2010-09-03, 11:35 | #1 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 812
|
Wszystko o Oriflame część VII
Poprzedni wątek przekroczył 5000 postów.
Zapraszam do kontynuowania tematu tutaj... Linki do poprzednich części: 1. http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=196293 2. http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=251530 3. http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=322717 4. http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=382601 5. http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=407244 6. http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=429001 oraz http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=70604 Przeczytaj proszę, zanim zadasz pytanie ABC Oriflame: - Co oznaczają skróty? PP – Punkty premiowe OH – obrót handlowy to cena netto, liczona CH/1,22 CH – cena handlowa to cena brutto, czyli z 22% VAT, liczona CH*1,22 lub CK/1,3 CK – cena katalogowa to sugerowana cena dla klient, czyli z 30% marżą, liczona CH*1,3 K – katalog (K1 – katalog nr 1, K2/2010 – katalog nr 2 w roku 2010) OOK – okres obowiązywania katalogu PW – program witamy PL – program lojalnościowy BK – biznes klasa BR – biuro regionalne UDZ – unikalny druk zamówienia BO – produkt objęty backorder (czyli po złożeniu na niego zamówienia, zostanie on dodany do produktów oczekujących i wysłany z najbliższym zamówieniem po uzupełnieniu braków - produkty oczekują w zamówieniu 3 katalogi z rzędu) O – brak magazynowy (produkt nie zostanie dodany do produktów oczekujących, ale braki mogą zostać uzupełnione) NA – niedostępny (produkt nie zostanie dodany do produktów oczekujących, ponieważ został wyprzedany) ? – termin dostawy do wybranego magazynu jest jeszcze nieznany - Gdzie znajduje się wątek, na który wrzucamy zdjęcia i katalogi Oriflame? Znajduje się w dziale "Plotkowym", zwykle gdzieś u góry. Link TUTAJ - Gdzie znajdę katalogi on-line? 1. POLSKI – obecny katalog 2. POLSKI – następny katalog 3. SZWEDZKI – następny katalog (pojawia się w środę poprzedzającą nasz następny katalog) 4. PORTUGALSKI – następny katalog (pojawia się w czwartek poprzedzający nasz następny katalog) 5. SŁOWACKI – następny katalog (pojawia się w niedzielę poprzedzającą nasz następny katalog) - Czy są jakieś dodatkowe promocje dla konsultantów? Zazwyczaj ulotki pojawiają się w ostatni poniedziałek OOK. Często mają one formę mini-katalogu dostępnego pod linkiem TUTAJ (widoczny jeśli ulotka jest aktualna). Warto jednak przeczytać ostatnie strony wątku, a w razie wątpliwości zapytać. - Jak to robicie, że macie spore zamówienia? Jak pozyskujecie klientów? Sporo informacji na ten temat jest w poprzednich wątkach, m.in.: TUTAJ - Jaki jest telefon do Oriflame? 801 122 000 – INFOLINIA ORIFLAME (022) 458 02 00 – główna infolinia (022) 572 72 00 – główna infolinia (022) 458 03 00 – składanie zamówień przez telefon - Adresy e-mail do Oriflame: poczta@oriflame.com.pl – ogólny adres, na który można pisać w każdej sprawie reklamacje@oriflame.com.p l – na ten adres pisz w sprawie reklamacji zamowienia@oriflame.com.p l – na ten adres pisz jeśli chcesz złożyć zamówienie lub w innej sprawie dotyczącej zamówienia Adresy mailowe konkretnych placówek znajdziesz tak jak adresy i godziny otwarcia (patrz poniżej). - Gadzie znajdę: 1. Adresy i godz. otwarcia oddziałów i filii - Dział obsługi (górny prawy róg strony) > Kontakt > Placówki Oriflame - lub pod linkiem TUTAJ 2. Kalendarz Szkoleń Kosmetycznych - na str. głównej Oriflame są "Newsy" > Oriflame > Szkolenia kosmetyczne > Kalendarz szkoleń - albo "Aktualności" (w górnym prawym rogu) > Oriflame > Szkolenia kosmetyczne > Kalendarz szkoleń - lub pod linkiem TUTAJ 3. Cennik, druk reklamacji, druk zamówienia - Sfera klubowa > Wsparcie sprzedaży > Do pobrania > Przydatne dokumenty - lub pod linkiem TUTAJ 4. Moje faktury - Sfera klubowa > Zamawianie > Raporty > Faktury 5. Produkty niedostępne - Sfera klubowa > Zamawianie > Raporty > Produkty niedostępne - Jakie opłaty są pobierane za przesyłkę? Dopóki w sumie wszystkie zamówienia nie osiągną 100 punktów, Oriflame za każde pobiera 5 zł - potem można zamawiać po 1 produkcie w paczce i nie ma opłaty. Jeśli w zamówieniu znajdują się tylko pomoce dla konsultanta (ulotki, próbki, katalogi, plakaty itp.) - opłata 5 zł nie jest pobierana, niezależnie od zgromadzonych już punktów. Dodatkowo jeśli zamówienie jest wysyłane do Biura Regionalnego, do KAŻDEGO zamówienia poniżej 100 punktów dołącza się tzw. produkt na biuro, a za przesyłkę kurierską na adres domowy płaci się 10 zł. Nie obowiązuje tutaj zasada sumy dotychczasowych punktów - nawet jeśli masz już 200 pkt. i zamawiasz na biuro lub kurierem produkt/opłata się dołączą. Przykłady: Przypadek 1 - zamówienie nr 1 - 101 punktów - zamówienie nr 2 - 30 punktów 1. Paczka na filię - za pierwsze zamówienie nic, bo zamówienie ma co najmniej 100PP i w sumie w danym OOK jest już 100PP, za drugie również nic, bo zamówienie ma co najmniej 100PP i w sumie w danym OOK jest już 100PP 2. Paczka na biuro - za pierwsze zamówienie nic, bo zamówienie ma co najmniej 100PP i w sumie w danym OOK jest już 100PP, za drugie produkt na biuro (lub opłata 8 zł), bo drugie zamówienie samo nie ma 100PP 3. Kurier - za pierwsze zamówienie nic, za pierwsze zamówienie nic, bo zamówienie ma co najmniej 100PP i w sumie w danym OOK jest już 100PP, a za drugie 10 zł, bo drugie zamówienie samo nie ma 100PP Przypadek 2 - zamówienie nr 1 - 50 punktów - zamówienie nr 2 - 51 punktów 1. Paczka na filię - za pierwsze 5 zł (opłata detaliczna), za drugie nic - bo w sumie już jest ponad 100PP 2. Paczka na biuro - za pierwsze 5 zł + produkt na biuro (lub opłata 8 zł), drugie zamówienie teraz już tylko produkt na biuro (lub opłata 8 zł), bo w sumie w danym OOK jest już 100PP, ale drugie zamówienie samo nie ma 100PP 3. Kurier - za pierwsze 5 zł + 10 zł, drugie zamówienie 10 zł, bo w sumie w danym OOK jest już 100PP, ale drugie zamówienie samo nie ma 100PP - Czy mogę wybrać produkt na biuro? Tak. Lista produktów znajduje się w cenniku. Zawsze są to produkty, które w katalogu są w cenie regularnej, a na biuro można je kupić dużo taniej (do 50%). Propozycje tych produktów są także na stronie Oriflame - Strefa Klubowa > Zamawianie > Produkty Promocyjne w Biurach Regionalnych - lub pod linkiem TUTAJ Jeśli nie odpowiada ci żaden produkt można wybrać opłatę 8 zł. Należy wpisać odpowiedni kod na zamówieniu, ponieważ Oriflame automatycznie dołącza najtańszy kosmetyk z listy. Produkt na biuro możesz zamówić również jeśli masz powyżej 100PP. Jeśli chcesz więcej niż jeden produkty na biuro, to wyślij osobne zamówienie tylko na ten produkt – nie jest wtedy pobierana opłata 5 zł, nawet jeśli nie masz jeszcze 100 punktów. Uwaga! Produkty na biuro nie podlegają zwrotowi. - Czy można uniknąć opłaty za kuriera? Tak, jeśli w paczce będzie wytypowany przez Oriflame produkt - zawsze podany na pierwszej stronie cennika. - Jak uniknąć opłaty detalicznej (5 zł)? Opłata ta jest naliczana, jeśli w sumie ze wszystkich zamówień w danym OOK nie uzyskano 100 PP. Można jej uniknąć dodając do zamówienia produkt, który jest niedostępny, a wartość zamówienia po jego dodaniu rośnie do owych 100 pp. Najlepiej dodać produkt, który ma status O. Jeśli dodamy produkt o statusie BO, to zostanie on dodany do produktów oczekujących i przez trzy następne zamówienia będziemy musieli go usuwać z oczekujących. Jak to wygląda w praktyce? Sprawdź w produktach niedostępnych, które produkty na dany adres wysyłki są niedostępne. Wybierz te, które mają odpowiednią liczbę PP (produktów możesz dodać kilka) i dodaj je do koszyka. W koszyku podliczy ci sumę wszystkich produktów. Przejdź do weryfikacji zamówienia i sprawdź czy opłata detaliczna została usunięta. Pamiętaj, że po weryfikacji liczba punktów może się zmienić, ponieważ dopiero wtedy zostaną uwzględnione wszystkie promocje! W weryfikacji PP zostaną zsumowane wyłącznie z produktów, które są dostępne i zostaną sprzedane. Zatem jeśli opłata nie została usunięta oznacza to, że nie uzyskano wymaganych 100PP. Wróć do koszyka i dodaj kolejny niedostępny produkt, który pokryje brakującą liczbę PP. Uwaga! Przed wysłaniem zamówienia sprawdź w weryfikacji zamówienia, czy na pewno dodany w ten sposób produkt jest w brakach, aby go przez przypadek nie zamówić! - Złożyłam zamówienie ale produkt jest w brakach. Czy będę mogła go kupić w następnym katalogu? Jeśli produkt ma status BO, to został on zapisany w produktach oczekujących. O ile jego status nie zmieni się na O lub NA, a jego kod widnieje w cenniku do następnego katalogu, to będzie on oczekiwał przez 3 kolejne zamówienia. Można go zamówić jak tylko pojawi się w weryfikacji na niebieskim tle. Cena tego produktu się nie zmieni, tzn. będzie taka jak przy pierwszym zamówieniu. Edytowane przez Li O Czas edycji: 2010-09-03 o 12:16 |
2010-09-03, 11:36 | #2 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 812
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
- Chcę złożyć zamówienie, a dodaje mi się produkt, który był poprzednio w brakach, ale nie chcę go już zamawiać. Jak go usunąć?
W ostatnim etapie zamawiania, czyli weryfikacji zamówienia klikasz na „zobacz oczekujące” (przycisk pod tabelką). Usuwasz niechciane produkty (za pomocą znaczka "x") i wracasz do weryfikacji zamówienia klikając ”pokaż koszyk” oraz „dalej”. - Jak usunąć z zamówienia płatne katalogi? Jak wyżej. - Wrzucam nowe zamówienie do koszyka, by tam je sobie przechować, aż będę zamawiać, ale pokazują mi się zupełnie inne ceny, a niektóre produkty są w ogóle niedostępne! O co chodzi? Ceny się zmienią w pierwszym dniu obowiązywania nowego katalogu. Na razie system dopasowuje je do obecnego cennika. - Jak składa się zamówienie za pomocą SMSa? Link do "Zamawiaj przez SMS" znajduje się TUTAJ - Jak można sprawdzić status swojej paczki? - Sfera klubowa > Zamawianie > Raporty sprzedażowe > Faktury Jeśli na końcu niezapłaconej faktury jest numerek (w rubryce "status paczki") oznacza to, że paczka jest już spakowana. Po kliknięciu na ten numerek otwiera się strona DHL, na której można śledzić przesyłkę (jeśli została już wysłana). Bardziej szczegółowe informacje znajdują się TUTAJ - Skąd mam wiedzieć czy moją paczkę już wysłali? Oriflame korzysta z usług dwóch kurierów: DHL oraz OPEC. Jeśli paczka została wysłana za pośrednictwem DHL, to klikając na numer faktury w kolumnie status paczki (patrz wyżej) otworzy ci się strona DHL, na której można śledzić paczkę. Link ten zazwyczaj działa dopiero po godzinie 23:00, kiedy paczka zostanie zeskanowana w sortowni DHL. Jeśli pojawi ci się informacja „paczka o takim numerze nie istnieje” oznacza to, że paczka nie została jeszcze wysłana, bądź została wysłana innym kurierem. DHL wysyła również wiadomość na maila z informacją o paczce. Jeśli zaś twoja paczka zostanie wysłana kurierem OPEC, to link nie zadziała (po otworzeniu zobaczysz „paczka o takim numerze nie istnieje”). OPEC wysyła za to SMS z informacją kiedy paczka zostanie dostarczona. SMSy dostajemy przeważnie między 1 a 3 w nocy! - Mam 200 PP. Co daje mi Biznes Klasa? Jeśli w danym OOK uzyskasz w sumie ze wszystkich zamówień 200 PP, to w następnym OOK możesz skorzystać z BK. Mianowicie masz prawo zakupić pakiet 10 katalogów na następny okres w cenie 6 zł (na zamówieniu należy wpisać kod 620520) oraz 3 próbki każda po 10 gr (nie trzeba wpisywać kodu, bo system sam je doda – jeśli ich nie chcesz usuń je z oczekujących). Ponadto możesz kupić jeden produkt (lub dwa produkty, jeśli 200 PP uzyskane było już w pierwszym tygodniu OOK) 40%* taniej. Produkty, które obejmuje BK to produkty w cenie regularnej, czyli takiej bez promocji. Pamiętaj, że wraz z ceną redukują się również PP. Jeśli masz wątpliwości, to sprawdź czy dany produkt widnieje w cenniku BK, który znajdziesz po zalogowaniu na stronę Oriflame: - Sfera klubowa > Zamawianie > Programy sprzedażowe > Klasa biznes > link w środku tekstu - lub pod linkiem TUTAJ (link w środku tekstu) Poza tym masz możliwość zamawiania dowolnej ilości próbek przez cały OOK po 50 gr. Możesz zamawiać prawie wszystkie próbki, oprócz kapsułek. Jeśli masz wątpliwości to sprawdź w cenniku BK. Szczegóły BK w danym OOK znajdziesz w cenniku na str. 3. * 40% liczone jest od każdej ceny. Jako konsultantów obowiązują nas CH (bez marży). Zatem zakładając, że dany produkt kosztuje CK 13,00 zł i CH 10,00 zł, to (na fakturze) zapłacimy za niego CH 6,00 zł. Jeśli chcemy zrobić klientowi przysługę sprzedając mu taki produkt o te 40% taniej niż cena regularna, to po odjęciu 40% wyjdzie nam CK 7,80 zł. - Co to jest program lojalnościowy? Jest to program dla konsultantów dający możliwość otrzymania jednego z proponowanych prezentów za 1 zł. W trzech kolejnych katalogach należy zrealizować zamówienie/zamówienia o wartości 100 punktów. Program można zacząć TYLKO w jednym katalogu, określonym przez Oriflame. Do zamówienia dołączany jest karnet oraz hologramy, które nakleja się na karnet. Po naklejeniu wszystkich hologramów najlepiej zanieść go do Biura Regionalnego, filii lub oddziału z zaznaczonym wybranym prezentem. Można również wysłać pocztą (czas oczekiwania ok. tygodnia) – nie jest to pewna droga, ale w razie zagubienia postępuj jak poniżej. Jeśli wysłany został pocztą i prezent długo nie pojawia się w zamówieniu to najlepiej zadzwonić lub napisać (poczta@oriflame.com.pl), wyjaśnić sytuację i poprosić o zaznaczenie prezentu. Wszystko jest zapisane w systemie, więc nagroda nie przepadnie, nawet jeśli karnet zginął. Aby sprawdzić czy prezent został dołączony należy wejść do koszyka i przejdź do weryfikacji zamówienia. Tam powinien się pojawić, jeśli pracownik już zaznaczył go w systemie. Nie trzeba robić zamówienia aby prezent został przysłany. Można w paczce mieć sam prezent. Opłaty za zamówienie są takie same jak w przypadku zamówienia innych produktów. Nie naliczana jest tylko opłata detaliczna. Pamiętaj! Jeśli zabraknie ci któregoś hologramu (nie ma 100 punktów w którymś z trzech katalogów), to Program Lojalnościowy zostaje przerwany. Aby zacząć nowy, trzeba poczekać aż obowiązujący się skończy. Aktualny Program Lojalnościowy jest dostępny w zakładce: - Strefa Klubowa > Zamawianie > Programy sprzedażowe > Program Lojalnościowy Oriflame - lub pod linkiem TUTAJ - Jak dokonać zwrotu? Na dokonanie zwrotu z tytułu gwarancji satysfakcji masz 30 dni od planowanej daty dostawy. Możesz zwrócić każdy produkt, który nie był objęty wyprzedażą pod warunkiem, że nie jest zużyty więcej niż 30%. Aby go zwrócić wypełniasz druk reklamacji, który znajdziesz na stronie Oriflame - Sfera klubowa > Wsparcie sprzedaży > Do pobrania > Przydatne dokumenty > Druk reklamacji - lub pod linkiem TUTAJ Zaznaczasz na nim kod produktu oraz jeśli produkt wywołał uczulenie „BRAK JAKOŚCIOWY”. Na odwrocie możesz wpisać przyczynę zwrotu. Zwracany produkt wraz z drugiem reklamacji oraz kopią faktury należy oddać w placówce Oriflame, bądź wysłać na adres Oriflame podany na fakturze. - Jak odejmowane są punkty? Punkty odejmowane są w tym OOK, w którym wystawiona została faktura korygująca na dany produkt. Jeśli produkt zwracany jest w bieżącym OOK i faktura korygująca została wystawiona również w bieżącym OOK, to PP (podobnie jak zobowiązania finansowe) odejmowane są od bieżącego OOK. Jeśli faktura korygująca została wystawiona w następnym OOK, to PP odejmowane są w następnym OOK. Przykład: 1. W K1 złożono zamówienie o wartości 100PP. Produkt o wartości 10PP został zwrócony przy odbiorze. Faktura korygująca wystawiona została w K1. Zatem suma PP w OOK1 wynosi 90PP. Aby kontynuować PL lub PW należy domówić w K1 za co najmniej 10PP. 2. W K1 złożono zamówienie o wartości 100PP. Produkt o wartości 10PP został zwrócony przy odbiorze. Faktura korygująca wystawiona została dopiero w K2. W K2 zostało złożone zamówienie o wartości 105PP. Zatem suma PP w OOK1 wynosi nadal 100PP, natomiast suma PP w OOK2 zostanie pomniejszona o 10PP i wyniesie 95PP. Aby kontynuować PL lub PW należy domówić w K2 za co najmniej 5PP. - Jak liczone są rabaty? Ogólnie trzeba pamiętać, że jeśli ma się kogoś pod sobą, kto również otrzymuje rabat, to od całego należnego rabatu dla Ciebie należy odjąć wszystkie rabaty swojej grupy. Przykład uproszczony: TY - poziom 9% i OH grupowe załóżmy 3000 zł Konsultant 1 - poziom 6% i OH grupowe 2000 zł Konsultant 2 - poziom 6% i OH grupowe 1500 zł Konsultant 3 - poziom 3% i OH grupowe 500 zł Konsultant 4 - poziom 0% i OH grupowe 100 zł Wtedy: Konsultant 4 - brak rabatu Konsultant 3 - 3% od 500 zł = 15 zł Konsultant 2 - 6% od 1500 zł = 90 zł, ale - 15 zł, które były dla 3, wiec tylko 75 zł Konsultant 1 - 6% od 2000 zł = 120 zł, ale -15 i -75 zł, wiec tylko 30 zł TY - 9% od 3000 zł = 270 zł, ale -15 zł, -75 zł i -30 zł, więc 150 zł rabatu. - Jak dokonać reklamacji? Podobnie jak zwrot z tytułu gwarancji satysfakcji. 1: W przypadku gdy reklamowany produkt przyszedł uszkodzony należy zaznaczyć „BRAK JAKOŚCIOWY”. 2: Jeżeli przysłano ci inny produkt niż ten, który widnieje na fakturze, wypełniasz „POMYŁKĘ ASORTYMENTOWĄ”. Oczywiście w obu przypadkach oddajesz produkt, a właściwy Oriflame dośle pocztą w osobnej paczce. 3: Jeżeli w paczce brakuje ci jakiegoś produktu, który masz na fakturze, wypełniasz „BRAK ILOŚCIOWY”. W obu ostatnich przypadkach zaznaczasz "niezgodność paczki z fakturą". Druk wraz z kopią faktury oraz (w przypadku zwrotu) z produktem oddajesz w placówce lub wysyłasz pocztą na adres Oriflame podany na fakturze. W przypadku braku produktu w paczce reklamację możesz wysłać również mailem. Wystarczy zeskanować lub zrobić zdjęcie druku reklamacji oraz faktury, a w mailu krótko opisać o co chodzi. Maila wysyłamy na adres reklamacje@oriflame.com.p l - Mam próbki pomadek Oriflame. Jak odczytać ich kody? Zwykle nr na opakowaniu próbki to dwie ostatnie liczby kodu próbki. Kolory opakowań próbek, odpowiadają kolorom opakowań pomadek. Zajrzyj również TUTAJ Edytowane przez Li O Czas edycji: 2010-09-03 o 12:20 |
2010-09-03, 13:36 | #3 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 1 358
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
witam w nowej czesci czy ktos juz dostal jakies info o nowym pw i pl
__________________
|
2010-09-03, 13:48 | #4 |
Zadomowienie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Ja nie, dołączam się do pytania
__________________
Posiadaczka kota- MIZI zwanej Futrzak Niezależna konsultantka firmy Mary Kay. Przyszła Pani Kosowa (miłość znaleziona!!!) Wielbicielka tatuaży |
2010-09-03, 13:51 | #5 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Witam w nowej części
|
2010-09-03, 14:20 | #6 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 298
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Nowa część
|
2010-09-03, 14:23 | #7 |
Raczkowanie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
hej hej ;D Nowy program Witamy to 1. ktok = tusz endless lash maskara krok 2. krem na dzien Aqua Rythm i krok 3. woda toal. Gordani White Gold
|
2010-09-03, 14:29 | #8 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 812
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Cytat:
EDIT: Chociaż kwotowo wychodzi więcej bo ok 20, 45 i 60 zł, tylko ja dopiero niedawno sprzedałam GG White, które miałam z PL i szczerze mówiąc wolałabym kasę niż męczyć się ze sprzedażą...
__________________
Jesteś tu pierwszy raz? Zanim o cokolwiek zapytasz przeczytaj pierwszy post lub skorzystaj z wyszukiwarki Edytowane przez Li O Czas edycji: 2010-09-03 o 14:40 |
|
2010-09-03, 14:41 | #9 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: południe:)
Wiadomości: 331
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Mnie również dodaje się do koszyka folder POWAKACYJNA WYPRZEDAŻ ciekawe cóż to Aha, gdyby któraś z Was dostała informacje na katalog 13, to dajcie znać jaki jest program lojalnościowy
EDIT: Sama właśnie dostałam maila A więc: NOWY PL: Zestaw Milk & Honey Gold gwarantuje zmysłową przyjemność i najwyższą jakość pielęgnacji. W jego skład wchodza: wygładzający scrub cukrowy (200 ml), balsam do rąk (150 ml), płyn do kąpieli (300 ml), odżywczy krem do rąk i całego ciała (250 ml) oraz mydełko (75 g). Perfumowana woda toaletowa Amethyst Fatale (50 ml) upaja delikatnością róż i irysów na korzennym tle paczuli, natomiast czarny tusz pogrubiający rzęsy VIP Giordani Gold (8 ml) nadaje Twojemu spojrzeniu hipnotyzującą moc… http://pl.oriflame.com/consultants/s...ntents-5300080 POWAKACYJNA WYPRZEDAŻ https://poland.secure.oriflame.com/p..._wyprzedaz.pdf ta ulotka beznadziejna jak zwykle... :/
__________________
Edytowane przez Nankaa Czas edycji: 2010-09-03 o 15:24 |
2010-09-03, 15:25 | #10 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
mnie się podoba ten nowy pl mam dylemat który wybrać zestaw
|
2010-09-03, 15:34 | #11 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 812
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Mnie niestety średnio się widzi, choć zwykle nie narzekam na coś, co dają za darmo Tak czy siak lepsze coś niż nic
Nankaa mogłabyś dać link do newslettera on-line?
__________________
Jesteś tu pierwszy raz? Zanim o cokolwiek zapytasz przeczytaj pierwszy post lub skorzystaj z wyszukiwarki |
2010-09-03, 15:35 | #12 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 771
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
witam w nowym watku!
ulotka beznadziejna moim zdaniem... widze ze nie moga sie wysprzedac z bizuterii i torebek..a i rekawice sa w prawie kazdej ulotce... za to PL fajny. biore bez wahania zestaw M&H
__________________
|
2010-09-03, 15:36 | #13 | |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: południe:)
Wiadomości: 331
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Cytat:
http://s.enewsletter.pl/n/152/360CF/vl.0a17d720a8222
__________________
|
|
2010-09-03, 15:39 | #14 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 363
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Będzie nowy Program Witaj...
ehhh szkoda że nie było go w lipcu... bo to kicha była http://pl.oriflame.com/recruits/show...ntents-2000009 ooo już podane... wiadomość Mi się pokryła z wcześniejszą
__________________
Piękno: siła, którą kobieta oczarowuje kochanka, a przeraża męża. Edytowane przez Justa02 Czas edycji: 2010-09-03 o 15:40 |
2010-09-03, 15:44 | #15 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 1 358
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
ooo pl bardzo fajny az nie wiem ktory zestaw wybrac ale mam jeszcze duzo czasu na zastanowienie ale bardzo sie ciesze
__________________
|
2010-09-03, 15:48 | #16 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 159
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Ulotka tragiczna... Nowy PL podoba mi się Musze sprawdzić jak pachnie ta woda
Hmmm... Coś o brakach w 13 katalogu nic nie piszą... |
2010-09-03, 15:52 | #17 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 812
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Eh... Jeszcze ten masażer jest inny u nas i trzeba będzie podrukować tą stronę żeby nie było nieporozumień
__________________
Jesteś tu pierwszy raz? Zanim o cokolwiek zapytasz przeczytaj pierwszy post lub skorzystaj z wyszukiwarki |
2010-09-03, 16:21 | #18 |
Wtajemniczenie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
witajcie w nowej części
a ceny z tej powakacyjnej wyprzedaży nasze? czy klientów? oprócz gg shine nic nie powala choć gg shine też nie powala ceną
__________________
.hate it or love it ♥ Edytowane przez sauer Czas edycji: 2010-09-03 o 16:25 |
2010-09-03, 16:43 | #19 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 44
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
witam wszystkich
__________________
`i pamiętaj księżniczko, że łobuz kocha bardziej.` 20.08.2016 |
2010-09-03, 16:58 | #20 |
Rozeznanie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Witam witam juz tyle wiadomosci na nowym watku wlasnie przegladalam te nowosci katalogu 13 ... z tej ulotki wyprzedazowej wezme tylko kremy do stop jumbo moje klientki go uwielbiaja ide chyba pod kocyk bo cos przeziebionko rozbiera;(
__________________
"Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same." |
2010-09-03, 17:08 | #21 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 851
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Mnie się podoba PL , natomiast ulotka wyprzedażowa jak już poprzednią określiłam - żałosna Na szczęście kolejny katalog zapowiada się całkiem fajnie bo z 13 niezbyt dużo mam do kupienia
|
2010-09-03, 17:24 | #22 |
Rozeznanie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
żalosna, te same produkty na wyprzedazy co zawsze, oni chyba sie u nas tego nigdy nie pozbedą
__________________
~D
|
2010-09-03, 17:30 | #23 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 812
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Wydaje mi się że ceny w tej ofercie to CK, bo ceny regularne (te przekreślone) są cenami z marżą
__________________
Jesteś tu pierwszy raz? Zanim o cokolwiek zapytasz przeczytaj pierwszy post lub skorzystaj z wyszukiwarki |
2010-09-03, 18:21 | #24 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 547
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Witam w nowym wątku Przeglądam któryś raz z kolei katalog i nie widzę żadnego fajnego żelu do mycia twarzy,a właśnie mi się skończył
PL bardzo mi się podoba. I jeśli uda mi się spełnić warunki,to wybiorę na pewno M&H. Tę wodę toaletową,ktora jest w drugim zestawie już miałam z któregoś PL rok temu i bardzo nie podobał mi się zapach. A tak poza tym może któraś z Was chciałaby odkupić wodę toaletową platinum razem z tym kremem matującym? U mnie nikt nie chce,chyba sama zacznę używać
__________________
"Nie narzekaj,że masz pod górę,skoro wspinasz się na szczyt" |
2010-09-03, 18:34 | #25 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 918
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Zgadzam się ta ulotka jest cienka -liczyłam na coś lepszego. Ale za to PL extra . Zobaczymy czy się uda nazbierać w 3 ponad 100PP .
jak zobaczyłam 14 to oczka mi się zaświeciły -heh . ---------- Dopisano o 19:34 ---------- Poprzedni post napisano o 19:30 ---------- Edytowane przez lina84 Czas edycji: 2010-09-03 o 18:43 |
2010-09-03, 18:50 | #26 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 1 045
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Ehh a ja odpuszczam teraz 2 katalogi bo jestem ciągle na wyjezdzie i nie mam czasu zbierać zamówień. Dopiero w tym który zaczyna się pod koniec września robie zamówienie.
Dziewczyny czy wiecie jaki jest ten nowy scrub z serii Discover? Czy jest taki lejący i ma mało drobinek jak dwa pozostałe czy jest gęstszy? I czy ktoś wypróbował już nowy podkład ten dotleniający?? |
2010-09-03, 19:05 | #27 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza/Olkusz
Wiadomości: 574
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Witam pl również mi się podoba, wybiorę M&H.Mam nadzieję , że w 14 i 15 kat będę niała 100 pkt.
|
2010-09-03, 19:20 | #28 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 812
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Cytat:
Na temat podkładu dotleniającego wypowiadałyśmy się w poprzedniej części wątku. Ogólnie polecamy
__________________
Jesteś tu pierwszy raz? Zanim o cokolwiek zapytasz przeczytaj pierwszy post lub skorzystaj z wyszukiwarki |
|
2010-09-03, 19:40 | #29 |
Zadomowienie
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Li O - Kawał dobrej roboty na początku wątku!
Pl całkiem całkiem - Amethyst Fatale to moj ukochany zapach Oriflame, zestaw m&H też nienajgorszy. a ulotka - bez komentarza
__________________
Aniołek[*]28.11.2015 |
2010-09-03, 19:50 | #30 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 191
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Dziewczyny, czy mogę teraz dodać produkty do koszyka z katalogu 13? Czy wszystko zostanie w koszyku i nie skasuje się po skończeniu 12?
|
Nowe wątki na forum Forum plotkowe |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:15.