostać hologram
__________________
Tak właśnie. Edytowane przez ola_gie Czas edycji: 2010-02-20 o 22:01 |
||
2010-02-20, 21:59 | #13 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 162
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
nie rozumiem bo mi sie chyba nigdy nie dodawaly punkty za te niedostepne produkty tylko poprostu przechodzily dalej na fakturze.. trzeba jakos to uwzgledniac specjalnie ? xD
|
2010-02-20, 22:02 | #14 | |||
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3 240
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Cytat:
Cytat:
Jeśli składamy zamówienie na filię i są produkty w brakach, i jak będą te produkty już dostępne i tylko je zamawiając to przychodzi paczka bez opłat. Przykład: żebyś dobrze zrozumiała mnie o co chodzi Robię zamówienie na 500pp na filię - teoretycznie opłata 5zł. Mam w brakach tusz do rzęs. Jest w oczekujących. Za jakiś czas sprawdzam czy ten tusz jest dostępny. Jest dostępny więc go zamawiam. Tusz przychodzi na filię bez opłat. Natomiast jeśli do tego tuszu "dorzuciłabym coś jeszcze na świeżo z katalogu" łącznie na sumę np. 20pp to już byłaby opłata. ---------- Dopisano o 23:02 ---------- Poprzedni post napisano o 23:00 ---------- Cytat:
|
|||
2010-02-20, 22:45 | #15 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 218
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
kurczę, ostatnio Wizażanka-niekonsultantka uświadomiła nam, że na stronie Ori są produkty, z ceną, które potem jednak "nie mogą być sprzedane". Teraz tak patrzę i widzę, że jest tego sporo :/ Powinni jakoś oddzielić aktualną ofertę od archiwalnej (a po co dają ceny dla starych produktów to ja już nie mam pojęcia )... Pewnie im zostają jakieś kosmetyki w systemie i nikt tego nie "sprząta". A z drugiej strony np. wodoodpornego żelu na tusz na stronie póki co nie ma, a pojawi się zapewne wraz z ulotką, w poniedziałek. To znaczy, że publikują nie całą archiwalną ofertę, tylko też jakieś wybiórcze rzeczy. A tu trochę szkoda, bo biorąc rzeczy z ulotek nie można się podeprzeć opiniami
__________________
Tak właśnie. |
2010-02-20, 23:23 | #16 |
Wtajemniczenie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
No proszę, już nowy wątek :P Witam wszystkich
__________________
.hate it or love it ♥ |
2010-02-21, 07:16 | #17 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 3 958
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
U mnie jest tak, ze jak mi sie jakis katalog podoba to kolezanka nie. Pkazalam kolezance 4 i sporo sobie wezmie
ja sobie nic nie biore z 3 i z 4 poczekam na 5
__________________
Świat Majuli Wymianka https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=422873 Wish lista https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=425234 |
2010-02-21, 07:23 | #18 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
ja z 4 mało do siebie wezme kosmetyków, tą torbę pumy na pewno a tak to nic wiecej nie kusi, to już bardziej kusząca jest ulotka
|
2010-02-21, 07:35 | #19 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 3 958
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Widzialam ulotke i tez nic bym sobie nie zamowila a cieszy mnie to ograniczanie sie ale wiem, ze jak pojade do KRK na pocztaku marca to na ciuszki i inne rzeczy sie nie ogranicze
__________________
Świat Majuli Wymianka https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=422873 Wish lista https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=425234 |
2010-02-21, 07:36 | #20 |
Rozeznanie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Melduje się na nowym wątku
__________________
Po Turbo Fire ... ...ZUZKA LIGHT 69 -> 68 -> 67 -> 66 -> 65 -> 64 -> 63 -> 62 -> 61 -> 60 -> 59 -> 58 |
2010-02-21, 08:08 | #21 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 15
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
|
2010-02-21, 08:38 | #22 |
Rozeznanie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Witam, witam
Jedna z Koleżanek pisała, że nie drukuje ulotek, bo nie ma kolorowej drukarki Od razu mówię, że ulotki są tak stworzone, że po wydrukowaniu ich w kolorze czarnym są BARDZO dobrze widoczne // Sam drukuję je w czarno-białym kolorze. Też polecam tak :P Za duży koszt w kolorze Wczoraj liczyłem punkty z zamówienia (K4), mam na razie 205 PP Cieszę się, bo myślałem, że gorszy będzie ten katalog A Wam jak idzie? Wiecie, że jeśli zamawiacie jakiś kosmetyk z serii O.B. Smoky Collection i na fakturze pojawi się, że oczekuje produkt (ilość) 0, to nie przyjdzie już to. Bo nie będą już dostarczać tego na magazyny Tak na pewno już jest w przypadku szarej paletki (18341). Jest w brakach i nie będzie już jej. Tak mówiła moje liderka... Jestem troszkę zły, bo miałem na to zamówienie :/ Starczyło im tylko na K3. Mam też zamówienie na tę pomadkę NUDE z tej właśnie serii i też w brakach jest (wczoraj sprawdzałem), więc pewnie też już nie przyjdzie :/
__________________
Pozdrawiam )
Edytowane przez mlody9218 Czas edycji: 2010-02-21 o 08:39 |
2010-02-21, 08:40 | #23 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 37
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
gdzie mogę znaleźć ciennik 4 ?
|
2010-02-21, 08:43 | #24 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 358
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
ja się wypowiem na temat naszyjnika Chic Bow jest śliczny, kupiłam go jak był w katalogu i jestem strasznie zadowolona. mogę wrzucić na katalogowy zdjęcie jak potrzebujecie dziewczęta
fajnie że kolejna część wątku rozkręcamy się. a co do kat. 4 to ja biorę tylko żel do twarzy Grape (bo mi się Optimals emulsja kończy - btw co o niej myślicie?) i żel pod prysznic Marakesz 400 ml bo go uwielbiam i mimo że mam to wezmę na zapas. aa i lakier do paznokci ten fioletowy z wyprzedaży. biorąc pod uwagę fakt że co katalog robiłam zamówienia dla samej siebie za 30-40 pp to naprawdę mało jakoś mnie nie zaciekawiła ta 4. ale mam nadzieję że z klientkami będzie lepiej ulotka to wogóle mi się nie podoba... oglądałam czeską, jest 1000 razy lepsza
__________________
Moje serduszko - Hania 3.08.13 szczęśliwa mężatka od 3.09.11 zapraszam na mój blog o tematyce urodowej - http://merczens.blogspot.com |
2010-02-21, 08:52 | #25 |
Rozeznanie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
www.oriflame.pl >> logujesz się >> wsparcie sprzedaży >> do pobrania >> cennik 4
---------- Dopisano o 09:52 ---------- Poprzedni post napisano o 09:48 ---------- Na magazynach pojawiły się daty dostawy (przy nielicznych brakach :P): 11367 AMBER ELIXIR EAU DE PARFUM - 2010-02-26 W KOŃCU!!! 18236 V. - BAZA POD MAKIJAŻ W ŻELU - DEEP GLOW 30 ML - 2010-02-22 13364 MASZYNKA DO GOLENIA XTREME3 WILKINSON 13 CM - 2010-02-22 13391 Discover Marrakech Aromatic Bazaar Shower Gel - 2010-02-26 14654 NORTH FOR MEN - BALSAM PO GOLENIU 50 ML - 2010-02-26 15859 STYMULUJĄCY BALSAM DO NÓG 100 ML - 2010-02-06 Szkoda, że na razie tylko tyle, ale zawsze coś
__________________
Pozdrawiam )
Edytowane przez mlody9218 Czas edycji: 2010-02-21 o 08:58 |
2010-02-21, 08:56 | #26 | |
Zakorzenienie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Cytat:
ja na razie mam 1/3 zamówienia i mam 100 pkt wiec źle nie będzie, a co do ulotek to też drukuje na czarno biało Edytowane przez pycia17 Czas edycji: 2010-02-21 o 08:57 |
|
2010-02-21, 09:22 | #27 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 2 709
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
powiedzcie mi proszę, jak działa karta kolorów? to jest coś w stylu "jaki kolor szminki dla szatynki"?
__________________
It's amazing with the blink of an eye you finally see the light It's amazing when the moment arrives that you know you'll be alright It's amazing and I'm sayin' a prayer for the desperate hearts tonight |
2010-02-21, 09:43 | #28 |
Rozeznanie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Karta Kolorów to zbór kosmetyków kolorowych i ukazanie ich całej gamy kolorystycznej. Nie ma tam porad, że ten kolor dla tej osoby, ten kolor dla tej :P
Ładnie wydana jest ta karta kolorów, bo każdy kolor danego produktu jest taki błyszczący, że fajnie oddaje ten kolor. Polecam.
__________________
Pozdrawiam )
|
2010-02-21, 10:00 | #29 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 812
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Ja sobie podświetlałam mocną latarką i też spisałam kody, żeby potem nie było pomyłek (np. dostanę jakiś smsem i nie będzie mi wchodził w systemie) Miałam same kremy i już je zamówiłam, a klientkom dałam nienaruszone zdrapki. Nie ma ryzyka, że pójdą z tym do kogoś innego, bo zamawiają tylko u mnie. A sprawdzałam, bo mamie bardzo zależało na zegarku... Jako jedyna osoba była w ogóle zainteresowana zdrapkami, a jest moją najlepszą klientką, więc tyle mogłam dla niej zrobić
__________________
Jesteś tu pierwszy raz? Zanim o cokolwiek zapytasz przeczytaj pierwszy post lub skorzystaj z wyszukiwarki |
2010-02-21, 10:39 | #30 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 806
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Ja bardzo chętnie zobaczyłabym zdjęcie . Mam już kolczyki i chyba teraz skuszę się na naszyjnik do kompletu
|
Nowe wątki na forum Forum plotkowe |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
Narzędzia | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:56.