KWC LogobyWIZAŻ logo
Biotherm

Biotherm

(producent: L’Oréal)
Biotherm jest markę zorientowaną na przyszłość, kierująca się wyraźnym naciskiem na badania biologiczne i wykorzystanie planktonu termicznego. Biotherm dołączył do L'Oréal w 1970 roku. KAMPANIA LIVE BE BLUE BEAUTY Woda ma różne znaczenie dla różnych ludzi – ale dla naszej marki Biotherm woda jest wszystkim. Blue Beauty Biotherm poświęca się idei Blue Beauty – pięknu, które pochodzi z wody i oddaje wodzie. Marka postrzega Blue Beauty jako holistyczne podejście do piękna, które stara się oferować produkty, które dbają o skórę, jednocześnie dbając o planetę, a w szczególności o ocean. Strategia kampaii Blue Beauty obejmuje wszystkie aspekty jej łańcucha wartości, od pozyskiwania naturalnych składników po formuły i opakowania, aż do końca życia produktów, aby zminimalizować ich wpływ na środowisko w wodzie i ekosystemach wodnych. Ponieważ marka powstała z odkrycia regeneracyjnych właściwości planktonu termicznego, zawsze stawiała na naturalne składniki. Innowacyjna odkrycia naukowe Blue Biotech to sposób Biotherm na wzmocnienie tego, co najlepsze w naturze i zaszczepienie go w produktach marki. Korzystanie z Blue Biotech pomaga zaspokoić stale rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty naturalne bez narażania zasobów naturalnych. Chodzi o przekształcenie naturalnych surowców w wysokowydajne naturalne składniki w procesach takich jak fermentacja lub delikatna ekstrakcja wody, w zrównoważony sposób, z poszanowaniem środowiska morskiego. Nasze zobowiązania zrównoważonego rozwoju, dla lepszej przyszłości naszych oceanów W 2012 roku firma Biotherm zobowiązała się do lepszej przyszłości naszych oceanów, uruchamiając program Water Lovers, który określa jej „Blue Commitements” do przejścia na produkty i opakowania, które szanują oceany. Jest to również globalny ruch mający na celu podnoszenie świadomości na temat ochrony oceanów i zagrożenia zanieczyszczeniem tworzywami sztucznymi. Ambitna droga rozwoju kampanii Live by Blue Beauty Aby ożywić swój program Live By Blue Beauty, Biotherm oparł się na swoich wcześniejszych zobowiązaniach i wyznaczył sobie nowe, ambitne cele do 2030 roku w 4 kluczowych obszarach w swoim łańcuchu wartości: składniki, formuły, zrównoważony design i wzmocnienie społeczności. BLUE THERAPY Twoje ukierunkowane rozwiązanie przeciwstarzeniowe zasilane przez Naturę Odkryj Blue Therapy, innowację firmy Biotherm. 80% oznak starzenia można uniknąć i są one powiązane z agresją zewnętrzną. Kolekcja Blue Therapy zwalcza stany zapalne, zanim się pojawią, przyspieszając wewnętrzną naprawę skóry oraz zwiększając jej sprężystość, blask i toniczność. Odśwież swoją pielęgnację skóry i uzupełnij swoją dietę przeciwstarzeniową o produkty przeciwstarzeniowe, takie jak serum przeciwstarzeniowe, bogate w składniki odżywcze i szybko wchłaniające się, aby naprawić szybko widoczne oznaki starzenie się; przeciwstarzeniowe kremy pod oczy na zmarszczki, łagodzące worki pod oczami i wygładzające drobne linie; przeciwstarzeniowy krem na noc, który zwalcza ciemne plamy, poprawia naturalny blask skóry i regeneruje skórę w ciągu nocy. LIFE PLANKTON Odkryj serię Life Plankton™, z najwyższym możliwym 5% stężeniem tego składnika. Seria produktów Life Plankton™ to dar natury, który nie tylko koi wrażliwą skórę, ale również zapewnia całodzienne nawilżenie oraz ma zdolność stymulacji regeneracji skóry, łagodzenia, wzmacniania i ochrony skóry, niezależnie od tego, czy masz skórę suchą, czy odwodnioną. Główny składnik tej linii produktów, Life Plankton™ (plankton termalny) chroniony jest aż 8 patentami. AQUAPOWER Najlepsze produkty do pielęgnacji skóry dla mężczyzn Aquapower to dedykowana mężczyznom intensywnie nawilżająca i chroniąca męską skórę przed agresją czynników środowiskowych linia pielęgnacyjna. Linia Aquapower zawiera niesamowite składniki, takie jak oligoelementy, witaminy i środki nawilżające, które rewitalizują skórę, pozostawiają na niej uczucie świeżości oraz długotrwały komfort.
Znalezionych produktów: 322
123...14