2010-05-07, 21:57 | #1 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 771
|
Wszystko o Oriflame część VI
Poprzedni wątek przekroczył 5000 postów.
Linki do poprzednich części : http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=251530 http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=70604 http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=196293 http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=322717 http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=382601 https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=407244 Zapraszam do kontynuowania tematu tutaj A tutaj wszystko co powinniście wiedzieć, zanim napiszecie czyli ABC Oriflame: -Gdzie znajduje się wątek, na który wrzucamy zdjęcia i katalogi Oriflame? Znajduje sie w dziale "Plotkowym", zwykle gdzieś u góry. link: http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=223900 -Jak to robicie, że macie spore zamówienia? Jak pozyskujecie klientów? Sporo informacji na ten temat jest na poprzednim watku, m.in. od strony http://www.wizaz.pl/forum/showthread...82601&page=1 11 -Gdzie znajdę cennik/druk reklamacji/druk zamowienia? Po zalogowaniu na stronę Oriflame- wsparcie sprzedaży-Do pobrania-przydatne dokumenty -Gdzie znajde moje faktury? Strefa klubowa-zamawianie-raporty -Gdzie są produkty niedostępne? Strefa klubowa-zamawianie-raporty-produkty niedostępne -Jak uniknąć opłaty detalicznej (5 zł)? Opłata ta jest naliczana jeśli nie uzyskano 100 pp w zamowieniu.Można jej uniknąc dodając do zamówienia produkt, który jest niedostępny, a wartość zamówienia po jego dodaniu rośnie do owych 100 pp. Uwaga: lepiej sprawdzic w ostatnim etapie zamawiania, czy na pewno dany produkt jest niedostępny a w nastepnym zamowieniu należy go wyrzucic z listy oczekujących. Przyklad: ( cyt. Ilena) Cytat:
-Chcę złożyc zamówienie, a dodaje mi się produkt, który był poprzednio w brakach, ale nie chcę go już zamawiać. Jak go usunąć? W ostatnim etapie zamawiania klikasz na „zobacz oczekujące” ( przycisk pod tabelka). Usuwasz niechciane produkty ( za pomocą znaczka "x") i wracasz klikając ”pokaż koszyk”. -Jak usunać z zamówienia płatne katalogi? Jak wyżej -Wrzucam nowe zamówienie do koszyka, by tam je sobie przechować, aż będę zamawiać, ale pokazują mi się zupełnie inne ceny, a niektóre produkty są w ogóle niedostępne! O co chodzi? Ceny się zmienią w pierwszym dniu obowiązywania nowego katalogu. Na razie system dopasowuje je do obecnego cennika. -Jak składa się zamówienie za pomocą SMSa? http://oriflame.pl.fm.interia.pl/sms/sms.htm -Jak można sprawdzić status swojej paczki? Strefa klubowa-> Zamawianie->Raporty sprzedażowe-> Faktury Jeśli na końcu niezapłaconej faktury jest numerek (w rubryce "status paczki")- oznacza to, że paczka jest już spakowana. Po kliknięciu na ten numerek otwiera się strona DHL, na której można śledzić przesyłkę (jeśli została już wysłana) : https://wizaz.pl/forum/attachment.ph...9&d=1272987714 -Mam 200pp. Co daje mi Biznes Klasa? W następnym zamówieniu możesz zamówić dwa produkty ( które są w cenie regularnej) 40% taniej (jeśli złożysz to zamówienie na 200PP w pierwszym tygodniu obowiązywania katalogu, jeśli po pierwszy tyg. to wtedy masz tylko jeden produkt 40% taniej - który nie jest obecnie w promocji). Ponadto możesz sobie zamówić katalogi w cenie 6 zł/10szt., dostaniesz 3 próbki gratis. Próbki możesz zamówić też w cenie 50 gr. - Co to jest "cena regularna"? Cena regularna to cena nie objęta żadną promocją. -Gdzie znajdę Kalendarz Szkoleń Kosmetycznych? Na str. głównej Oriflame są "Newsy"-> Oriflame -> Szkolenia kosmetyczne -> kalendarz szkoleń Albo "Aktualności" (w górnym prawym rogu) -> Oriflame -> i dalej tak samo -Jaki jest telefon do Oriflame? (022)458 02 00 - główna infolinia (022) 572 72 00 - główna infolinia (022) 458 03 00 - składanie zamówień przez telefon -Adresy e-mail do Oriflame: poczta@oriflame.com.pl reklamacje@oriflame.com.p l zamowienia@oriflame.com.p l -Skopiowane ze strony z produktami niedostępnymi: BO - Produkt objęty backorder (czyli po złożeniu na niego zamówienia, zostanie on dodany do produktów oczekujących i wysłany z najbliższym zamówieniem po uzupełnieniu braków - produkty oczekują w zamówieniu 3 katalogi z rzędu) O - Brak magazynowy (produkt nie zostanie dodany do produktów oczekujących, ale braki mogą zostać uzupełnione) NA - Niedostępny (produkt nie zostanie dodany do produktów oczekujących, ponieważ został wyprzedany) ? - termin dostawy do wybranego magazynu jest jeszcze nieznany -Gdzie można znaleśc adresy i godz. otwarcia oddziałów i filii? Dział obsługi (górny prawy róg strony)-kontakt-Placówki Oriflame -Jak dokonać zwrotu? Zwrot możesz zrobić w biurze regionalnym, filii lub za pomocą poczty. Wypełniasz druk reklamacji ( do znalezienia na stronie Oriflame -> wsparcie sprzedaży -> do pobrania -> druk reklamacji) . Jeżeli przyslano ci inny produkt, niż ten, który widnieje na fakturze, wypełniasz POMYŁKĘ ASORTYMENTOWĄ. Oczywiście, oddajesz pomylony produkt, właściwy Oriflame dośle. Jeżeli brakuje ci jakiegoś produktu, który masz na fakturze, wypełniasz BRAK ILOŚCIOWY. Potrzebna bedzie ci naklejka z wagą paczki ( znajdziesz ja na fakturze, naklejasz ja na druk reklamacji). W obu przypadkach zaznaczasz "niezgodność paczki z fakturą". Jeżeli chcesz cos zwrócic, korzystasz z UNIKALNEJ GWARANCJI SATYSFAKCJI. Jeśli produkt jest uszkodzony lub pojawiło się uczulenie, to wypełniamy BRAK JAKOŚCIOWY. Z tyłu druczku możesz wpisać, dlaczego zwracasz dany produkt. W każdym przypadku musimy okazać fakturę. Jeśli reklamację składamy przez pocztę, dołączamy jej ksero, a paczkę wysyłamy na adres Oriflame, podany na fakturze. -Mam próbki pomadek Oriflame. Jak odczytać ich kody? Zwykle nr na opakowaniu próbki to dwie ostatnie liczby kodu próbki. Kolory opakowań próbek, odpowiadają kolorom opakowań pomadek. Zajrzyj również tutaj: http://www.nasze-oriflame.co.uk/inde...i-pomadek.html FAQ Oriflame 1. Program lojalnościowy Co daje? Możliwość otrzymania jednego z proponowanych prezentów za 1 zł. Jak go zrealizować? W trzech kolejnych katalogach należy zrealizować zamówienie/zamówienia o wartości 100 punktów. Program można zacząć TYLKO w jednym katalogu, określonym przez Oriflame. Do zamówienia dołączany jest karnet oraz hologramy, które nakleja się na karnet. Co będzie, jeśli zabraknie mi któregoś hologramu (nie miałam 100 punktów w pierwszym katalogu, w drugim lub w trzecim - wariant nie jest tutaj istotny)? Program Lojalnościowy zostaje przerwany. Aby zacząć nowy, trzeba poczekać aż obowiązujący się skończy. Co zrobić z karnetem? Najlepiej zanieść do Biura Regionalnego, filii lub oddziału z zaznaczonym wybranym prezentem. Można również wysłać pocztą - z doświadczenia wynika jednak, że nie jest to pewna droga. Wysłałam karnet pocztą i nadal nie mam zaznaczonego prezentu. Co robić? Najlepiej zadzwonić lub napisać (poczta@oriflame.com.pl), wyjaśnić sytuację i poprosić o zaznaczenie prezentu. Wszystko jest zapisane w systemie, więc nagroda nie przepadnie, nawet jeśli karnet zginął. Zgubiłam karnet, co robić? Jak wyżej. Zgubiłam hologram, co robić? Wszystko jest zapisane w systemie, więc nagroda nie przepadnie, nawet jeśli hologram zginął. Jak sprawdzić czy prezent został odznaczony? Wejść do koszyka. Tam powinien się pojawić, jeśli pracownik już zaznaczył go w systemie. Czy muszę zrobić zamówienie, aby prezent został przysłany? Nie, można w paczce mieć sam prezent. Aktualny Program Lojalnościowy jest dostępny w zakładce Strefa Klubowa - Zamawianie - Programy sprzedażowe - Program Lojalnościowy Oriflame. 2. Biznes Klasa Co to jest? Do Biznes Klasy wchodzi się, gdy wartość punktowa własnych zamówień wynosi 200 pkt. Co daje? - możliwość zakupu dwóch kosmetyków, które są w regularnej cenie 40% taniej (jeżeli 200 pkt. było w pierwszym tygodniu obowiązywania katalogu) lub jednego (w całym katalogu); - możliwość zakupienia 10 kolejnych katalogów za 6 zł (należy wpisać 620520 w koszyku); - 3 próbki za 10 gr; - prawie wszystkie próbki po 50 gr (oprócz kapsułek). Co to znaczy cena regularna? Podstawowa cena, za którą można kupić kosmetyk. Nie w promocji. Czy mogę wybrać te 3 bezpłatne próbki? Nie. Są losowo wybierane przez Oriflame. Czy jest jakieś ograniczenie ilości zakupienia próbek po 50 gr? Nie, można sobie zrobić zapas na cały rok . Czy można wziąć więcej katalogów za 60 gr? Nie można. Czy BK obejmuje również produkty spoza katalogu? Tak. Czy punkty również się redukują? Tak, o 40%. Po zalogowaniu się wybieramy Strefa Klubowa - Zamawianie - Programy sprzedażowe - Klasa Biznes i czytamy do woli . Mamy tam też cennik BK - obniżone ceny i nowa punktacja. 3. Oddawanie produktów Czy można oddać kosmetyk? Tak, jeśli nie został zużyty w więcej niż 30%. Ile mam czasu na oddanie? 30 dni roboczych od planowanej daty dostawy. Czy punkty również się odejmują? Tak. Jak odejmowane są punkty? Punkty odejmowane są od tych, które masz w bieżącym katalogu. Oznacza to, że jeśli w np. 1 katalogu miałaś 102 punkty i oddajesz kosmetyk o wartości 4 punktów w 2. katalogu - te 102 punkty zostają - nie przepada żaden program (lojalnościowy lub Witamy). Z tego wynika, że w 2 katalogu musisz zrobić 104 punkty, żeby kontynuować programy. 4. Opłaty i produkty na biuro regionalne. Jakie opłaty są pobierane za przesyłkę? Dopóki w sumie wszystkie zamówienia nie osiągną 100 punktów, Oriflame za każde pobiera 5 zł - potem można zamawiać po 1 produkcie w paczce i nie ma opłaty. Jeśli w zamówieniu zanajdują się tylko pomoce dla konsultanta (ulotki, próbki, katalogi, plakaty itp.) - opłata 5 zł nie jest pobierana, niezależnie od zgromadzonych już punktów. Dodatkowo jeśli zamówienie jest wysyłane do Biura Regionalnego, do KAŻDEGO zamówienia poniżej 100 punktów dołącza się tzw. produkt na biuro, a za przesyłkę kurierską płaci się 10 zł. Nie obowiązuje tutaj zasada sumy dotychczasowych punktów - nawet jeśli masz już 200 pkt. i zamawiasz na biuro lub kurierem produkt/opłata się dołączą. Czy mogę wybrać produkt na biuro? Tak. Lista produktów znajduje się w cenniku. Zawsze są to produkty, które w katalogu są w cenie regularnej, a na biuro można je kupić dużo taniej (do 50%). Propozycje tych produktów są także na stronie - zakładka Wsparcie sprzedaży - Biura Regionalne - Bieżący katalog. Do paczek również wrzucane są kartki z tymi produktami. Co, jeśli żaden z produktów mi nie odpowiada? Można wybrać opłatę 8 zł. Należy wpisać odpowiedni kod na zamówieniu, ponieważ Oriflame domyślnie dołącza najtańszy kosmetyk z listy. Co się dzieje, jeśli nie wybiorę żadnego kosmetyku? Dołączy się on automatycznie do zamówienia - najtańszy z listy. Czy można zwrócić ten produkt z tytułu gwarancji satysfakcji? Nie, te produkty nie podlegają zwrotowi. Można uniknąć opłaty za kuriera? Tak, jeśli w paczce będzie wytypowany pzer Oriflame produkt - zawsze podany na pierwszej stronie cennika. Mam w zamówieniu 100 punktów, a chciałabym do niego dołączyć produkt na biuro, mogę? Tak. Jeden z wybranych możesz dołączyć w niższej cenie. Ile mogę zamówić produktów na biuro? Nie ma ograniczeń. Jeśli zależy Ci na kilku produktach, możesz tylko je zamawiać - nie jest wtedy pobierana opłata 5 zł, nawet jeśli nie masz jeszcze 100 puntków. Przykłady dla lepszego zrozumienia opłat: Przypadek 1 1. zamówienie - 101 punktów 2. zamówienie - 30 punktów -Paczka na filię - za pierwsze zamówienie nic, za drugie również - w sumie jest 100 punktów -Paczka na biuro - za pierwsze zamówienie nic, za drugie produkt na biuro (lub opłata 8 zł) -Kurier-za pierwsze zamówienie nic, za drugie 10 zł - bo drugie zamówienie nie ma 100 punktów Przypadek 2 1. zamówienie - 50 punktów 2. zamówienie - 51 punktów -Paczka na filię - za pierwsze 5 zł ( to opłata detaliczna), za drugie nic - bo w sumie już jest ponad 100 pkt. -Paczka na biuro - za pierwsze 5 zł + produkt na biuro (lub opłata 8 zł), 2 zamówienie teraz już tylko produkt na biuro ( lub opłata 8 zł), bo w sumie jest 100 punktów -Kurier- za pierwsze 5 zł+ 10 zł, 2 zamówienie 10 zł, bo w sumie jest 100 punktów
__________________
Edytowane przez asia27100 Czas edycji: 2010-06-15 o 21:49 |
|
2010-05-07, 22:11 | #2 |
Rozeznanie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
obecna ale wiecie co.. przecież ja juz zamawialam raz a niby za drugim razem nie ma opl det ... ona sie redukuje dopiero popotwierdzeniu zamowienia?
__________________
"Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same." |
2010-05-07, 22:12 | #3 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 764
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Ona Ci się w ogóle nie powinna naliczać. Dziwne
__________________
Każdy błysk w jego błękitnych oczach wywoływał u niej gęsią skórkę. Jego spojrzenie hipnotyzowało, a ton jego głosu był niczym ulubiona piosenka, którą chciała nagrać na płytę i odtwarzać bez końca... ____ Piotruś! <3 ____ |
2010-05-07, 22:12 | #4 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 2 709
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
opłaty detalicznej nie ma dopiero, jak uzbierasz 100PP.
__________________
It's amazing with the blink of an eye you finally see the light It's amazing when the moment arrives that you know you'll be alright It's amazing and I'm sayin' a prayer for the desperate hearts tonight |
2010-05-07, 22:13 | #5 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 764
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Czekaj Zamawiasz drugi raz w 7 katalogu?
I czy punkty z pierwszego zamówienia i drugiego dają w sumie 100?
__________________
Każdy błysk w jego błękitnych oczach wywoływał u niej gęsią skórkę. Jego spojrzenie hipnotyzowało, a ton jego głosu był niczym ulubiona piosenka, którą chciała nagrać na płytę i odtwarzać bez końca... ____ Piotruś! <3 ____ |
2010-05-07, 22:15 | #6 |
Rozeznanie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
nie powinna bo maowili mi to "starsi konsultanci" a moze ma to cos wspolnego z tym ze nie mam zaplaconej FV jeszcze?
__________________
"Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same." |
2010-05-07, 22:17 | #7 | |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 764
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Cytat:
Dziwne to masz z tą opłatą detaliczną. Ja w tym katalogu miałam zamówienie za 70punktów wziełam sobie dwie wody które były niedostępne i mi sie opłata nie naliczyła...
__________________
Każdy błysk w jego błękitnych oczach wywoływał u niej gęsią skórkę. Jego spojrzenie hipnotyzowało, a ton jego głosu był niczym ulubiona piosenka, którą chciała nagrać na płytę i odtwarzać bez końca... ____ Piotruś! <3 ____ |
|
2010-05-07, 22:18 | #8 |
Rozeznanie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
w 1 szym zamowieniu mialam ponad 200PP
__________________
"Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same." |
2010-05-07, 22:22 | #9 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 771
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Jakie opłaty są pobierane za przesyłkę?
Dopóki w sumie wszystkie zamówienia nie osiągną 100 punktów, Oriflame za każde pobiera 5 zł - potem można zamawiać po 1 produkcie w paczce i nie ma opłaty. Jeśli w zamówieniu zanajdują się tylko pomoce dla konsultanta (ulotki, próbki, katalogi, plakaty itp.) - opłata 5 zł nie jest pobierana, niezależnie od zgromadzonych już punktów. Dodatkowo jeśli zamówienie jest wysyłane do Biura Regionalnego, do KAŻDEGO zamówienia poniżej 100 punktów dołącza się tzw. produkt na biuro, a za przesyłkę kurierską płaci się 10 zł. Nie obowiązuje tutaj zasada sumy dotychczasowych punktów - nawet jeśli masz już 200 pkt. i zamawiasz na biuro lub kurierem produkt/opłata się dołączą. wedle powyzszego nie powinnas miec tej oplaty nawet pomimo nie osiagniecia 100 pkt...
__________________
Edytowane przez asia27100 Czas edycji: 2010-05-07 o 22:23 |
2010-05-07, 22:23 | #10 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Wiadomości: 4 012
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Cytat:
taaaaa. u mnie np. jedna menadżerka jest tak zakręcona że jak jej wspomniałam wczoraj o nowych numerach bankowych to stwierdziła że ściemniam
__________________
Have you noticed the saddest person always has the most beautiful smile Kid Cudi |
|
2010-05-07, 22:23 | #11 | |||
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 812
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Cytat:
Cytat:
W poprzedniej części wklejałam screeny, to może powtórzę je tutaj Cytat:
__________________
Jesteś tu pierwszy raz? Zanim o cokolwiek zapytasz przeczytaj pierwszy post lub skorzystaj z wyszukiwarki |
|||
2010-05-07, 22:32 | #12 |
Rozeznanie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
wlasnnie tak robilam, ale jestem po zajeciach na uczelni do 21 wiec moze jutro na spokojnie to zrobie cos mi wyjdzie hehehe dziekuje za pomoc:c mok:
__________________
"Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same." |
2010-05-07, 23:07 | #13 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 358
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
ooo, kolejna część się rozkręcamy
__________________
Moje serduszko - Hania 3.08.13 szczęśliwa mężatka od 3.09.11 zapraszam na mój blog o tematyce urodowej - http://merczens.blogspot.com |
2010-05-08, 00:02 | #14 |
Wtajemniczenie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
witam w kolejnej części :P podoba mi się zapach tej nowej serii essentials :P chyba nie oprę się pokusie zamówienia czegoś :P
__________________
.hate it or love it ♥ |
2010-05-08, 06:50 | #15 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: woj.łódzkie
Wiadomości: 2 393
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Witam w kolejnej części Kochane
Trochę zła jestem, bo od środy mam już kosmetyki, ale nie mogę ich rozdać, bo katalogi przyjadą do biura dopiero w poniedziałek. No, ale trudno Odnośnie podkładu ujędrniającego, to jestem zadowolona Ładnie wygląda, co najdziwniejsze, ale się cieszę MATUJE na dość długo moją tłustą skórę. Jeśli chodzi o odcień Light Ivory, to w sumie nie wiem... Wczoraj za dużo go nałożyłam i tak sobie było Dzisiaj idę do szkoły, spróbuję go nałożyć mniej i jak będzie ok, to go zostawię, a jak nie, to zamienię na ten najjaśniejszy odcień Porcelain (mogłam was wcześniej posłuchać, ale cóż uparta jestem ). Ale ogólnie to mój najlepszy podkład. A i nowy błyszczyk Visions jest super Bosko wyglądają moje usta w nim Pozdrawiam i miłego dnia |
2010-05-08, 08:03 | #16 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 851
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
"Niemniej jednak nie ma tego nigdzie ogłoszonego ani nic..." - zdaje się, że cukiereczek to pisałaś w poprzednim wątku jeszcze (a jeśli ktoś inny to przepraszam) U nas w filii jest ogłoszenie, że braki i wszelkie inne nieścisłości w paczce reklamować należy w dniu odebrania przesyłki
---------- Dopisano o 09:03 ---------- Poprzedni post napisano o 09:00 ---------- Cytat:
Roxanka spróbuj tego podkładu nałożyć mniej i bardzo dokładnie go rozprowadzić, gąbeczką najlepiej albo po prostu pcluchami . Powinno być lepiej |
|
2010-05-08, 09:02 | #17 |
Raczkowanie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Ja miałam dostać kosmetyki 10 maja, ale na szczęście już wczoraj odebrałam paczkę czyli 7 maja ^^ Prezenty dla kuzynki dotrą na czas
__________________
W związku, od 26.12.2006r. <3 „Nie ma kobiet brzydkich, są tylko leniwe" I cel (osiągnięty): 69,5 --> 60,0 II cel: 60-59-58-57-56-55 |
2010-05-08, 09:31 | #18 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 298
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Ja jeszcze raz nieśmiało chciałabym zapytać o ten nowy żel wyszczuplający Swedish Spa...
|
2010-05-08, 09:39 | #19 | |
Zakorzenienie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Cytat:
A poza tym witam w nowym wątku
__________________
Narysuj mnie Pociągnij kreskę Dodaj uczucia Stwórz... To nie pech, że trafiamy na siebie, to głupie szczęście. |
|
2010-05-08, 09:50 | #20 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 771
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
RoOxAnKaA mam taka sama sytuacje, tyle ze ja katalogi bede dopiero mogla kupic we wtorek w BR. dostalam tylko 3 katalogi w paczce i rozdam na razie tylko tym osobom, ktorych nie widuje czesto...
__________________
|
2010-05-08, 09:59 | #21 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: woj.łódzkie
Wiadomości: 2 393
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Cytat:
A wiecie już co zamawiacie z 8 katalogu? |
|
2010-05-08, 10:10 | #22 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5 705
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Ale zauważ, że na naklejce waga jest podana do 3 miejsc po przecinku . Więc gramy też się załapią .
|
2010-05-08, 10:54 | #23 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 358
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
mi praktycznie nic nie wpadło w oko z tego katalogu... jak będę miała możliwość to zamówię okulary Savanah, może lakier do paznokci też z tej serii... napewno zamówię mleczko Ultra Rich bo je ubóstwiam a właśnie mi się skończyło. No i możliwe że wezmę sobie zestaw Essentials nowy. i tyle... jakoś nie zachwyca mnie ten katalog albo może mam przesyt kosmetyków Ori?
__________________
Moje serduszko - Hania 3.08.13 szczęśliwa mężatka od 3.09.11 zapraszam na mój blog o tematyce urodowej - http://merczens.blogspot.com |
2010-05-08, 11:18 | #24 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 812
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Cytat:
Mam przed sobą ostatnie moje faktury, od których mam jeszcze kartony i podam wagi: faktura - naklejka netto - naklejka brutto - karton 1. 6,55 - 6,580 - 6,890 - 6,550 2. 0,35 - 0,360 - 0,480 - 0,400 3. 0,28 - 0,290 - 0,405 - 0,400 4. 4,55 - 4,530 - 4,840 - 4,60 5. 1,11 - 1,115 - 1,230 - 1,10 6. 3,80 - 3,785 -3,975 - 3,85 7. 3,55 - 3,525 - 3,705 - 3,650 8. 6,62 - 6,590 - 6,895 - 6,600 Więcej kartonów z naklejkami kurierskimi nie mam, więc nie ma sensu podawać wag. Tak czy inaczej różnice są spore. Patrząc na wagę na kartonie i wagę z naklejki brutto (razem z kartonem), to jest nawet 340 gram różnicy Zaś różnica między wagą na fakturze, a wagą z naklejki netto to 5-30 gram Tak więc zupełnie nie wiem o co chodzi i jak oni to sprawdzają, skoro nic się nie zgadza
__________________
Jesteś tu pierwszy raz? Zanim o cokolwiek zapytasz przeczytaj pierwszy post lub skorzystaj z wyszukiwarki |
|
2010-05-08, 11:19 | #25 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 764
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Mi tam się bardzo podoba katalog 8 coś napewno sobie wybiore.
I fajna jest też ulotka aqua rytm
__________________
Każdy błysk w jego błękitnych oczach wywoływał u niej gęsią skórkę. Jego spojrzenie hipnotyzowało, a ton jego głosu był niczym ulubiona piosenka, którą chciała nagrać na płytę i odtwarzać bez końca... ____ Piotruś! <3 ____ |
2010-05-08, 11:45 | #26 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Wiadomości: 4 012
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Moje póki co
Płyn do kąpieli mango + jogurt. Miękki puder pyłkowy :P I zastanawiam się nad ta nową wodą Volume dla taty :O.
__________________
Have you noticed the saddest person always has the most beautiful smile Kid Cudi |
2010-05-08, 12:25 | #27 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3 240
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Co do zwrotów produktów u mnie w filii jest tak, że jak odbiera się paczkę właśnie w filii to jeśli coś jest nie tak to od razu trzeba reklamować. Po wyjściu nie ma już szans. Kiedyś nie miałam czasu sprawdzać i zamiast kremu pod oczy RV przysłali mi maseczkę do twarzy RV. Ewidentnie różnica w wadze jest między tymi produktami. Jednak dopiero w domu zobaczyłam, że jest ta pomyłka. Na drugi dzień pojechałam do filii, aby mi uwzględnili reklamacje, niestety nic to nie dało... Maseczka kosztowała coś ok 10zł, krem ok 20zł. 10zł w plecy i produkt, który absolutnie mi nie jest potrzebny do niczego, a klientki też nie chciały.
Więc jeśli chodzi o braki ilościowe, to jeśli w filii nie sprawdzi się to potem już się nie zareklamuje. Braki jakościowe przejdą, miałam paletkę cieni pokruszoną, zobaczyłam też dopiero w domu. Na drugi dzień zareklamowałam. Przecież nie będę otwierać pudełek w filii, aby sprawdzać... tymbardziej jeśli coś nie jest dla mnie. Natomiast jeśli paczka przychodzi kurierem to nie ma problemu z reklamacja. Idę do filii, przedstawiam fakturę, produkt i zwracam. Naklejek mi nie zabierają Więc jeśli chodzi o reklamacje dużo wygodniej jest jeśli paczka przychodzi do domu. Można na spokojnie posprawdzać i jest czas na zwroty. |
2010-05-08, 12:52 | #28 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 14
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Witam wszystkich
Mam takie pytanie... Ostatnio przyłączyłam się do Oriflame i zrealizowałam pierwsze zamówienie. Wraz z fakturą otrzymałam numer konsumentki potrzebny do zalogowania na stronie. Jednak mam problemy z hasłem... Słyszałam,że po jakimś czasie samemu się zmienia hasła,ale na samym początku jakie obowiązuje? Jest nim wybrane dane personalne? Jeżeli tak,to które? Z góry dziękuję za pomoc Edytowane przez _Talik_ Czas edycji: 2010-05-08 o 12:53 |
2010-05-08, 13:14 | #29 | ||
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 1 056
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Cytat:
Cytat:
__________________
Come to the Dark Side - we have cookies <3 Oriflame |
||
2010-05-08, 13:26 | #30 | |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 14
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VI
Cytat:
Tylko,że ja weszłam do Oriflame przez pewną osobę. Pomogła mi przy pierwszym zamówieniu, a potem wysłane zostało do Poznania. Stamtąd otrzymałam kosmetyki. Na fakturze jest numer konsumentki,a na e-maila nie otrzymałam żadnej wiadomości. Teraz bym chciała już sama zamawiać przez internet, ale nie mogę się zalogować ;/ Edytowane przez _Talik_ Czas edycji: 2010-05-08 o 13:28 |
|
Nowe wątki na forum Forum plotkowe |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:48.