Wszystko o Oriflame cz. IX - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-07-25, 20:23   #1
Li O
Wtajemniczenie
 
Avatar Li O
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 812

Wszystko o Oriflame cz. IX


Poprzedni wątek przekroczył 5000 postów.
Zapraszam do kontynuowania tematu tutaj...


Linki do poprzednich części:

1. http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=196293
2. http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=251530
3. http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=322717
4. http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=382601
5. http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=407244
6. http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=429001
7. http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=464281
8. http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=494754
oraz http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=70604

Przeczytaj proszę, zanim zadasz pytanie


ABC Oriflame:


- Co oznaczają skróty?

PPpunkty premiowe (1 PP = zaokrąglona CK/3,95)
OHobrót handlowy to cena netto, liczona CH/1,23
CHcena handlowa to cena brutto, czyli z 23% VAT, liczona OH*1,23 lub CK/1,3
CKcena katalogowa to sugerowana cena dla klient, czyli z 30% marżą, liczona CH*1,3
Kkatalog (K1 – katalog nr 1, K2/2012 – katalog nr 2 w roku 2012)
OOKokres obowiązywania katalogu
PWprogram witamy
PLprogram lojalnościowy
BRbiuro regionalne
UDZunikalny druk zamówienia
BOprodukt objęty backorder (czyli po złożeniu na niego zamówienia, zostanie on dodany do produktów oczekujących i wysłany z najbliższym zamówieniem po uzupełnieniu braków - produkty oczekują w zamówieniu 3 katalogi z rzędu)
Obrak magazynowy (produkt nie zostanie dodany do produktów oczekujących, ale braki mogą zostać uzupełnione)
NAniedostępny (produkt nie zostanie dodany do produktów oczekujących, ponieważ został wyprzedany)
?termin dostawy do wybranego magazynu jest jeszcze nieznany

- Gdzie znajduje się wątek, na który wrzucamy zdjęcia i katalogi Oriflame?

Znajduje się w dziale "Plotkowym", zwykle gdzieś u góry. Link TUTAJ

- Gdzie znajdę katalogi on-line?

1. POLSKI – obecny katalog
2. POLSKI – następny katalog
3.
SZWEDZKI następny katalog (pojawia się w środę poprzedzającą nasz następny katalog)
4. PORTUGALSKI – następny katalog (pojawia się w środę poprzedzający nasz następny katalog)
5.
HOLENDERSKI – następny katalog (pojawia się w piątek poprzedzający nasz następny katalog)
6. SŁOWACKI – następny katalog (pojawia się w niedzielę poprzedzającą nasz następny katalog)

- Czy są jakieś dodatkowe promocje dla konsultantów?

Zazwyczaj ulotki pojawiają się w ostatni (trzeci) poniedziałek OOK. Często mają one formę mini-katalogu. Warto jednak śledzić wątek na bierząco, a w razie wątpliwości zapytać.


- Jak to robicie, że macie spore zamówienia? Jak pozyskujecie klientów?

Sporo informacji na ten temat jest w poprzednich wątkach, m.in.: TUTAJ

- Jaki jest telefon do Oriflame?

801 122 000 – INFOLINIA ORIFLAME
(022) 458 02 00 – główna infolinia
(022) 572 72 00 – główna infolinia
(022) 458 03 00 – składanie zamówień przez telefon

- Adresy e-mail do Oriflame:

poczta@oriflame.com.pl – ogólny adres, na który można pisać w każdej sprawie
reklamacje@oriflame.com.p l – na ten adres pisz w sprawie reklamacji
zamowienia@oriflame.com.p l – na ten adres pisz jeśli chcesz złożyć zamówienie lub w innej sprawie dotyczącej zamówienia
Adresy mailowe konkretnych placówek znajdziesz tak jak adresy i godziny otwarcia (patrz poniżej).


- Gadzie znajdę:

1. Adresy i godz. otwarcia oddziałów i filii

- Dział obsługi (górny prawy róg strony) > Kontakt > Placówki Oriflame
- lub pod linkiem TUTAJ
2. Kalendarz Szkoleń Kosmetycznych

- na str. głównej Oriflame są "Newsy" > Oriflame > Szkolenia kosmetyczne > Kalendarz szkoleń
- albo "Aktualności" (w górnym prawym rogu) > Oriflame > Szkolenia kosmetyczne > Kalendarz szkoleń
- lub pod linkiem TUTAJ
3. Cennik, druk reklamacji, druk zamówienia

- Sfera klubowa > Wsparcie sprzedaży > Do pobrania > Przydatne dokumenty
- lub pod linkiem TUTAJ
4. Moje faktury

- Sfera klubowa > Zamawianie > Raporty > Faktury
5. Produkty niedostępne

- Sfera klubowa > Zamawianie > Raporty > Produkty niedostępne

- Jakie opłaty są pobierane za przesyłkę?

Jeśli zamówienie przekracza 80 PP wtedy zamówienie jest zwolnione z opłat za przesyłkę. Jeśli w paczce nie ma produktów na sumę 80 PP, wtedy naliczana jest „opłata za małe zamówienie”:
1. Dostawa na adres domowy: do zamówienia zostanie doliczona opłata 9,90 zł. Z opłaty zwalnia zamówienie jednego z dwóch produktów do wyboru w cenie 13,90.
2. Odbiór w Biurze Regionalnym: do zamówienia zostanie doliczona opłata 7,90 zł. Z opłaty zwalnia zamówienie jednego z dwóch produktów do wyboru w cenie 11,90.
3. Odbiór w filiach i oddziałach: do zamówienia zostanie doliczona opłata 7,90 zł. Z opłaty zwalnia zamówienie jednego z dwóch produktów do wyboru w cenie 11,90. Gdy osiągniesz w danym OOK próg 80 PP, to każde kolejne zamówienie o wartości co najmniej 40 PP będzie zwolnione z tej opłaty. Opłata nie będzie pobierana przy zamówieniach zawierających wyłącznie produkty, które były niedostępne i oczekiwały na realizację.
Uwaga! Produkty w zamian za opłatę nie podlegają zwrotowi.

- Złożyłam zamówienie ale produkt jest w brakach. Czy będę mogła go kupić w następnym katalogu?
Jeśli produkt ma status BO, to został on zapisany w produktach oczekujących. O ile jego status nie zmieni się na O lub NA, a jego kod widnieje w cenniku do następnego katalogu, to będzie on oczekiwał przez 3 kolejne zamówienia. Można go zamówić jak tylko pojawi się w weryfikacji na niebieskim tle. Cena tego produktu się nie zmieni, tzn. będzie taka jak przy pierwszym zamówieniu.

- Chcę złożyć zamówienie, a dodaje mi się produkt, który był poprzednio w brakach, ale nie chcę go już zamawiać. Jak go usunąć?
W ostatnim etapie zamawiania, czyli weryfikacji zamówienia klikasz na „zobacz oczekujące” (przycisk pod tabelką). Usuwasz niechciane produkty (za pomocą znaczka "x") i wracasz do weryfikacji zamówienia klikając ”pokaż koszyk” oraz „dalej”.

- Jak usunąć z zamówienia płatne katalogi?
Jak wyżej.

Edytowane przez Li O
Czas edycji: 2011-11-03 o 18:33
Li O jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-25, 20:27   #2
Li O
Wtajemniczenie
 
Avatar Li O
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 812
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

- Wrzucam nowe zamówienie do koszyka, by tam je sobie przechować, aż będę zamawiać, ale pokazują mi się zupełnie inne ceny, a niektóre produkty są w ogóle niedostępne! O co chodzi?
Ceny się zmienią w pierwszym dniu obowiązywania nowego katalogu. Na razie system dopasowuje je do obecnego cennika.

- Jak składa się zamówienie za pomocą SMSa?

Link do "Zamawiaj przez SMS" znajduje się TUTAJ

- Jak można sprawdzić status swojej paczki?
- Sfera klubowa > Zamawianie > Raporty sprzedażowe > Faktury
Następnie należy kliknąć na numer wybranej faktury w pierwszej rubryce, w której pod napisem "Zadłużenie" znajduje się link (brak tekstu, ale po najechaniu na to pole kursor wskazuje na link). Po otwarciu linku pojawi się "Śledzenie losów zamówienia". W załączniku poniżej znajdują się screeny z opisem.

- Skąd mam wiedzieć czy moją paczkę już wysłali?
Oriflame korzysta z usług dwóch kurierów: DHL oraz OPEC. Jeśli paczka została wysłana za pośrednictwem DHL, to klikając na numer faktury w kolumnie status paczki (patrz wyżej) otworzy ci się strona DHL, na której można śledzić paczkę. Link ten zazwyczaj działa dopiero po godzinie 23:00, kiedy paczka zostanie zeskanowana w sortowni DHL. Jeśli pojawi ci się informacja „paczka o takim numerze nie istnieje” oznacza to, że paczka nie została jeszcze wysłana, bądź została wysłana innym kurierem. DHL wysyła również wiadomość na maila z informacją o paczce. Jeśli zaś twoja paczka zostanie wysłana kurierem OPEC, to link nie zadziała (po otworzeniu zobaczysz „paczka o takim numerze nie istnieje”). OPEC wysyła za to SMS z informacją kiedy paczka zostanie dostarczona. SMSy dostajemy przeważnie między 1 a 3 w nocy!


- Co to jest Program Witamy?
Jest to program dla nowych konsultantów. Po wstąpieniu do Klubu Oriflame masz możliwość zdobycia atrakcyjnych prezentów w trzech kolejnych katalogach. O szczegóły aktualnego PW pytaj w wątku.

Po zakończeniu się Programu Witamy konsultant ma możliwość wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym (nie można jednocześnie brać udziału w obu programach).
Ponadto nowy konsultant ma możliwość zamówienia dwóch zestawów próbek za 1 zł oraz profesjonalnego zestawu konsultanta za 39,90 (60 próbek w etui, karta kolorów, profesjonalna torba, krem do rąk Hand Care oraz najpopularniejszy produkt Oriflame: kremik uniwersalny Tender Care).

- Co to jest program lojalnościowy?
Jest to program dla konsultantów składających regularnie zamówienia powyżej 80PP. Składa się on z dwóch progów punktowych: 80 PP i 120 PP. W dwóch kolejnych katalogach należy zrealizować zamówienie/zamówienia o łącznej wartości co najmniej 80 PP (lub 120PP) w każdym OOK. W trzecim katalogu można skorzystać z przywilejów:
1. 80 PP:
- do wyboru prezent w postaci atrakcyjnych kosmetyków i akcesoriów (np. woda toaletowa za 9,90 zł)
2. 120 PP:
- możliwość zakupu dowolnego produktu z 90%* zniżką od ceny standardowej (nie dotyczy: akcesoriów, produktów Wellness, nie sumuje się z innymi ofertami)
- 50% zniżki na wszystkie próbki
- zestaw 10 katalogów za 7 zł
Aby skorzystać z PL w trzecim katalogu należy wpisać do zamówienia wybrane kody produktów.

* 90% liczone jest od każdej ceny. Jako konsultantów obowiązują nas CH (bez marży). Zatem zakładając, że dany produkt kosztuje CK 65,00 zł i CH 50,00 zł, to (na fakturze) zapłacimy za niego CH 5,00 zł.

Aktualny Program Lojalnościowy jest dostępny w zakładce:
- Strefa Klubowa > Zamawianie > Programy sprzedażowe > Program Lojalnościowy Oriflame
- lub pod linkiem TUTAJ


- Jak dokonać zwrotu?
Na dokonanie zwrotu z tytułu gwarancji satysfakcji masz 30 dni od planowanej daty dostawy. Możesz zwrócić każdy produkt, który nie był objęty wyprzedażą pod warunkiem, że nie jest zużyty więcej niż 30%. Aby go zwrócić wypełniasz druk reklamacji, który znajdziesz na stronie Oriflame
- Sfera klubowa > Wsparcie sprzedaży > Do pobrania > Przydatne dokumenty > Druk reklamacji
- lub pod linkiem TUTAJ
Zaznaczasz na nim kod produktu oraz jeśli produkt wywołał uczulenie „BRAK JAKOŚCIOWY”. Na odwrocie możesz wpisać przyczynę zwrotu. Zwracany produkt wraz z drugiem reklamacji oraz kopią faktury należy oddać w placówce Oriflame, bądź wysłać na adres Oriflame podany na fakturze.

- Jak odejmowane są punkty?
Punkty odejmowane są w tym OOK, w którym wystawiona została faktura korygująca na dany produkt. Jeśli produkt zwracany jest w bieżącym OOK i faktura korygująca została wystawiona również w bieżącym OOK, to PP (podobnie jak zobowiązania finansowe) odejmowane są od bieżącego OOK. Jeśli faktura korygująca została wystawiona w następnym OOK, to PP odejmowane są w następnym OOK.
Przykład:
1. W K1 złożono zamówienie o wartości 80PP. Produkt o wartości 10PP został zwrócony przy odbiorze. Faktura korygująca wystawiona została w K1. Zatem suma PP w OOK1 wynosi 70PP. Aby kontynuować PL lub PW należy domówić w K1 za co najmniej 10PP.
2. W K1 złożono zamówienie o wartości 80PP. Produkt o wartości 10PP został zwrócony przy odbiorze. Faktura korygująca wystawiona została dopiero w K2. W K2 zostało złożone zamówienie o wartości 85PP. Zatem suma PP w OOK1 wynosi nadal 80PP, natomiast suma PP w OOK2 zostanie pomniejszona o 10PP i wyniesie 75PP. Aby kontynuować PL lub PW należy domówić w K2 za co najmniej 5PP.


- Jak liczone są rabaty?
Ogólnie trzeba pamiętać, że jeśli ma się kogoś pod sobą, kto również otrzymuje rabat, to od całego należnego rabatu dla Ciebie należy odjąć wszystkie rabaty swojej grupy.
Przykład uproszczony:
TY - poziom 9% i OH grupowe załóżmy 3000 zł
Konsultant 1 - poziom 6% i OH grupowe 2000 zł
Konsultant 2 - poziom 6% i OH grupowe 1500 zł
Konsultant 3 - poziom 3% i OH grupowe 500 zł
Konsultant 4 - poziom 0% i OH grupowe 100 zł
Wtedy:
Konsultant 4 - brak rabatu
Konsultant 3 - 3% od 500 zł = 15 zł
Konsultant 2 - 6% od 1500 zł = 90 zł, ale - 15 zł, które były dla 3, wiec tylko 75 zł
Konsultant 1 - 6% od 2000 zł = 120 zł, ale -15 i -75 zł, wiec tylko 30 zł
TY - 9% od 3000 zł = 270 zł, ale -15 zł, -75 zł i -30 zł, więc 150 zł rabatu.

- Jak dokonać reklamacji?
Podobnie jak zwrot z tytułu gwarancji satysfakcji. 1: W przypadku gdy reklamowany produkt przyszedł uszkodzony należy zaznaczyć „BRAK JAKOŚCIOWY”. 2: Jeżeli przysłano ci inny produkt niż ten, który widnieje na fakturze, wypełniasz „POMYŁKĘ ASORTYMENTOWĄ”. Oczywiście w obu przypadkach oddajesz produkt, a właściwy Oriflame dośle pocztą w osobnej paczce. 3: Jeżeli w paczce brakuje ci jakiegoś produktu, który masz na fakturze, wypełniasz „BRAK ILOŚCIOWY”. W obu ostatnich przypadkach zaznaczasz "niezgodność paczki z fakturą". Druk wraz z kopią faktury oraz (w przypadku zwrotu) z produktem oddajesz w placówce lub wysyłasz pocztą na adres Oriflame podany na fakturze. W przypadku braku produktu w paczce reklamację możesz wysłać również mailem. Wystarczy zeskanować lub zrobić zdjęcie druku reklamacji oraz faktury, a w mailu krótko opisać o co chodzi. Maila wysyłamy na adres reklamacje@oriflame.com.p l

- Mam próbki pomadek Oriflame. Jak odczytać ich kody?
Zwykle nr na opakowaniu próbki to dwie lub trzy ostatnie cyfry kodu próbki.
Kolory opakowań próbek, odpowiadają kolorom opakowań pomadek. Zajrzyj również TUTAJ

Edytowane przez Li O
Czas edycji: 2011-10-13 o 17:46
Li O jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-25, 20:40   #3
actriz
Zadomowienie
 
Avatar actriz
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 067
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

nowa część
__________________
zużywam kosmetyczne zapasy
...
i ciągle kupuję nowe




~ maniaczka wszelakich mazideł i smarowideł do ust
actriz jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-25, 20:41   #4
Rodzynka1989
Zakorzenienie
 
Avatar Rodzynka1989
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Bremerhaven (De)
Wiadomości: 13 096
GG do Rodzynka1989
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Witam w nowej części
__________________
Rodzynka1989 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-25, 20:43   #5
Oriflame_Rybnik
Zadomowienie
 
Avatar Oriflame_Rybnik
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Rybnik
Wiadomości: 1 619
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Witam w nowej części
__________________

14.07.2012

Oriflame_Rybnik jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-25, 20:43   #6
aneczka2238
Zakorzenienie
 
Avatar aneczka2238
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Wiadomości: 7 737
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Witam i ja
__________________
Oskarek
17.07.2008

Oluś

31.12.2014



Wymianka
aneczka2238 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-25, 20:46   #7
asia27100
Zakorzenienie
 
Avatar asia27100
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 771
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

o mało bym przegapiła

założyłam przed chwilą zamówienie, dwa braki, 85 pp. ale stwierdzilam ze się nie poddam i sprobuje jeszcze cos nazbierac bo marnie jest ( zwykle staram się już nie zbierac domówień, chyba że klientki się nagle "obudzą")
__________________



asia27100 jest offline Zgłoś do moderatora  

Najlepsze Promocje i Wyprzedaże

REKLAMA
Stary 2011-07-25, 21:03   #8
tabeh
Rozeznanie
 
Avatar tabeh
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 849
GG do tabeh
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Witam w nowej części wątku
__________________
~D
tabeh jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-25, 21:15   #9
basiaaa
Raczkowanie
 
Avatar basiaaa
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Wiadomości: 349
GG do basiaaa
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

__________________
basiaaa jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-25, 21:26   #10
just75
Zadomowienie
 
Avatar just75
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 166
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Ale szybko zleciało , witam w nowym wątku
just75 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-25, 21:26   #11
garfieldek
Zakorzenienie
 
Avatar garfieldek
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: puszka po Pepsi ;>
Wiadomości: 21 373
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

witam
__________________
PM2014


Wymianka
garfieldek jest offline Zgłoś do moderatora  

Okazje i pomysły na prezent

REKLAMA
Stary 2011-07-25, 21:39   #12
JennyAniolek
Zakorzenienie
 
Avatar JennyAniolek
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 21 726
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Cześć
__________________
My / "Tak" / Ślub

Wiktor - 28.05.2013
Lilka & Emilka - 16.05.2015
Antoś - 12.02.2017
JennyAniolek jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-25, 22:40   #13
sauer
Wtajemniczenie
 
Avatar sauer
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 042
GG do sauer
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

__________________
.hate it or love it


sauer jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 05:46   #14
pycia17
Zakorzenienie
 
Avatar pycia17
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 4 792
GG do pycia17
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Witam was w nowej części Trzymajcie kciuki za mnie dzisiaj pierwszy dzień w pracy boje się
pycia17 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 07:04   #15
cukierecek27
Rozeznanie
 
Avatar cukierecek27
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Wiadomości: 946
GG do cukierecek27
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

PYcia dobrze bedzie 3mamy 3mamy

jej juz tak szybko minęlo 5000 postów ahh
__________________
"Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same."
— Phil Bosmans
cukierecek27 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 07:46   #16
aneczka2238
Zakorzenienie
 
Avatar aneczka2238
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Wiadomości: 7 737
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Dziewczyny, może mi któraś wytłumaczyć o co chodzi na tej stronie 20lat Oriflame? Wchodzę tam ale nie widzę konkursu jak klikam na środek tam gdzie jest quiz to mi się nic nie włącza... i już nie wiem czy to ja taka ciemna jestem czy coś nie tak
__________________
Oskarek
17.07.2008

Oluś

31.12.2014



Wymianka
aneczka2238 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 08:10   #17
AsiaW**
Zakorzenienie
 
Avatar AsiaW**
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 570
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

ja również witam
__________________


AsiaW** jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 08:35   #18
zabula87
Wtajemniczenie
 
Avatar zabula87
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: RŚ
Wiadomości: 2 869
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Cytat:
Napisane przez aneczka2238 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, może mi któraś wytłumaczyć o co chodzi na tej stronie 20lat Oriflame? Wchodzę tam ale nie widzę konkursu jak klikam na środek tam gdzie jest quiz to mi się nic nie włącza... i już nie wiem czy to ja taka ciemna jestem czy coś nie tak
Mnie też coś ta strona nie działa. hm
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=oCGPz...x=0&playnext=1


od 30.04.2004 MY
28.04.2012 ślub
zabula87 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 08:40   #19
cukierecek27
Rozeznanie
 
Avatar cukierecek27
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Wiadomości: 946
GG do cukierecek27
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Strona nie działa przez cookies sprobujcie w innej przeglądarce lub wyczyśćcie ciasteczka ibedzie działać
__________________
"Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same."
— Phil Bosmans
cukierecek27 jest offline Zgłoś do moderatora  

Okazje i pomysły na prezent

REKLAMA
Stary 2011-07-26, 12:08   #20
ksiezniczka elegantka
Raczkowanie
 
Avatar ksiezniczka elegantka
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 296
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

kazdy dostaje ten kupon? a jak sie wypelni to wszystko to juz trzeba zrealizowac?
ksiezniczka elegantka jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 12:41   #21
just75
Zadomowienie
 
Avatar just75
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 166
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Cytat:
Napisane przez ksiezniczka elegantka Pokaż wiadomość
kazdy dostaje ten kupon? a jak sie wypelni to wszystko to juz trzeba zrealizowac?
Dostajesz kupon na maila, a potem możesz go zrealizować lub nie, ważne są so 31 sierpnia.
just75 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 14:28   #22
kala101
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 177
GG do kala101
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Witam i ja
kala101 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 15:12   #23
3milqa
Raczkowanie
 
Avatar 3milqa
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 151
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

już mam 2 kuponiki
__________________
WALCZĘ O WŁOSY

insta 📷
zupa
3milqa jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 17:11   #24
Sumi
Zadomowienie
 
Avatar Sumi
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 1 056
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Odebrałam zamówienie z kat. 11 (jutro wypróbuję niebieski tusz very me, ciekawe czy będzie go widać, większość kolorowych niestety znika na moich dość ciemnych rzęsach).

Katalog 12 mnie niczym szczególnym nie skusił, rozczarowałam się trochę. Może gdyby dali większą zniżkę na Love Potion to bym go sobie wzięła na okres jesienno - zimowy. A tak wezmę tylko wysuszacz i może Flamboyant dla TŻ, ale on się na razie przy mega nietrwałym STR8 upiera, mam 3 tyg. na przekonanie go
__________________
Come to the Dark Side - we have cookies
<3 Oriflame
Sumi jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 17:43   #25
pycia17
Zakorzenienie
 
Avatar pycia17
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 4 792
GG do pycia17
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Właśnie odpoczywam po pracy, nie bylo źle. Jest nas 8 osób i trzymamy się razem, fajna grupa mi się trafiła lepiej zaczynać z nowymi osobami niż z takimi co pracują już . Tak jakoś dziwnie na nas patrzyli
pycia17 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 18:40   #26
sauer
Wtajemniczenie
 
Avatar sauer
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 042
GG do sauer
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

jaki zapach z Oriflame przypomina Wam ta nowa woda love potion?
__________________
.hate it or love it


sauer jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 18:56   #27
Sumi
Zadomowienie
 
Avatar Sumi
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 1 056
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Trochę enigmę, bo jest słodka i tajemnicza, ale na ter karteczce bardzo słabo czuć nuty zapachowe
__________________
Come to the Dark Side - we have cookies
<3 Oriflame
Sumi jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 19:06   #28
Anawa89
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 165
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

no to ja się raczej nie skusze jesli rzeczywiście do Enigmy podobny bo za nią nie pzrepadam
Anawa89 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 19:30   #29
aneczka2238
Zakorzenienie
 
Avatar aneczka2238
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Wiadomości: 7 737
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

A powiedzcie mi, czy Wasze paczki z poniedziałku są już wysłane? Moja od wczoraj od 6.40 ma status przyjęte a nadal nie wysłana...
__________________
Oskarek
17.07.2008

Oluś

31.12.2014



Wymianka
aneczka2238 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-07-26, 19:39   #30
pycia17
Zakorzenienie
 
Avatar pycia17
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 4 792
GG do pycia17
Dot.: Wszystko o Oriflame cz. IX

Moja paczka została wysłana dzisiaj.
pycia17 jest offline Zgłoś do moderatora  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Forum plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:37.